  • 21. Data: 2012-02-04 15:25:57
    Temat: Re: Kontrola z suszarką
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/04/2012 01:35 PM, to wrote:

    > O nie, kolejny zaczyna bredzić...

    Hehe... On żyje w swoim idealnym świecie gdzie władza chce tylko i
    wyłączeni dobra obywateli. A że ktoś przez zabawki stosowane przez
    służby straci prawko to trudno - było większe prawdopodobieństwo, że
    przekroczył niż był to błąd pomiaru. Błąd pomiaru jest definiowany przez
    producenta i jest to +/- 3 km/h do 100 km/h i 3% powyżej 100 km/h.
    Jeżeli da się udowodnić większy błąd to takie urządzenie powinno zostać
    wycofane z użytku bo działa na szkodę obywateli.

    > To wyjaśnij dlaczego śmieć, którego działanie zostało ośmieszone w sądzie
    > i na wiele różnych innych sposobów jest nadal używany?

    Spisek chłopaku, spisek.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2012-02-04 15:45:47
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Pietia <v...@w...pl> napisał(a):

    > Nie liczy się z tym, że może mu wtargnąć dziecko nagle na jezdnie - tak
    > nagle, że te 20 km różnicy w prędkości moze mu uratować życie.
    >
    > Ale cóż zrobić - szybcy kierowcy wiozą śmierć.
    A głupi płacą mandaty.

  • 23. Data: 2012-02-04 15:53:17
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Lukasz <w...@b...net.pl> napisał(a):

    > bo za niego myślą nasi prawodawcy, on nie musi, patrzy na znak, jest 50
    > to jedzie 50, jest 30 to jedzie 30, nie istotne jaka prędkość jest
    > bezpieczna bo najbezpieczniejsza jest na znaku. Oczywiście jak te 50
    > stawiają na jezdni 3-pasmowej to jedzie lewym żeby nauczyć tych piratów
    > co próbują go wyprzedzić z jaką prędkością powinno się jeździć!

    Tak jeżdżę jak piszesz. Jest 50 to max 50. Jest 30 to max 30. I mam w dupie
    posrańców szarpiących się za mną. Nie blokuję lewego pasa jak mam prawy wolny.
    Niby po co. I tak chujki niczego się nie nauczą. Ale dymać tez się nie dam.
    Mam kamerkę. Jak by co jakiś materiał do obejrzenia będzie. Wpływy z mandatów
    działają na moją korzyść. Nie dokładam się i możliwe że coś z tego mam.

  • 24. Data: 2012-02-04 15:55:54
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Lukasz <w...@b...net.pl> napisał(a):

> [...]
    działają na moją korzyść. Nie dokładam się i możliwe że coś z tego mam.
    Jeszcze rok, dwa może trzy i też nauczysz się jeździć, a jak się nie nauczysz
    to rowerek bo na niego nie trzeba PJ.

  • 25. Data: 2012-02-04 16:03:02
    Od: " " <s...@g...pl>

    to <t...@i...pl> napisał(a):

    > begin kogutek

    > Jadąc 30 kontrolowałbyś jeszcze więcej, więc dlaczego nie jedziesz 30?

    A skąd wiesz czy nie jeżdżę 30? Bardzo często jeżdżę 30. Mam się srać jak
    widzę że na następnym skrzyżowaniu, 400 metrów przede mną światło na czerwone
    się zmieniło. Jak będę jechał wolno to akurat na zielone trafię. kiedyś
    zwracałem uwagę na kretynów co w takiej sytuacji w pedał dają tylko po to żeby
    odstać 20 sekund na czerwonym. Teraz już ich nie zauważam.

  • 26. Data: 2012-02-04 16:47:53
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-02-03 23:28, kogutek pisze:
    > Nie świętojebliwy tylko normalny. Nie po to pracuję żeby w patriotycznym
    > geście część mojej kasy psu pod ogon wsadzać. Niech was jebią na kasę. Więcej
    > dla mnie będzie.

    Też staram się być normalny. Nie szaleję na drodze, nie jestem
    zawalidrogą bo też szanuję czas innych.
    Z domu do przedszkola, z przedszkola do pracy, z pracy do przedszkola, z
    przedszkola do domu, czasem do sklepu, wyjazd do rodziców... normalka
    Tylko że też płacę mandaty bo...
    Jakiś znak zaginął i łapanka, na pustej drodze przekroczyłem 50 cm linię
    przy wyprzedzaniu tira (lornetka), nie zdążyłem zapiąć pasów wyjeżdżając
    z pod sklepu (dzieciak się awanturował) ...
    Pogodziłem się z tym że normalny używający samochodu pracujący przez pół
    roku na podatki Kowalski będzie płacić mandaty bo tak jest prawo
    skonstruowane żeby doić a nie dbać o bezpieczeństwo. Trzeba być
    pedantem, nie znać świata dookoła, mieć coś z głową żeby co do joty tych
    durnych przepisów przestrzegać.
    Przyzwyczajamy się do tego że to jest kolejny normalny podatek.
    Ale do jasnej cholery ile można???

  • 27. Data: 2012-02-04 16:47:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl>

    > Oczywiście że nie kontroluję wszystkiego. Ale jadąc 50 w mieście
    > kontroluję
    > więcej niz jak bym jechał 70.

    To niczego nie kontrolujesz tylko powoli jedziesz.

    >Za miastem też tak to działa jak jechać nie
    > więcej niż dopuszczalna prędkość.

    A ja pisałem o tym, że nie jesteś w stanie śledzić wszystkich ograniczeń i
    swojego prędkościomierza.

    > Jak chcesz normalnie żyć, bez mandatów,
    > punktów itp to naucz się jeździć tak żebyś nie przekraczał prędkości.

    My chcemy normalnie żyć ale nie jeździć tak jak Ty, bo Ty zwykła ciota
    jesteś :-)

  • 28. Data: 2012-02-04 16:52:54
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    John Kołalsky <j...@k...invalid> napisał(a):

> [...]
    > swojego prędkościomierza.

    > My chcemy normalnie żyć ale nie jeździć tak jak Ty, bo Ty zwykła ciota

    Byle ciul nie może mnie obrazić.

  • 29. Data: 2012-02-04 16:56:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl>

    > Tak jeżdżę jak piszesz. Jest 50 to max 50. Jest 30 to max 30. I mam w
    > dupie
    > posrańców szarpiących się za mną.

    Umiesz coś poza tym ?

    > Nie blokuję lewego pasa jak mam prawy wolny.
    > Niby po co. I tak chujki niczego się nie nauczą. Ale dymać tez się nie
    > dam.
    > Mam kamerkę. Jak by co jakiś materiał do obejrzenia będzie.

    Sramy w gacie przed tobą

    > Wpływy z mandatów
    > działają na moją korzyść. Nie dokładam się i możliwe że coś z tego mam.

    Ile tych km przejechałeś bez mandatu ?

  • 30. Data: 2012-02-04 16:58:23
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl>

    > A głupi płacą mandaty.

    Nie głupi tylko tacy, co dali się złapać.