  • 1. Data: 2013-04-17 12:18:58
    Temat: Jaki samochód do 15 tyś zł?
    Od: "deepblue" <d...@w...pl>

    Witam
    Jako, ze mój Peugeot 306 dogorywa (za miesiąc idzie na złom) to zaczynam sie
    rozglądać za jakimś samochodem do 15 tyś zł.
    Raczej benzyna, moc 100KM lub trochę więcej. Garażowane pod chmurką więc
    raczej z dobrą powłoką antykorozyjną.
    Możecie polecić jakieś przyzwoite, mało awaryjne modele, niezbyt drogie w
    eksploatacji?

    --
    deepblue

  • 2. Data: 2013-04-17 12:22:24
    Temat: Re: Jaki samochód do 15 tyś zł?
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-04-17 12:18, deepblue pisze:
> [...]
    > raczej z dobrą powłoką antykorozyjną.
    > Możecie polecić jakieś przyzwoite, mało awaryjne modele, niezbyt drogie

    Ile nim km przejechałeś?

  • 3. Data: 2013-04-17 12:52:14
    Od: "deepblue" <d...@w...pl>

    Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ile nim km przejechałeś?

    Wstyd się przyznać :) Przebieg to 100k tylko, z czego ja przejechałem jakieś
    65k km w ciągu 10 lat.
    Ale poszła uszczelka pod głowicą + mała stłuczka, tak, ze za bardzo nie
    opłaca mi się go naprawiać.

    --
    deepblue

  • 4. Data: 2013-04-17 13:10:07
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    deepblue nabazgrał(a):

> [...]
    > raczej z dobrą powłoką antykorozyjną.
    > Możecie polecić jakieś przyzwoite, mało awaryjne modele, niezbyt drogie w

    Podał byś jeszcze segment aut które szukasz ?? czy to ma być coś małego,
    kombi, cabrio czy jeep 4x4 ??

  • 5. Data: 2013-04-17 13:24:40
    Od: "deepblue" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Podał byś jeszcze segment aut które szukasz ?? czy to ma być coś małego,
    > kombi, cabrio czy jeep 4x4 ??

    Kombi lub sedan, podobnej wielkości co 306.
    Wstępnie myślałem nad Peugeot 307, Fucusem II, Laguną II (awaryjna?) ale
    jestem otwarty na inne propozycje

    --
    deepblue

  • 6. Data: 2013-04-17 13:26:37
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

> [...]
    > raczej z dobrą powłoką antykorozyjną.
    > Możecie polecić jakieś przyzwoite, mało awaryjne modele, niezbyt drogie

    Pug 307...Za 15kPLN to można poszukać wersji po FL z 1,6 16V pod maską...

  • 7. Data: 2013-04-17 13:34:09
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "deepblue" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Kombi lub sedan, podobnej wielkości co 306.
    > Wstępnie myślałem nad Peugeot 307, Fucusem II, Laguną II (awaryjna?) ale
    > jestem otwarty na inne propozycje

    Z tych trzech pod chmurkę to 307 IMO będzie najrozsądniejsze.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 8. Data: 2013-04-17 13:56:41
    Od: "deepblue" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kkm0ne$olq$1@dont-email.me...

    > Pug 307...Za 15kPLN to można poszukać wersji po FL z 1,6 16V pod maską...

    Piszesz o tzw 307 II po 2005 roku?
    Który z silników do tego modelu jest najlepszy, 1,6 zwykły, 1,6 110KM 16V
    czy 1,6 143 KM 16V?

    --
    deepblue

  • 9. Data: 2013-04-17 14:03:06
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-04-17 12:52, deepblue pisze:

> [...]
    > jakieś 65k km w ciągu 10 lat.
    > Ale poszła uszczelka pod głowicą + mała stłuczka, tak, ze za bardzo nie

    Benzyna 1,6?;) 100 000 nówka sztuka:)

  • 10. Data: 2013-04-17 14:05:51
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-04-17 13:56, deepblue pisze:

    > Piszesz o tzw 307 II po 2005 roku?
    > Który z silników do tego modelu jest najlepszy, 1,6 zwykły, 1,6 110KM
    > 16V czy 1,6 143 KM 16V?

    http://www.autocentrum.pl/peugeot/307/
    http://forum307.pl/
    i czytasz co ludzie piszą;)