  • 1. Data: 2013-09-11 15:10:19
    Temat: Seagate SSHD ST500LM000-1EJ162
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Zakupiłem pięć dysków jak w temacie.
    Pracowały od 200 do 700 godzin i w trzech z nich SMART wykazuje
    niezerowe wartości w:
    5 Reallocated_Sector_Ct
    188 Command_Timeout
    189 High_Fly_Writes
    197 Current_Pending_Sector
    198 Offline_Uncorrectable
    I coś losowego w "1 Raw_Read_Error_Rate" we wszystkich pięciu.

    Co tak naprawdę pokazuje SMART dla dysków SSHD, kondycje części
    mechaniczną, czy obu? Jak to interpretować, dyski są uszkodzone?
    Trafiłem na partię dysków co spadła z palety do oceanu przy rozładunku,
    czy ta seria tak po prostu ma?

    --
    Pozdrawiam,
    AWa.