  • 11. Data: 2011-09-12 08:57:12
    Temat: Re: Kosc RAM do Netbooka
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 10/09/2011 17:21, Hades wrote:

    > Nie wiem kto robi sobie wieksze jaja. Czy ten ktory pyta o
    > obsuge pamieci 2 GB czy tez ty pytajac czy takie produkuja.
    > Przeciez mowa jest o pamieciach DDR3 wiec i jedno i drugie
    > pytanie jest wyraznie nie na miejscu.
    > AM

    Mój netbook nie obsługuje pamięci 2GB (Aspire One, ten jeden z pierwszych).
    Pytanie było jak najbardziej na miejscu.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 12. Data: 2011-09-12 10:26:14
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    On 11/09/2011 11:25, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    >
    > Dlatego się zdziwiłem czemu DooMiniK proponuje sprawdzenie obsługi kości
    > 2 GiB (moduł musiałby mieć conajmniej 8 GiB).

    Odpowiadałem na pytanie kolegi, który uznaje jako 'kość' moduł
    (i tak się często mówi). Myślę, że szukasz dziury w całym
    i powinno Ci dać do zastanowienia, że tylko Ty znalazłeś problem ;-)
    Możesz być przekonany, że nie proponuję lutowania pamięci koledze,
    który obawia się, czy trzeba konfigurować nowoczesny laptop po
    dodaniu pamięci RAM.

    pozdrawiam,

    --
    Dominik Siedlak (bachus)