  • 21. Data: 2019-10-18 20:55:58
    Temat: Re: Korytarz życia i zamek błyskawiczny - przegłosowane
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 18 października 2019 12:06:36 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    komus w tyl albo on przywali tobie cofajac.

    > A skąd wiesz czy przywalił komuś w tył czy przyjebał w dziadka jak cofał?

    > Ale nie ma żadnej dwuznaczności - pierwszeństwo ma ten co jedzie swoim
    > pasem, natomiast kultura każe wpuścić co drugiego. U mnie działa bez
    > zarzutu.

    U ciebie dziala, u innych nie musi. Przepisy sa po to aby nie bylo niejasnosci jak
    sie zachowac a potem kto jest winny jak jednak dojdzie do kolizji.

    jest jasny, interpretacja niejasna

    > Hmmm. Widzę w ostatnim zdaniu sprzeczność:)

    Tylko pozornie. Bo przepis jasny ale jego zastosowanie w rzeczywistosci niejasne.
    Tak jak jednemu starczy widziec pieszego w okolicy przejscia a drugiemu nie.

    > Nie troluje. Jeśli argumentem przeciwko przepisom o suwaku ma być
    > rozmywanie pierwszeństwo, to jak nazwać sytuację gdzie wprostn nadane
    > pierwszeńtwo (wyjątek w całym PoRD!) oznacza według części ustąp
    > pierwszeństwa? Bądźmy konsekewntni.

    Bo w przypadku pieszego niejasne jest wyrazenie zamiaru.
    Bylo walkowane i zdaje sie nie przyjmujesz do wiadomosci ze kontrowersyjne jest
    przejscie ze stanu bez pierwszenstwa (na chodniku) do stanu z pierwszenstwem (na
    przejsciu).

    pieszych aby podnosili reke jak chca przejsc?

    > Wat?

    No wlasnie, nie rozumiesz :)

  • 22. Data: 2019-10-18 20:59:12
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 18 października 2019 12:53:24 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A czemu nie ?

    Bo jestem w stanie zalozyc sie o torbe orzechow dobrej jakosci ze jak wyjdziesz z
    internetu i zapytasz swiadomych kierowcow czy za transportem bulek stosowac zamek to
    sporo (z sufitu rzuce 30%) stwierdzi ze nie bo czemu?
    Paru z nich powie ze ten drugi pas (bez dostawczaka z bulkami) to wcale wolno nie
    jedzie. I klops...

  • 23. Data: 2019-10-18 21:05:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2019 o 20:55, s...@g...com pisze:

    > U ciebie dziala, u innych nie musi.

    No właśnie zastanawiam się czy żyję w wyspie pośród barbarzyńców czy
    problem jest wydumany/

    jest jasny, interpretacja niejasna

    > Tylko pozornie. Bo przepis jasny ale jego zastosowanie w rzeczywistosci niejasne.
    > Tak jak jednemu starczy widziec pieszego w okolicy przejscia a drugiemu nie.

    Czyli nie jest jasny. Pal6, że na grupie - wśród sądów też.

    > Bo w przypadku pieszego niejasne jest wyrazenie zamiaru.

    Bez jaj. Nie róbmy z Polaków genetycznych idiotów. Jak ktoś idzie do
    przejścia albo przed nim stoi, to czego się spodziewasz - okrętu?

    pieszych aby podnosili reke jak chca przejsc?

    > No wlasnie, nie rozumiesz :)

    No nie rozumiem. Równie dobrze mogą machać tęczową flagą.

    --
    Shrek

  • 24. Data: 2019-10-18 21:06:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2019 o 19:53, J.F. pisze:

    > We Wroclawiu juz raczej nie.

    Nauczyli się prawym jeździć?

    > Ale wiesz - jak ci co chwile powtarzaja "wpuszczasz jeden samochod" - to
    > wcale nie jest takie jasne, ze czasem dobrze jest wpuscic dwa.

    Wpuść sobie jeden albo dwa. Bez znaczenia w sumie.

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2019-10-18 21:10:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2019 o 20:59, s...@g...com pisze:

> [...]
    sporo (z sufitu rzuce 30%) stwierdzi ze nie bo czemu?
    > Paru z nich powie ze ten drugi pas (bez dostawczaka z bulkami) to wcale wolno nie

    Naprawdę zaczyna mi się wydawać, że warszawa jakaś strasznie wyjątkowa
    jest, albo wy macie problemy z dupy.

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2019-10-18 21:32:56
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 18 października 2019 14:05:40 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:

    > No właśnie zastanawiam się czy żyję w wyspie pośród barbarzyńców czy
    > problem jest wydumany/

    Tu nie chodzi o to czy 99% ludzi rozumie. Chodzi o ten 14 czy nawet 0.01% ludzi
    ktorzy stosuja logike inaczej i sad sie do ich interpretacji moze przychylic.

