  • 31. Data: 2012-02-04 17:08:26
    Temat: Re: Kontrola z suszarką
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    z <z...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jakiś znak zaginął i łapanka, na pustej drodze przekroczyłem 50 cm linię
    > przy wyprzedzaniu tira (lornetka), nie zdążyłem zapiąć pasów wyjeżdżając
    > z pod sklepu (dzieciak się awanturował) ...
    > Pogodziłem się z tym że normalny używający samochodu pracujący przez pół
    > roku na podatki Kowalski będzie płacić mandaty bo tak jest prawo
    > skonstruowane żeby doić a nie dbać o bezpieczeństwo. Trzeba być
    > pedantem, nie znać świata dookoła, mieć coś z głową żeby co do joty tych
    > durnych przepisów przestrzegać.
    > Przyzwyczajamy się do tego że to jest kolejny normalny podatek.

    Dobrze że starasz się być normalny. Z tego co napisałeś marnie Ci idzie bycie
    normalnym. Takie życie, nie każdy pomimo starania się osiągnie stan
    normalności. A mandaty to nie podatek tylko dobrowolna danina pobierana na
    wniosek darczyńcy. Ale nie bój. Tak skonstruowane jest prawo że nie można jej
    płacić w nieskończoność. Do większości danin z mandatów przypisane są punktowe
    bonusy. Jak ktoś nazbiera określoną ilość punktów to przez krótszy lub dłuższy
    czas zostaje zwolniony z płacenia mandatów. W zasadzie jeśli by chodziło tylko
    o zapewnienie bezpieczeństwa to można by zlikwidować mandaty i zostawić tylko
    punkty. Ale jak da się przy tym trochę kasy przytulić to czemu nie.

  • 32. Data: 2012-02-04 17:44:19
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-02-04 17:08, kogutek pisze:

    > Dobrze że starasz się być normalny. Z tego co napisałeś marnie Ci idzie bycie
    > normalnym.

    Twoje rozumowanie nie przystaje do Kowalskiego utrzymującego rodzinę z
    zarobkami dużo poniżej średniej krajowej który ciężko pracuje i ciągle
    za tą wypłatę może kupić mniej paliwa niż przed rokiem.
    Może w idealnym świecie, na ciepłej posadce, sprzątaczce w willi, niańce
    do dziecka... kiedy człowiek się zastanawia jaki krawat dziś włożyć a
    nie czy zdążę dziecko odebrać? czy będą większe korki niż zwykle,
    samochód znowu się domaga mechanika, gdzie by tu znaleźć lepiej płatną
    robotę...
    Ludzie mający luksus doktrynalnego przestrzegania paragrafów też
    istnieją. Szanujemy ich :-)

  • 33. Data: 2012-02-04 18:11:30
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kogutek

    > Tak jeżdżę jak piszesz. Jest 50 to max 50. Jest 30 to max 30. I mam w
    > dupie posrańców szarpiących się za mną.

    I chcesz, żeby Ci zrobić zdjęcie?

    > Mam kamerkę.

    A ja dwie i trzecią malutką.

  • 34. Data: 2012-02-04 18:13:04
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Hehe... On żyje w swoim idealnym świecie gdzie władza chce tylko i
    > wyłączeni dobra obywateli.

    Jak takie dużo dziecko. :>

    > A że ktoś przez zabawki stosowane przez
    > służby straci prawko to trudno - było większe prawdopodobieństwo, że
    > przekroczył niż był to błąd pomiaru. Błąd pomiaru jest definiowany przez
    > producenta i jest to +/- 3 km/h do 100 km/h i 3% powyżej 100 km/h.
    > Jeżeli da się udowodnić większy błąd to takie urządzenie powinno zostać
    > wycofane z użytku bo działa na szkodę obywateli.

    Ba, ktoś powinien sprawdzić jak przebiegał proces homologacji i czy
    zostało to wykonane rzetelnie.

  • 35. Data: 2012-02-04 18:21:28
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 04 Feb 2012 11:25:05 +0100, Artur Maśląg wrote:

    > Założenia prawidłowe. Jeżeli kogoś złapią, to zdecydowanie wyższe
    > prawdopodobieństwo, że faktycznie przekroczył prędkość niż
    > faktyczny błąd pomiaru, bądź celowe działanie służb.

    Myślisz że jak strażnik gminny ma dany wybór, że albo wywiąże się z iluś
    tam milionów zł wpływu z mandatów, albo zasili szeregi bezrobotnych, to nie
    będzie kombinował?

    > Dobre, dobre. Zdaje się, że wykorzystywanie FR jako metody łatania
    > budżetu zostało dość określone jako niewłaściwe i jako takie wprost
    > jest zabronione.

    Wójtowie i burmistrzowie mają to w bardzo głębokim poważaniu.

