    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kontrola z suszarką
    Date: Sat, 4 Feb 2012 19:45:12 +0100

    *kogutek* w wiadomości news:jgjl5q$7ob$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Dobrze że starasz się być normalny. Z tego co napisałeś marnie Ci idzie
    > bycie normalnym. Takie życie, nie każdy pomimo starania się osiągnie stan
    > normalności. A mandaty to nie podatek tylko dobrowolna danina pobierana na
    > wniosek darczyńcy. Ale nie bój. Tak skonstruowane jest prawo że nie
    > można jej płacić w nieskończoność. Do większości danin z mandatów
    > przypisane są punktowe bonusy. Jak ktoś nazbiera określoną ilość punktów
    > to przez krótszy lub dłuższy czas zostaje zwolniony z płacenia mandatów.
    > W zasadzie jeśli by chodziło tylko o zapewnienie bezpieczeństwa to można
> [...]

    Lata temu prawie dostałem mandat za niezatrzymanie się na stopie... tyle
    tylko że sie zatrzymałem (jako jeden z niewielu), a przez <biiip> zostałem
    wytypowany tylko dlatego, że jako gówniarz jeździłem autem na widok którego
    prawie wszyscy się ślinili. Zwykłego mandatu nie było tylko dlatego że miał
    być mandat bez kwitka, ja niestety intencji tych 2 stróżów nie zrozumiałem,
    temat odpuścili i zajęli się autem jak zrozumieli że ja dalej nie
    rozumiem...

    To tylko jeden przykład, dośc stary, ale nasuwa mi się jedno pytanie: jakim
    idiotą trzeba być by głosić tezy o dobrowolnym opodatkowaniu? Alternatywnie
    i łagodniej zarazem: jak bardzo trzeba wierzyć w system lub jak bardzo
    trzeba być oderwanym od rzeczywistości?

    Bycie normalnym też nienajlepiej Ci idzie, swoją drogą słyszałem że kogutki
    będą zobligowane do jeżdżenia autem z silnikiem min 3,5l na różowych
    oponach. Mam nadzieje że też się dostosujesz? No bo co myśleć? Państwo
    działa tylko dla Twojego dobra, więc...

    Pozdr