  • 31. Data: 2013-12-17 20:54:47
    Temat: Re: Kozak trafił na silniejszego
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-12-17 20:41, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > W taki, że został fizycznie wyprzedzony. To bezpośredni i
    > bezdyskusyjny dowód.
    >
    > [...]

    W ten sposob mozna rowniez usprawidliwic kazde udane wyprzedanie na
    trzeciego. Bezdyskusyjnie.

  • 32. Data: 2013-12-17 20:57:05
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2013-12-17 20:54, atm wrote:

    > W ten sposob mozna rowniez usprawidliwic kazde udane wyprzedanie na
    > trzeciego. Bezdyskusyjnie.

    A jak sie nie uda to "zglosic" blokowanie. W tym wypadku pasa ruchu dla
    przecinego kierunku ;)

    --
    mk4

  • 33. Data: 2013-12-17 21:07:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-17 20:52, mk4 pisze:

    > No i zachowujesz sie jak - sam sobie dopisz :).
    > Zupelnie nie ogarniam takiego zachowania - czyli bezsensownego trabienia
    > w takiej sytuacji.
    > Jak chciales goscia pouczyc to trzeba bylo wyjsc, zapukac w szybke i
    > powiedziec co zrobil zle - skoro taki z ciebie moralizator.

    ROTFL - moralizator się trafił, broniący cfaniaczka.

    > A jesli nie miales zamiaru go nawracac to lepiej bylo kulturalnie zaczekac.

    Pewnie, najlepiej to w ogóle milczeć :)

    > Co innego pogonic kogos na swiatlach jak sie zagapil (dobry uczynek),
    > zeby jednak ruszyl a co innego trabic w sytuacji gdy nie za bardzo jest
    > jak z tego wybrnac (zwykle chamstwo na drodze) (cos jak tramwaj stojacy
    > tuz obok i dryndajacy caly czas - choc motorniczy widzi, ze ani w jedna
    > ani w druga poki co sie ruszyc nie mozesz).

    Misiu pluszowy - zamiast bredzić to może zainteresuj się sytuacją
    konkretną itd. Chamstwem i cfaniactwem do się popisał misiu-pysiu
    WOT SM34, który jak wielu mu podobnych na wydrę próbował, zamiast
    grzecznie się na swoim pasie ustawić i odstać swoje (niestety).
    Nie zdziwiłeś się, że kierowcy z pasa 'zjeżdżającego' jakoś
    'zagubionego' wpuścić nie chcieli?

  • 34. Data: 2013-12-17 21:11:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Dec 2013 20:52:25 +0100, mk4

    > No i zachowujesz sie jak - sam sobie dopisz :).

    Dumny ze swojej "słabości", tj. uwolnienia frustracji za pomocą trąbki, nie
    jestem -- ale nie mam zamiaru tego ukrywać żeby się wybielić. Co zresztą
    opisałem w komentarzu do filmu.

    > Jak chciales goscia pouczyc to trzeba bylo wyjsc, zapukac w szybke
    > i powiedziec co zrobil zle - skoro taki z ciebie moralizator.

    Prawojazdy zrobił, to powinien wiedzieć z założenia co robi źle. Ja nie
    muszę wysiadać z auta i uczyć go jeździć. Inna sprawa, że to jest działanie
    z premedytacją (choć Roman już zdążył go poprzednio usprawiedliwić --
    przecież to jest "biedaczysko", które przez pół km od znaku kierunkowego
    nie zdążyło zmienić pasa ruchu).

    > (cos jak tramwaj stojacy tuz obok i dryndajacy caly czas
    > - choc motorniczy widzi, ze ani w jedna ani w druga poki
    > co sie ruszyc nie mozesz).

    O, następny. Poważnie nie widzisz, że ten pacjent jednak MA możliwość
    ruchu?

    --
    Pozdor Myjk

  • 35. Data: 2013-12-17 21:48:38
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2013-12-17 21:11, Myjk wrote:
> [...]
    > jestem -- ale nie mam zamiaru tego ukrywać żeby się wybielić. Co zresztą

    Milo przeczytac :)

> [...]
    > z premedytacją (choć Roman już zdążył go poprzednio usprawiedliwić --
    > przecież to jest "biedaczysko", które przez pół km od znaku kierunkowego

    Mnie tez krew czasem zalewa jak lawiruja bezsensownie po pasach tylko po
    to zeby zrobic 50 metrow a pozniej sie wciskaja. Albo jak nie chca
    odstac swego tylko sie wpycha jak ten tutaj. No ale co mam zrobic? Moze
    obgadajmy na grupie ktora opcja najlepsza?

