  • 281. Data: 2020-05-02 22:32:17
    Temat: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W grudniu d od debila nawet w Chinach nie mieli pojęcia z czym się zaczynają
    zmierzać. A ty już odchorowales. Wygląda na to że albo jesteś kolejnym klonem
    pizdzika z polityki ale jesteś pizdziakiem nawet jak nim nie jesteś. Ciekawe co to za
    kraj gdzie respiratorów mają do oporu. Pewno wyspy Bergamuty.

  • 282. Data: 2020-05-02 22:43:18
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

> [...]
    pizdzika z polityki ale jesteś pizdziakiem nawet jak nim nie jesteś.

    skoro nie wiedzieli co to jest, to to nie istniało, genialne!

    Ciekawe co to za kraj gdzie respiratorów mają do oporu. Pewno wyspy
    Bergamuty.

    zaskoczę cię - nawet w Polsce ich nie brakuje

    Lukasz

  • 283. Data: 2020-05-02 22:55:14
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    wytłumacz mi geniuszu w jaki sposób używanie maseczek zwiększa ryzyko
    zarażenia osób z którymi mam kontakt

    p.s. Kapelinder to połączenie słów kapuś i pierdolnij się w ten durny
    cylinder?

    Lukasz

  • 284. Data: 2020-05-03 00:32:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A srak baranie. O pomyłkach słyszałeś. Tak pomyliłem się ale średnio inteligentny
    człowiek to zauwazy, za to idiota będzie się czepiał. Lepiej co debilku.

  • 285. Data: 2020-05-03 09:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > Ci co mieli choroby inne mogli by żyć dzień, tydzień, miesiąc, rok
    > its dłużej gdyby nie załapali od takich debili jak ty wirusa. A
    > załapali bo nie chodziliscie bez masek i ich odwiedzaliscie.
    >
    > czyli twierdzisz, że chodząc w maskach zwiększam ryzyko zachorowania
    > osób z którymi mam kontakt? iście kogucia logika

    Nie logika a jedynie niezgrabne wysłowienie.
    Wiadomo, ze kogutek miał na mysli niezrozumiale długie czekanie naszych
    rzadzących na wdrozenie obowiazku zakrywania twarzy. Nawet jak juz
    podjeli ta decyzje, to ja o tydzien odwlekli...

    BTW skojarzyło mi sie:
    Profesor na wykładzie z filologi:
    - W Języku polskim występuje : potwierdzenie, zaprzeczenie, podwójne
    zaprzeczenie jako potwierdzenie oraz podwójne zaprzeczanie jako
    zaprzeczenie. Natomiast nie wystepuje podwójne potwierdzenie jako
    zaprzeczenie....
    Na to jeden ze studentów:
    - Dobra, dobra...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 286. Data: 2020-05-03 11:11:43
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 03.05.2020 o 08:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > Nie logika a jedynie niezgrabne wysłowienie.

    fakt, dość niezgrabnie się wysławia, bez zastanowienia wyzywając i
    życząc śmierci - działa jak nasza milicja, wszak mógł najpierw zabić..

    > Wiadomo, ze kogutek miał na mysli niezrozumiale długie czekanie naszych
    > rzadzących na wdrozenie obowiazku zakrywania twarzy. Nawet jak juz
    > podjeli ta decyzje, to ja o tydzien odwlekli...

    to też IMO bez sensu (to ciągłe noszenie maseczek) - o ile ochrona w
    kontakcie z osobami starszymi może mieć sens, o ile maseczkę w sklepie
    bym zaakceptował, to noszenie tego na dworze jest bez sensu i nic nie
    zmieni.

    Lukasz

  • 287. Data: 2020-05-03 13:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > kontakcie z osobami starszymi może mieć sens, o ile maseczkę w
    > sklepie bym zaakceptował, to noszenie tego na dworze jest bez sensu

    Pisałem o tym nie raz ze oczywiście przesadzili w druga strone.
    Dobrze ze chociaz w lesie mozna zdjac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 288. Data: 2020-05-03 14:53:36
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Dobrze ze chociaz w lesie mozna zdjąć

    Bo prezes dobry jest i łaskawy ;-) tymczasem tysiące niewdzięcznych Niemców
    demonstrują przeciw nieudolności kanclerz Merkel:

    https://m.focus.de/politik/deutschland/druck-vor-cor
    ona-gipfel-waechst-tausende-auf-den-strassen-brandbr
    ief-an-merkel-in-deutschland-rumort-es_id_11948924.h
    tml

  • 289. Data: 2020-05-03 15:21:56
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Niemieccy politycy przypadkowo podają błędne liczby zarażonych c19 w Niemczech ;-)

    https://uk.reuters.com/article/virus-deutschland-mer
    kel/merkel-und-spahn-nannten-falsche-infektionszahle
    n-idUKL5N2CC5WV

    Merkel 40k a instytut Roberta Kocha 29k
    przypadek ? Buhahaha prosiaczki zaczynają plątać się w zeznaniach.

  • 290. Data: 2020-05-03 16:04:31

    Sun, 3 May 2020 06:21:56 -0700 (PDT), w
    om>, Przemek Jedrzejczak

> [...]
    n-idUKL5N2CC5WV

    > Merkel 40k a instytut Roberta Kocha 29k
    > przypadek ? Buhahaha prosiaczki zaczynają plątać się w zeznaniach.

    Jakbyś napisał skąd różnica, to byłaby informacja.
    A tak to żadna.