  • 11. Data: 2012-07-20 19:08:31
    Temat: Re: Koncowka terminalu w wydaniu domowym
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-20 17:06, Piotr Rezmer pisze:

    > Porządni HDMI (który powinien działać przy większych odległościach) to
    > koszt kilkuset złotych. Za tyle to prawie tablet z RDP można kupić :)

    Najtańszy kabel HDMI o zadanej długości - będzie równie dobry, co ten za
    kilkaset złotych. Jeśli nie będzie dobry - można oddać do sklepu i
    wymienić na inny egzemplarz. W tej samej (niskiej) cenie.

    --
    MN

  • 12. Data: 2012-07-20 19:13:02
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-20 19:08, Marcin N pisze:

    > Najtańszy kabel HDMI o zadanej długości - będzie równie dobry, co ten za
    > kilkaset złotych. Jeśli nie będzie dobry - można oddać do sklepu i
    > wymienić na inny egzemplarz. W tej samej (niskiej) cenie.

    Szybko zajrzałem do Allegro. Za 25 zł są już kable 10m, poniżej 50 zł -
    pełno, za 80 zł widzę 15m.

    --
    MN

  • 13. Data: 2012-07-20 19:51:08
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Marcin N pisze:

    > Szybko zajrzałem do Allegro. Za 25 zł są już kable 10m, poniżej 50 zł -
    > pełno, za 80 zł widzę 15m.

    Faktycznie, pojawiła się konkurencja. Dwa lata temu kupowałem kabel
    Supra 10m i trochę kosztował. Nie chciałem kupować najtańszego kabla, bo
    jest on ułożony pod karton gipsem i podłogą drewnianą.

    Demontaż is not an option :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2012-07-29 00:57:02
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości news:ju9u03$2md$1@inews.gazeta.pl...
    >Przenosze sie na pietro tego domu i niestety na gorze nie mam gdzie
    >umiescic tego komputera.

    Nie wierzę, uzasadnij... Nie mieści się w pokoju? Ale klawiatura i monitor
    sie mieszczą?
    To kompa wsadź pod łóżko.

    Feromon

  • 15. Data: 2012-07-29 17:08:58
    Od: Jaskiniowiec <j...@p...pl>

    W dniu 19.07.2012 o 23:25 pisze:

> [...]
    > koncowki terminala ktora obsluzy dotychczasowe zadania tego komputera
    > (traktujac go jako serwer) ? System na pececie to w tej chwili Win7 Home

    Hint: RemoteFX itp
    A do tego na gorze byle co, byle odebralo sygnal z dolu po LAN i
    odpowiednio to wyswietlilo.

    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.