  • 1. Data: 2013-09-12 20:15:13
    Temat: AMD jeszcze dycha?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Jaka jest w tej chwili naj, naj, najbardziej topowa linia i model
    procesorow AMD? Dawno sie nie interesowalem, a ze wszyscy teraz tylko mnoza
    rdzeie, to sie ciezko polaapc.
    No a jakos nie widac, zeby AMD bylo w ofensywie... Czyzby swiat przesiadl
    sie ostatecznie na Intele? Prawie wszystkie gotowe zestawy oznaczone jako
    "dla graczy" i "najwyzsza wydajnosc" maja na pokladzie wlasnie Intela.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2013-09-12 20:23:06
    Temat: Re: AMD jeszcze dycha?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    e.net...
    > No a jakos nie widac, zeby AMD bylo w ofensywie... Czyzby swiat przesiadl
    > sie ostatecznie na Intele? Prawie wszystkie gotowe zestawy oznaczone jako
    > "dla graczy" i "najwyzsza wydajnosc" maja na pokladzie wlasnie Intela.

    Niestety wydajność amd to śmiech na sali.

  • 3. Data: 2013-09-12 20:27:23
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]

    >sie ostatecznie na Intele? Prawie wszystkie gotowe zestawy oznaczone jako
    >"dla graczy" i "najwyzsza wydajnosc" maja na pokladzie wlasnie Intela.

    Informacje o agonii AMD były najwyraźniej mocno przesadzone ;) I całe
    szczęście bo gdyby zabrakło konkurencji to trza by było brać kredyt na
    procesor ;)

  • 4. Data: 2013-09-12 20:28:39
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "qwerty" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > "dla graczy" i "najwyzsza wydajnosc" maja na pokladzie wlasnie Intela.

    >Niestety wydajność amd to śmiech na sali.

    A może by tak wydajność do ceny? :)

  • 5. Data: 2013-09-12 20:48:58
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 12.09.2013 20:28, Santana pisze:

    > Użytkownik "qwerty" napisał w wiadomości grup
    >
    > Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    e.net...
    co to ma do rzeczy? ile jest gier, które wymagają droższego procesora
    niż karty graficznej?

    w jakim sensie? Coraz więcej komputerów służy "nie do grania", nie liczą
    filmów, nie szukają leku na aids czy obcych w kosmosie. służą do
    przeglądania internetu i pisania emaili. do tego też potrzebujesz mieć
    super intela? JA wole amd na którym wiatrak załącza się tylko podczas
    większego obciążenia.

    > A może by tak wydajność do ceny? :)
    Po co? reklama lepem na głąbów
    ToMasz

  • 6. Data: 2013-09-12 21:47:58
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2013-09-12 20:15, Maciek pisze:

> [...]
    > sie ostatecznie na Intele? Prawie wszystkie gotowe zestawy oznaczone jako
    > "dla graczy" i "najwyzsza wydajnosc" maja na pokladzie wlasnie Intela.

    Tu trochę o tych 'grzejnikach':
    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/amd-fx-9370-fx-9
    590-procesor-vishera-przecena.html

    miab

  • 7. Data: 2013-09-12 22:27:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    .pl...
> [...]
    > wole amd na którym wiatrak załącza się tylko podczas większego obciążenia.

    To jakim cudem u mnie na boxowym chłodzeniu wentylator pracował bez przerwy, a
    przy obciążeniu wręcz wył?

  • 8. Data: 2013-09-12 22:28:46
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Santana" napisał w wiadomości grup
    > A może by tak wydajność do ceny? :)

    Niby jest dobrze, ale i tak i7 jest wydajniejszy od 8350.

  • 9. Data: 2013-09-13 00:21:15
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-09-12 20:28, Santana pisze:
    > A może by tak wydajność do ceny? :)
    Jak liczyć wydajnosć do ceny, to jakieś P4 z recyclingu, prawie za
    darmo, by wygrało wielokrotnie ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 10. Data: 2013-09-13 00:25:57
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-09-12 22:28, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Santana" napisał w wiadomości grup
    >
    > Niby jest dobrze, ale i tak i7 jest wydajniejszy od 8350.
    Zależy który i7 porównywać, ale nawet w porównaniu z najmocniejszym
    FX-9590 tez "tak różnie" bywa z wydajnością amd, a amd nawet po
    ostatniej obcenie kosztuje >1500zł wiec bez sensu (chyba?), w dodatku
    ładować się w starą podstawkę AM3+?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173