  • 21. Data: 2013-12-17 18:42:51
    Temat: Re: Kozak trafił na silniejszego
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:l8pip3$5nm$...@n...news.atman.pl...
    > A z czego wnioskujesz, że jest prawostronny?

    Można by z tego, że wolniejsi jechali pasem prawym.

    > Obaj kierowcy siedzą po prawej, więc raczej mało prawdopodobne, że akurat
    > dwóch "angoli" spotkało się na drodze o ruchu prawostronnym.
    > Biorąc pod uwagę, że w niektórych rejonach Rosji jeździ się po lewej,

    Poważnie?
    W których?

  • 22. Data: 2013-12-17 18:49:44
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-12-17 15:37, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Po raz kolejny: skoro dało się wyprzedzić prawą stroną, to lewy pas
    > był niepotrzebnie blokowany.

    W jaki sposob okresla sie "mozliwosc wyprzedzenia"?
    Czy jest ona ustalona w km czy dla konkretnego samochodu?
    Gosc probowal raz - nie wyszlo; za drugim razem sie udalo,
    najprawdopodobniej pogonil wszystkie dostepne konie.
    Niekoniecznie musialo to isc w parze z zachowaniem bezpieczenstwa
    co potwierdzil blokujac dwa pasy.

  • 23. Data: 2013-12-17 19:12:30
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2013-12-17 18:42, Cavallino pisze:

> [...]
    > grup dyskusyjnych:l8pip3$5nm$...@n...news.atman.pl...
    >
    > Można by z tego, że wolniejsi jechali pasem prawym.

    Japoni :)

  • 24. Data: 2013-12-17 19:25:34
    Od: JK <j...@i...pl>

    > Po raz kolejny: skoro dało się wyprzedzić prawą stroną, to lewy pas
    > był niepotrzebnie blokowany.

    I to właśnie jest u ciebie najbardziej denerwujące. Niezdolność do
    przyznania się, że jebnąłeś babola. Zapisz się do PISu, będziesz
    idealnym następcą Hofmana.

    JK

  • 25. Data: 2013-12-17 19:33:16
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 17 Dec 2013 12:51:26 +0100, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    >Miło popatrzeć, jak awanturnik dostaje po gębie.

    Tak naprawdę to nie wiemy od czego zaczęła się cała sytuacja. Bo moim
    zdaniem film to nie jest cała akcja.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2013-12-17 19:51:05
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "JK" wrote in message news:l8q4v4$ooj$1@dont-email.me...

> [...]
    >

    > I to właśnie jest u ciebie najbardziej denerwujące. Niezdolność do
    > przyznania się, że jebnąłeś babola. Zapisz się do PISu, będziesz idealnym

    Też uparcie trzymasz się lewego pasa, mimo, że masz dużo miejsca po prawej?
    Wyprowadź sie do Anglii, albo jeszcze lepiej na Kubę, skoro czujesz
    polityczną odrazę do prawego pasa...

    --
    Axel

  • 27. Data: 2013-12-17 20:00:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Dec 2013 19:25:34 +0100, JK

    > I to właśnie jest u ciebie najbardziej denerwujące. Niezdolność do
    > przyznania się, że jebnąłeś babola. Zapisz się do PISu, będziesz
    > idealnym następcą Hofmana.

    Ponieważ jego racja jest zawsze najmojsza. Dla przykładu, w zachowaniu tego
    pacjenta http://www.youtube.com/watch?v=yF8glqAp9vI nie widział nic
    nadzwyczajnego -- ot, normalna jazda przecież. Co tam zablkowany pas, i
    setka pojazdów za nim stercząca -- przecież koleś chce skręcić -- a ja na
    niego bezczelnie trąbię.

    --
    Pozdor Myjk

  • 28. Data: 2013-12-17 20:41:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello atm,

    Tuesday, December 17, 2013, 6:49:44 PM, you wrote:

    > W jaki sposob okresla sie "mozliwosc wyprzedzenia"?

    W taki, że został fizycznie wyprzedzony. To bezpośredni i
    bezdyskusyjny dowód.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 29. Data: 2013-12-17 20:43:03
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2013-12-17 15:37, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Po raz kolejny: skoro dało się wyprzedzić prawą stroną, to lewy pas
    > był niepotrzebnie blokowany.

    Jesli bylby w stanie wyprzedzic tym prawym pasem jadac maluchem - to
    wtedy uznajmy, ze blokowanie bylo. A tak to sprawa jest dyskusyjna. Bo
    zawsze sie znajdzie taki z odpowiednio wieksza moca pod maska plus
    rownie duza glupota pod deklem, ze jakos tam wyprzedzi i bedzie
    dowodzil, ze sie dalo.

    --
    mk4

  • 30. Data: 2013-12-17 20:52:25
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2013-12-17 20:00, Myjk wrote:
> [...]
    > nadzwyczajnego -- ot, normalna jazda przecież. Co tam zablkowany pas, i
    > setka pojazdów za nim stercząca -- przecież koleś chce skręcić -- a ja na

    No i zachowujesz sie jak - sam sobie dopisz :).
    Zupelnie nie ogarniam takiego zachowania - czyli bezsensownego trabienia
    w takiej sytuacji.
    Jak chciales goscia pouczyc to trzeba bylo wyjsc, zapukac w szybke i
    powiedziec co zrobil zle - skoro taki z ciebie moralizator.

    A jesli nie miales zamiaru go nawracac to lepiej bylo kulturalnie zaczekac.

    Co innego pogonic kogos na swiatlach jak sie zagapil (dobry uczynek),
    zeby jednak ruszyl a co innego trabic w sytuacji gdy nie za bardzo jest
    jak z tego wybrnac (zwykle chamstwo na drodze) (cos jak tramwaj stojacy
    tuz obok i dryndajacy caly czas - choc motorniczy widzi, ze ani w jedna
    ani w druga poki co sie ruszyc nie mozesz).

    --
    mk4