  • 111. Data: 2016-04-20 21:19:45
    Temat: Re: Kto ma pierwszenstwo ?? Ten z lewej.
    Od: "Ignacy" <j...@s...re>

    Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ndu8fh$emi$1@pippin.nask.net.pl...
> [...]

    75y,279.53h,65.58t/data=!3m6!1e1!3m4!1sozS20m7Ory6A8
    O3zpIEq1w!2e0!7i13312!8i6656

    > Przecież jesteś po jego prawej stronie.
    > Więc masz pierwszeństwo. O czym tu więcej można dyskutować?
    > Jeśli takie, najprostsze z możliwych sytuacje (dwa samochody jeden, po
    > prawej na równorzędnym skrzyżowaniu) stwarzają problemy, to strach na
    > trzeźwo jeździć.

    Palancie jeden, nie masz pojęcia o PoRD. Zapisz się na kurs dokształcający.
    Wyjaśnień szukaj w innych postach, a najlepiej gdybyś znał i rozumiał PoRD.

  • 112. Data: 2016-04-21 12:04:23
    Temat: Re: Kto ma pierwszenstwo ??,.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 20 Apr 2016 18:28:41 +0200, w <nf8ank$79l$1@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > Sorry, ale nie chce mi się czytać całego forum - dla mnie sprawa jest
    > jasna - ciągłę linie kierują na właściwy pas, kropka. Podobnie jak na
    > skrzyżowaniu watkotwórcy. Ciekawy byłem czy ktoś odważy się w tym
    > przypadku również twierdzić, że mogę sobie z prawego jkechać gdzie chce
    > i mieć innych w dupie. Jak nie - to jest to identyczna sytuacja jak z
    > początku wątki i pozamiatane.

    To przeczytaj -- po co mam pisać w kółko to samo.
    Wątek jest krótki i konkretny.

  • 113. Data: 2016-04-21 12:28:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 20 Apr 2016 21:19:45 +0200, w <5717d663$0$639$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Ignacy" <j...@s...re> napisał(-a):

    > Palancie jeden, nie masz pojęcia o PoRD. Zapisz się na kurs dokształcający.
    > Wyjaśnień szukaj w innych postach, a najlepiej gdybyś znał i rozumiał PoRD.

    Każdym kolejnym postem rozwiewasz wątpliwości czy słusznie dostałeś prawo jazdy
    :)

    Każdy kierujący, opuszczający skrzyżowanie, może zająć dowolny pas ruchu
    jezdni, na którą wjeżdża. Przepisy nie nakładają obowiązku zajmowania
    określonego pasa ruchu w trakcie opuszczania skrzyżowania. Wymaga to zachowania
    szczególnej ostrożności i ścisłego przestrzegania zasad przy zmianie pasa
    ruchu. Zmieniając zajmowany pas ruchu, kierujący pojazdem zobowiązany jest
    ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który zamierza
    wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony - art. 22 ust.
    4 ustawy prawo o ruchu drogowym z 20.06.1997 (Dz. U. 58 z 2003r. poz. 515 -
    tekst jednolity).

    Kiedyś to było tutaj:
    http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/www/index.cgi?
    numer=19&menu=4#030

    ale teraz masz wszędzie, np. tutaj:
    http://www.v10.pl/prawo/Na,ktory,pas,ruchu,mozna,wje
    chac,opuszczajac,skrzyzowanie,286.html

  • 114. Data: 2016-04-21 12:31:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > przypadku również twierdzić, że mogę sobie z prawego jkechać gdzie chce
    > i mieć innych w dupie. Jak nie - to jest to identyczna sytuacja jak z

    Praktyka jak jest to wiadomo.
    Jak podchodzi drogówka masz tutaj:
    https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/137274-na
    -ktory-pas-wjechac-po-skrecie-wielopasmowe/?p=170479
    0

  • 115. Data: 2016-04-21 12:33:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 20 Apr 2016 18:30:01 +0200, w <nf8aq4$79l$2@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    ,41y,89.24h,86.97t/data=!3m7!1e1!3m5!1sBJRNkZuc_VIlL
    gYxCEXO3w!2e0!5s20110701T000000!7i13312!8i6656

    ,75y,123.01h,68.86t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2sNDU5_7FjAg
    MlhBsp4_nQ!2e0!7i13312!8i6656

    > Już nie ma - to była tymczasówka.

    To pisz do zarządcy, że tak jest lepiej:
    https://www.google.pl/maps/@51.7319385,19.4532969,3a
    ,75y,301.35h,76.91t/data=!3m6!1e1!3m4!1ssXFsdevzAvYL
    4gD0TLioXw!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1
    https://www.google.pl/maps/@51.7315727,19.4537024,3a
    ,75y,35.03h,66.72t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAhgnp1sH-XI4-
    i6_FmGcYg!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

  • 116. Data: 2016-04-21 14:14:05
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 21.04.2016 o 12:28, r...@k...pl pisze:

    > Każdym kolejnym postem rozwiewasz wątpliwości czy słusznie dostałeś prawo jazdy
    > :)
    Nic nie poradzisz.
    To jeden z tych mikrocefali, którzy zawsze maja pierwszeństwo na drodze
    i prawo parkowania w dowolnym miejscu.

  • 117. Data: 2016-04-21 14:42:43
    Temat: Re: obowiązkowy egzamin.
    Od: "Ignacy" <j...@s...re>

    > http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=657
    74

    Zapomnieli po którym pasie jechali.
    Nie wiedzą co to jest zmiana pasa.
    Zgłupieli, bo skrzyżowanie pojawiło się.

    Powinien być obowiązkowy egzamin z PoRD dla każdego
    kierowcy, co 5 lat.

  • 118. Data: 2016-04-21 14:47:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 21 Apr 2016 14:42:43 +0200, w
    <5718cad1$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>, "Ignacy" <j...@s...re>
    napisał(-a):

    > Nie wiedzą co to jest zmiana pasa.
    > Zgłupieli, bo skrzyżowanie pojawiło się.

    :))) No niech będzie :). Masz rację :)))

    > Powinien być obowiązkowy egzamin z PoRD dla każdego
    > kierowcy, co 5 lat.

    Naprawdę chcesz stracić PJ :))

  • 119. Data: 2016-04-21 18:27:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 21.04.2016 12:31, r...@k...pl wrote:

    > Praktyka jak jest to wiadomo.
    > Jak podchodzi drogówka masz tutaj:
    > https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/137274-na
    -ktory-pas-wjechac-po-skrecie-wielopasmowe/?p=170479
    0

    Jak masz coś do napisania, to napisz. NIkt nie będzie czytał całych
    wątków na innych forach, jako twojego argumentu.

    A co do policji, to czasem ma rację, czasem nie (nie wiem, bo ciężko mi
    się odnieść do całego forum) ale są jeszcze sądy.

    Shrek

  • 120. Data: 2016-04-21 20:14:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Ignacy"

    Zapomnieli po którym pasie jechali.
    Nie wiedzą co to jest zmiana pasa.
    Zgłupieli, bo skrzyżowanie pojawiło się.

    Powinien być obowiązkowy egzamin z PoRD dla każdego
    kierowcy, co 5 lat.
    ---
    Najlepiej jakby dla tych co chcą egzaminów był co roku, tzn by oni byli
    egzaminowani co roku. W końcu oni chcą. Jakby inni chcieli to by chyba
    poprosili o to :-)