    Wtedy te 99% jest w czarnej bo stosuja sie do przepisu a jednak dostana po glowie...

    jest jasny, interpretacja niejasna

    > Czyli nie jest jasny. Pal6, że na grupie - wśród sądów też.

    No wlasnie. I w sumie nie ma co sie dziwic. Nagle pas do jazdy ktory jest "swiety" i
    ma dokladnie wyznaczone zasady uzycia staje sie w sumie niezdefiniowany bo starczy
    dostawczak na awaryjnych...

    > Bez jaj. Nie róbmy z Polaków genetycznych idiotów. Jak ktoś idzie do
    > przejścia albo przed nim stoi, to czego się spodziewasz - okrętu?

    Jak idzie to nie wiem dokad idzie. Jak stoi to moge zalozyc ze chce przejsc ale moze
    nie teraz.

    Jak stoi i patrzy wyczekujaco to zakladam ze chce przejsc teraz.

    Tyle ze to wiele nie zmienia. Jak nogi na pasach nie polozy to pierwszenstwa nie ma.
    A jak wejdzie tak ze nie sposob fizycznie sie zatrzymac to powoduje wypadek.

    Ale wiem ze sie nie zgodzisz bo ignorujesz stan przejsciowy.
    Wiec sie nie dogadamy.

    zachecaj pieszych aby podnosili reke jak chca przejsc?

    > No nie rozumiem. Równie dobrze mogą machać tęczową flagą.

    Nie trzeba. Starczy lape podniesc. Dziala, choc nie zawsze. Testowane tez za
    zachodnia granica. Sa miejsca gdzie mozna stac do usranej smierci. Albo do
    odpowiedniej szpary miedy samochodami.

  • 27. Data: 2019-10-18 21:33:59
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 18 października 2019 14:10:13 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    sporo (z sufitu rzuce 30%) stwierdzi ze nie bo czemu?

    > Naprawdę zaczyna mi się wydawać, że warszawa jakaś strasznie wyjątkowa

    Warszawa? nieeee, nie trafiles. Choc tam nieco poprzebywalem kiedys.

  • 28. Data: 2019-10-18 21:52:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Oct 2019 21:10:10 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    sporo (z sufitu rzuce 30%) stwierdzi ze nie bo czemu?

    > Naprawdę zaczyna mi się wydawać, że warszawa jakaś strasznie wyjątkowa

    Czemu - dobrze pisze.
    Jak lewy pas jedzie szybciej niz dozwolona, to absolutnie nie mozna
    mowic o obnizonej predkosci :-)
    I nie trzeba wpuszczac :-)

    Co prawda znajdzie sie pewnie jakis jeden sprawiedliwy, ktory zwolni i
    wpusci, a wtedy wszyscy za nim juz musza :-)

    No i jeszcze wrocmy do litery
    "W warunkach znacznego zmniejszenia prędkości na jezdni z więcej niż
    jednym pasem ruchu w tym samym kierunku jazdy, w przypadku gdy nie
    istnieje możliwość kontynuacji jazdy pasem ruchu z powodu wystąpienia
    przeszkody na tym pasie ruchu lub jego zanikania, ..."

    Taki dostawczak mozna traktowac jak przeszkode ...

    Pozostaje jeszcze kwestia co myslec o jezdni gdzie na jednym pasie
    jada 70, a drugi stoi. Srednia 35, wiec zmiejszona predkosc na jezdni,
    czy wcale nie, czy moze stojacych pojazdow do tak z definicji do
    predkosci nie zaliczamy :-)

    J.

  • 29. Data: 2019-10-18 22:34:00
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 18 października 2019 14:52:23 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    > jada 70, a drugi stoi. Srednia 35, wiec zmiejszona predkosc na jezdni,
    > czy wcale nie, czy moze stojacych pojazdow do tak z definicji do

    Ciesze sie ze ktos tez widzi te niescislosci.
    Na moje oko temat rozwiazaly by znaki i malowanie ale uwazam ze to przesada.
    Jak dziala suwak wszyscy wiedza.

    Tyle ze to zupelnie niepotrzebny kawalek przepisu.

    Wazniejsze bylo by ograniczenie mozliwosci dzialania szeryfow pasa.
    I do kompletu troche propagandy pod tytulem "oba pasy sa zaplacone az do ich konca".

    I sie suwak zrobi w sumie sam bo jak zyje to jednak ludzie wpuszczaja. I to
    wpuszczaja az za dobrze bo wpuszczaja nie jednego przed siebie.

    Ech. Przepis od dupy strony.

  • 30. Data: 2019-10-18 23:26:01
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-18 18:05, Shrek wrote:

> [...]
    > jest potrzebny - w moim małym wszechświecie tak naprawdę na palcach
    > jedenej ręki mogę przypadki, że nikt mnie nie wpuści,

    Kobiety nie wpuszczają