  • 1. Data: 2013-09-12 11:45:31
    Temat: Komputery z niższej półki
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    http://xurl.pl/zestawwrzesien
    Komputery za 1000 zł: AMD procesor AMD APU A6-5400K BOX za 209 zł i płyta
    ASRock FM2A75 Pro4-M za 236 zł, podcas gdy Intel Intel Pentium G2030 BOX za
    217 i płyta MSI B75MA-E33 za 195 zł. Widać że w podobnej cenie, czy podobna
    prędkość?

  • 2. Data: 2013-09-12 12:41:49
    Temat: Re: Komputery z niższej półki
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    http://www.cpu-world.com/Compare/232/AMD_A6-Series_A
    6-5400K_vs_Intel_Pentium_Dual-Core_G2030.html

    wszystko (poza wydajnością zintegrowanej grafiki) wskazuje na niewielką
    przewagę Intela.

  • 3. Data: 2013-09-12 20:50:02
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości
    > 217 i płyta MSI B75MA-E33 za 195 zł. Widać że w podobnej cenie, czy
    > podobna prędkość?

    Płyta MSI B75MA-E33 chyba jest microAtx, gdzie można zobaczyć wykaz płyt
    głównych z filtrem po rodzaju pamięci, liczbie slotów itp. najlpiej jeszcze
    z ceną?

  • 4. Data: 2013-09-12 21:20:54
    Od: "kszyhu fr@ckowiak" <k...@g...pl>

    http://cenowarka.pl/?o=9

    --
    This is what he'd always known
    The promise of something greater beyond the water's final horizon

  • 5. Data: 2013-09-12 21:27:56
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "kszyhu fr@ckowiak" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:op.w3bb04ms1vanhv@frackowiak...

    > http://cenowarka.pl/?o=9

    Dzięki, dużo tych socketów do wyboru, które są nowsze, na szybszy procesor
    itd, na razie nazwy socketów brzmią dla mnie obco.Ale cenowarka ma dużo
    filtrów, czy mozna filtrować wszysrkie naraz, bez rozróznienia na sockety?