    Jako że ustawa nie przewiduje dotkliwej, personalnej kary dla decydentów za
    takie balety, to oni mają gdzieś to prawo i z premedytacją je łamią.

    Jazda 62/60 to dla nich dobry powód żeby wystawić dwa mandaty na 350zł,
    natomiast parę milionów w te czy w tamte w gminnym budżecie, to już żaden
    problem.

    > Teorie spiskowe są fajne, tylko rzadko się sprawdzają.

    Gminne foto-biznesy to teoria spiskowa?

  • 36. Data: 2012-02-04 19:12:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-04 18:21, Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Myślisz że jak strażnik gminny ma dany wybór, że albo wywiąże się z iluś
    > tam milionów zł wpływu z mandatów, albo zasili szeregi bezrobotnych, to nie
    > będzie kombinował?

    Ciekawe, że odniosłeś się tylko do pokreślonego fragmentu, a nie
    do całości. Te możliwości kombinacji duże nie są.

    > Wójtowie i burmistrzowie mają to w bardzo głębokim poważaniu.

    Naprawdę? Zapomniałeś, że wójta czy burmistrza wprost wybierają ludzie.
    A jak mają w poważaniu to ich się odwołuje. SM też można. Tylko trzeba
    się tym interesować, a nie płakać jak to urzędnicy kombinują.

    > Jako że ustawa nie przewiduje dotkliwej, personalnej kary dla decydentów za
    > takie balety, to oni mają gdzieś to prawo i z premedytacją je łamią.

    Dobra, pokaż w takim razie tych, którzy tak robią bezkarnie. Obecnie.

    > Jazda 62/60 to dla nich dobry powód żeby wystawić dwa mandaty na 350zł,

    Nie wiem czy dobry, ale obowiązku przekraczania prędkości jazdy nie ma.

    > natomiast parę milionów w te czy w tamte w gminnym budżecie, to już żaden
    > problem.

    Żaden problem? Ciekawe, miałem wrażenie, że wręcz odwrotnie.

    > Gminne foto-biznesy to teoria spiskowa?

    Zdaje się, że zapomniałeś, że zostało to uporządkowane, więc nie bardzo
    rozumiem czemu tak się trzymasz tych teorii spiskowych o utracie PJ
    po minięciu 20-30 FR.

  • 37. Data: 2012-02-04 19:14:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/04/2012 04:56 PM, John Kołalsky wrote:

    > Ile tych km przejechałeś bez mandatu ?

    Będzie tsydzieści panie rezyseze... Bo od tygodnia ma PJ i rodzice
    jeszcze boją się mu samochód dawać.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2012-02-04 19:15:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/04/2012 05:08 PM, kogutek wrote:

    > Dobrze że starasz się być normalny. Z tego co napisałeś marnie Ci idzie bycie
    > normalnym. Takie życie, nie każdy pomimo starania się osiągnie stan
    > normalności.

    Skończ pierdolić i wyjdź.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 39. Data: 2012-02-04 19:20:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/04/2012 06:21 PM, Tomasz Pyra wrote:

    > Gminne foto-biznesy to teoria spiskowa?

    Według Fuczaka tak, bo on tylko po Ursynowie jeździ.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 40. Data: 2012-02-04 19:45:12
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *kogutek* w wiadomości news:jgjl5q$7ob$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
> [...]
    > W zasadzie jeśli by chodziło tylko o zapewnienie bezpieczeństwa to można
    > by zlikwidować mandaty i zostawić tylko punkty. Ale jak da się przy tym

    Lata temu prawie dostałem mandat za niezatrzymanie się na stopie... tyle
    tylko że sie zatrzymałem (jako jeden z niewielu), a przez <biiip> zostałem
    wytypowany tylko dlatego, że jako gówniarz jeździłem autem na widok którego
    prawie wszyscy się ślinili. Zwykłego mandatu nie było tylko dlatego że miał
    być mandat bez kwitka, ja niestety intencji tych 2 stróżów nie zrozumiałem,
    temat odpuścili i zajęli się autem jak zrozumieli że ja dalej nie
    rozumiem...

    To tylko jeden przykład, dośc stary, ale nasuwa mi się jedno pytanie: jakim
    idiotą trzeba być by głosić tezy o dobrowolnym opodatkowaniu? Alternatywnie
    i łagodniej zarazem: jak bardzo trzeba wierzyć w system lub jak bardzo
    trzeba być oderwanym od rzeczywistości?

    Bycie normalnym też nienajlepiej Ci idzie, swoją drogą słyszałem że kogutki
    będą zobligowane do jeżdżenia autem z silnikiem min 3,5l na różowych
    oponach. Mam nadzieje że też się dostosujesz? No bo co myśleć? Państwo
    działa tylko dla Twojego dobra, więc...

    Pozdr