  • 1. Data: 2013-04-17 12:52:40
    Temat: Korki
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Mam nadzieje, ze jeszcze nie bylo. Calkiem ciekawe opracowanie pokazujace zatloczenie
    na drogach w poszczegolnych miastach na swiecie:
    http://www.tomtom.com/en_gb/congestionindex/

    Warszawa za dobrze nie wypada.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 2. Data: 2013-04-17 13:09:04
    Temat: Re: Korki
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 17 Apr 2013 03:52:40 -0700 (PDT), Iguan_007

    > Warszawa za dobrze nie wypada.

    To wszystko wina ruskich konserw!

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2013-04-17 13:55:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 17 Apr 2013 03:52:40 -0700 osobnik zwany Iguan_007
    napisał:

    > Mam nadzieje, ze jeszcze nie bylo. Calkiem ciekawe opracowanie
    > pokazujace zatloczenie na drogach w poszczegolnych miastach na swiecie:
    > http://www.tomtom.com/en_gb/congestionindex/
    >
    > Warszawa za dobrze nie wypada.

    powiedziałbym, że wcale źle nie wypada.
    Po pierwsze ma prawie największy spadek korków
    Po drugie jak ma nie być zakorkowana skoro prowadzonych jest mnóstwo budów
    i remontów dróg. Duża część Centrum jest chwilowo wyłączona z ruchu przez
    metro. I te inwestycje się powoli oddaje. W tym roku zresztą też dobrze
    nie będzie bo remont mostu Grota i estakad Trasy Łazienkowskiej da się we
    znaki. Ale jak sie nadrabia kilkadziesiąt lat zaległości to tak jest.

    A zresztą jak ktoś wie jak jeździć to większość tych korków objedzie bez
    większego problemu. Chyba, że odpali tomtoma i da się prowadzić jak baran
    przez największe korki :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?