  • 111. Data: 2011-11-16 12:31:41
    Temat: Re: Kozaczek na drodze...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-16, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Ale z Ciebie kłamczuszek...

    Przytocz. Moze kiedys tam mowilem, ze w lusterka trzebac patrzec ale
    napewno winy nie przenosilem w calosci na kierowcow samochodu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 112. Data: 2011-11-16 12:32:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kris_Poland" napisał w wiadomości grup
    >tak tak, pozniej tylko konczy sie to filmikami jak auta sa spychane
    >do rowu
    >to by dopiero bylo co?
    >przywyklismy do takiej jazdy? to przyzwyczajmy sie do mordowania
    >ludzi na drogach oby na ciebie nie padlo

    Coz chcesz - ty chcesz wyprzedzic, on chce wyprzedzic, kiedys dojdzie
    do kolizji.
    A wszystko przez pare pizd - jedna nie chce budowac autostrad, druga
    jedzie 70, trzecia mowi ze to jeszcze za szybko, czwarta kupuje
    fotoradary ..

    J.

  • 113. Data: 2011-11-16 12:32:38
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 16.11.2011 AZ <a...@g...com> napisał/a:

    > Takie sa realia. Mozesz sie zbuntowac i pojsc w takiej sytuacji na
    > blachy, tylko co to Ci da?

    Właśnie problem polega na tym że mimo że łypie na lewy, to nigdy nie wiesz
    kiedy i czy w ogóle będzie wyprzedzał. Można długo za takim jechać mimo
    wielu kolejnych okazji do wyprzedzania. Inna sprawa że często jak widzi że
    jest wyprzedzany, to dociera do takiego że przecież był pierwszy i mu się
    należy. Co zresztą widać w wielu komentarzach na grupie.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 114. Data: 2011-11-16 12:35:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-16, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > A wszystko przez pare pizd - jedna nie chce budowac autostrad, druga
    > jedzie 70, trzecia mowi ze to jeszcze za szybko, czwarta kupuje

    Lubie to!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 115. Data: 2011-11-16 12:37:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-11-2011 12:31, AZ pisze:

    > Przytocz. Moze kiedys tam mowilem, ze w lusterka trzebac patrzec ale
    > napewno winy nie przenosilem w calosci na kierowcow samochodu.

    "Motocyklista musi myslec za polglowkow ktorzy na tej drodze nie powinni
    sie znalezc bo przez nich moze stracic zdrowie lub zycie. I wiem co
    mowie, bo takich co sie szykuje do wyprzedzania bez patrzenia w
    lusterka widze codziennie conajmiej kilku i to ja musze za nich myslec."

    No to mogę Cię teraz skwitować z podobnym sarkazmem - miał pierwszeństwo!

    --
    Paweł

  • 116. Data: 2011-11-16 12:51:07
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Kris_Poland wrote:
    > coraz czesciej widze ze tutaj na grupie istnieje tylko pieniactwo
    > szczeniakow z neostrada

    Z formy i treści wypowiedzi należałoby wnioskować, że mówisz o sobie ;)

    \SK

  • 117. Data: 2011-11-16 12:51:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-16, DoQ <p...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > No to mogę Cię teraz skwitować z podobnym sarkazmem - miał pierwszeństwo!

    Ale ja nie twierdze, ze busiarz jest niewinny. Dal dupy i to jest
    bezdyskusyjne. Chodzi o zachowanie autora ktory mial wiele przyslanek by
    twierdzic, ze taka sytuacja wystapi i to jest to moje "i to ja musze za
    nich myslec" z konca posta ktorego przytoczyles.

    Jest takie powiedzonko: "Ci co mieli pierwszenstwo, leza 2 metry pod
    ziemia".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 118. Data: 2011-11-16 13:03:30
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    wiesiaczek wrote:
    > Swoją drogą uważam, że kultura jazdy jest wystarczająca gdy tylko
    > przestrzega się przepisy PoRD (wszystkie a nie tylko te wybrane).

    Nie jest. Ot, w większości dużych miast nie dało by się przez pół godziny
    wyjechać z podporządkowanej.

    pzdr
    \SK

  • 119. Data: 2011-11-16 13:12:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-16 11:56, DoQ pisze:

    > Obejrzalem film, ktoś jedzie za VW.

    Owszem, dodaj później to co tutaj napisał. Sporo tego
    było i jak najbardziej wychodzi to o czym pisałem.

    > Od 1:25 widzę wolną drogę, a samochód przed nim nie sygnalizuje zamiaru
    > wyprzedzania kogokolwiek.

    Nie uda Ci się sprowadzić sprawy tylko do braku sygnalizacji przez tego
    z VW, a wręcz pomijasz to o czy ja pisałem, czy rozsądnej jeździe
    autora wątku. Nie, droga przed nim nie była wolna.

    > No chyba że meganki też nie wolno wyprzedzać,
    > bo może by chciała...

    Megana zjechała do prawej krawędzi i nie wygląda na zainteresowaną
    wyprzedzaniem.

    > A.. przede mną zwalniają mnie z obowiązku sygnalizowania. Ew. można
    > włączyć kierunkowskaz już w trakcie manewru. Dobrze wiedzieć.

    Niczego takiego nie napisałem i do tego nikogo nie zwalniałem z
    obowiązku używania kierunkowskazów. Czyżbyś nie zauważył?

    > Czy odebrał telefon, albo je ciasteczko? Nie widzę, a Ty?

    Ja widzę, że szykuje się do wyprzedzania przy pierwszej nadarzającej
    się okazji.

    > Nie wiem co się działo wcześniej, a Ty wiesz?

    Przecież wcześnie masz z półtorej minuty materiału filmowego.

    > Nie wyprzedzi bo ma obowiązek zastanawiać się, jaki manewr przyjdzie do
    > głowy temu z przodu?

    Nie wiem, pewnie z różnych przyczyn.

    > Przecież to typowe, dajesz szansę wyprzedzić to nie wyprzedza. Następna
    > okazja, wyprzedzasz i w tym momencie on robi to samo. Gdzie tu przesadyzm?

    W Twojej generalizacji - ja piszę o tym konkretnym wypadku i nie ma tam
    sugerowanych zachowań.

  • 120. Data: 2011-11-16 13:18:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-16 07:20, wiesiaczek pisze:
    (...)
    > Zaraz zaraz, bo nie łapię:
    > Masz jakiś (prawny) argument, że bus nie wymusił, czy tylko tak Ci się
    > wydaje i czepiasz się tzw. kultury?

    Zasadniczo chodzi o pewne zasady rozsądnej jazdy. Literalnie pewnie
    była to jakaś forma wymuszenia, tylko problem w tym, że ludziom to
    się zdarza i to wcale nie celowo.

> [...]
    >
    > Swoją drogą uważam, że kultura jazdy jest wystarczająca gdy tylko
    > przestrzega się przepisy PoRD (wszystkie a nie tylko te wybrane).

    Praktyka pokazuje, że nie jest prawdą powyższe.