    A z drugiej strony jak sie jest w nowym miejscu to dopiero sie widzic
    jak zle sa oznakowane drogi. Jak kierunki do skretu nie sa odpowiednio
    wczesnie oznaczone. No ronda tubrinowe to juz klasyka. Na poczatku nie
    wiesz jak sie ustawic bo nic nie jest oznaczone. A jak juz wiesz to
    stoisz zle i nie masz jak zmienic pasa bo wszystko wlasciwie zastawione.
    Zmierzam do tego, ze kazdemu chyba zdarza sie zauwazyc zbyt pozno, ze
    nalezy zajac inny pas. Ja ostatnio o ile nie widzialem jak gosc cos
    przeskrobal to zakladam taki wlasnie scenariusz. Od razu krew sie mniej
    gotuje a i goscia co sie wpych atroche szkoda.
    Gorzej jak widzialem co zmalowal...

    > O, następny. Poważnie nie widzisz, że ten pacjent jednak MA możliwość
    > ruchu?

    Widze. Patrz wyzej, nie bede sie powtarzal ;)

    --
    mk4

  • 36. Data: 2013-12-17 21:51:39
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2013-12-17 21:07, Artur Maśląg wrote:

    > Pewnie, najlepiej to w ogóle milczeć :)

    Jak trafiam na taka postawe to zadaje krotkie pytanie - w tym przypadku
    brzmi ono - to co proponujesz? Co nalezy wg ciebie zrobic?

    --
    mk4

  • 37. Data: 2013-12-17 22:03:17
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    > W taki, że został fizycznie wyprzedzony. To bezpośredni i
    > bezdyskusyjny dowód.
    >
    > [...]
    Czasami widuję takich debili, którzy mając 2 pasy z prawej, siedzą na
    ogonie 1-2m i zganiają z lewego pasa, a po prawej mają 1-2 pasy wolne
    oraz możliwość wyprzedzania. Jakim trzeba być debilem, aby w ten sposób
    się zachowywać.
    Niby co? Wg nich, dojeżdżając do skrętu w lewo należy zjechać na prawy
    skrajny, a następnie pofrunąć ponad wszystkimi pasami ruchu, aby skręcić
    w lewo?

    Ostatnio widziałem jeszcze większego debila, który z tyłu auta
    pierdyknął sobie napis: "Lewy pas to nie kółko różańcowe". Samemu zaś
    jechał, blokując lewy pas.

  • 38. Data: 2013-12-17 22:03:38
    Od: tá´Ź

    Marcin N wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=HR4zowS63zU
    >
    > Miło popatrzeć, jak awanturnik dostaje po gębie.

    A Dzidka znasz? :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 39. Data: 2013-12-17 22:04:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-17 21:51, mk4 pisze:

    > Jak trafiam na taka postawe to zadaje krotkie pytanie - w tym przypadku
    > brzmi ono - to co proponujesz? Co nalezy wg ciebie zrobic?

    Z całą pewnością nie próbować 'moralizować' w ciemno, bo to politycznie
    poprawne i pewnie się niektórym spodoba, niemniej głupie. Ja tam
    niesamowicie spokojny człowiek jestem, ale doskonale wiem jak się
    niektórzy zachowują w pewnych miejscach i całkowicie rozumiem
    okazywanie dezaprobaty kmiotowi, który cfaniakuje. Myjkowe miejsce
    dobrze znam i wiem kto i jak cfaniakuje. Z trasy którą jeżdżę
    codziennie (albo i częściej) to nawet mógłbym przedstawiać listę
    rejestracji/samochodów z opisem co, gdzie i kiedy zrobią.
    Do eliminacji takich zachowań potrzebny jest monitoring/policja
    itd. i regularne mandaty - regularnym kierowcom pozostanie
    przyblokowanie takich cfaniaczków i potrąbienie w akcie
    desperacji/bezsilności/frustracji.

  • 40. Data: 2013-12-17 22:07:35
    Od: tá´Ź

    atm wrote:

    > Gosc probowal raz - nie wyszlo;

    Bo wyprzedzany złośliwie przyspieszał gdy dało się go wyprzedzić, nie
    słyszysz na filmie?

    --
    ss??q s? ??u??ou??