  • 1. Data: 2013-04-17 22:47:23
    Temat: wróciłem z Pyrandii
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    krainy kwitnącego ziemniaka. Ależ tam się wpychają z podporządkowanych,
    a myślałem że to ja się wpycham. Muszę się tam udać na dłużej, na
    jakieś warsztaty.

    Boh, jak tam płasko. Nie dziwota że tyle hal stawiają, bo mają gdzie.

    Drogi proste, pocisnąć można to i mandaty się sypią gęsto. Z ulgą
    wróciłem w teren pagórkowaty, gdzie policji nie uświadczysz nawet
    szukając ze świecą.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 2. Data: 2013-04-18 00:02:20
    Temat: Re: wróciłem z Pyrandii
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-04-17 22:47, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Drogi proste, pocisnąć można to i mandaty się sypią gęsto. Z ulgą
    > wróciłem w teren pagórkowaty, gdzie policji nie uświadczysz nawet

    Zapraszamy ponownie :)

    A że pyrlandia (jak i np. stolyca) to ostatnio kraina importowanym
    chamem płynąca - to i się wpychają, a i nie wpuszczą, a i się wepchnąć
    nie dadzą..
    Obserwuj tablice: poznaniak (jeśli dojrzy, żeś nietutejszy i nie z
    Warszawy) - jednak Cię wpuści ;)

    A całkiem poważnie: ubolewam nad brakiem kultury drogowej (i z drogą
    obycia) większości społeczeństwa - ale to chyba w całym kraju podobnie.

    A z tą policją chyba trochę przesadzasz. Porównaj sobie z terenami na
    północ od krainy podziemnej pomarańczy: pojedź "w górę" do bydgoszczy
    czy inowrocławia :D Co prawda to nie panowie policjanci, a strasznicy...

  • 3. Data: 2013-04-18 00:20:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 04/17/2013 10:47 PM, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > Drogi proste, pocisnąć można to i mandaty się sypią gęsto. Z ulgą
    > wróciłem w teren pagórkowaty, gdzie policji nie uświadczysz nawet

    Również stwierdziłem ostatnio, żę po Poznaniu jakoś więcej
    kierowców jeździ z dość nietypowym podejściem do kultury
    jazdy. Nie wiem, czy to ja się uspokoiłem, czy faktycznie ludzie
    jeżdżą bardziej bezczelnie.

    Zawsze można kupić tarpana i mniej się przejmować tymi,
    co wymuszają.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 4. Data: 2013-04-18 01:37:44
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Również stwierdziłem ostatnio, żę po Poznaniu jakoś więcej
    > kierowców jeździ z dość nietypowym podejściem do kultury
    > jazdy.

    Jak im na tablicy napisali "PO", to co sie dziwic. Albo sie wnerwili,
    albo uznali, ze napis zobowiazuje, trzeba sie przystosowac i isc z
    duchem partii.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2013-04-18 07:44:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 18 Apr 2013 00:02:20 +0200, scobowski

    > A całkiem poważnie: ubolewam nad brakiem kultury drogowej (i z drogą
    > obycia) większości społeczeństwa - ale to chyba w całym kraju podobnie.

    Nie jest tak źle. W Wawie, jak na ilość pojazdów, jest całkiem nieźle.
    Bardziej irytują rozlazłe sieroty co w odpowiednim momencie nie potrafią
    gazu wdusić niż piraci wymuszacze.

    --
    Pozdor Myjk

  • 6. Data: 2013-04-18 07:44:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 18 Apr 2013 01:37:44 +0200, Pawel O'Pajak

    > Jak im na tablicy napisali "PO", to co sie dziwic. Albo sie wnerwili,
    > albo uznali, ze napis zobowiazuje, trzeba sie przystosowac i isc z
    > duchem partii.

    Ty co masz na tablicy? CWL? :P

    Niezależnie od tego -- idź na jakieś leczenie,
    bo twoja polityczna obsesja jest niezdrowa.

    --
    Pozdor Myjk

  • 7. Data: 2013-04-18 11:18:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Pawel,

    Thursday, April 18, 2013, 1:37:44 AM, you wrote:

    > Jak im na tablicy napisali "PO", to co sie dziwic. Albo sie wnerwili,
    > albo uznali, ze napis zobowiazuje, trzeba sie przystosowac i isc z
    > duchem partii.

    Identyfikujesz się z identyfikatorem? Może jeszcze na UE poskaczesz?
    :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2013-04-18 11:30:31
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Mieszkam w okolicy, gdzie często widzę PO ( i pochodne) pędzące na Kołobrzeg
    i okolice i GD (i pochodne) jadących na Kołbaskowo (Szczecin) lub
    wracających do siebie i powiem wam, że jedni warci drugich.

  • 9. Data: 2013-04-18 11:44:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kto nie skacze ten komuch :)

    mst <at> gazeta <.> pl