    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Date: Sat, 25 Apr 2020 16:48:16 +0200
    <20200423093400.574812db@mateusz> <r7rphm$me2$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <20200423140236.76b25d0c@mateusz> <r7s13s$rv9$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <5ea18d66$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <r7sdin$57k$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <5ea1d7d1$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <r7soc6$d4s$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <5ea1f6a9$0$548$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2020-04-23 o 22:12, Shrek pisze:

    > Poza droga do żłoba też łazi. No i w żłobku wyganiają dzieciaki na 2
    > godzina na dwór chyba że pada.
    Czyli ma ogólną słabą odporność. Mi dopiero w wojsku delbeta pomogła i
    chociaż zachorowałem przed samym wyjściem to później już przestałem
    łapać wszystko jak leci.

    > No tak właśnie to wygląda. W sumie nie chodziłbym z nim nawet do
    > lekarza, ale wytłumacz żonie;)
    No miałem tak samo:) mój też tylko przez żonę był raz u lekarza, potem
    tylko w domu.

    > Mój to akurat na zimno chowany.
    No w sumie na północy też ludzie chorują, więc samo hartowanie nie
    wystarczy,
    dużo zależy od organizmu, diety lub jej braku.

    > Obstawiam, że średnie w ogóle w tym roku szkolnym nie pójdą.
    Matury będą :) oj będzie cyrk.

    > Ale szczepionka to za rok najwcześniej. Nie ma opcji żeby zamknąć świat
    > na tak długo.

    Sam się zamknął, nawet jakby nasi nic nie zrobili to sąsiedzi poza
    Niemcami i tak granice zamkli,
    z resztą jest podobnie, np fabryki VW czy opla.
    Ale otwierają, mi to akurat rybka, ale inni cierpią i to mocno,
    szczególnie cała turystyka która kokosów nie miała czy kosmetyczki,
    fryzjerzy itp usługi.

    --
    Janusz