  • 31. Data: 2013-07-01 14:49:32
    Temat: Re: Komplet punktów...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello RadoslawF,

    Monday, July 1, 2013, 1:57:00 PM, you wrote:

    > Ty to zrób.

    Edukację skończyłeś na trollingu w piaskownicy. Kiś się dalej sam na
    tym poziomie.

    *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2013-07-01 15:27:02
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 30.06.2013 21:41, Tomasz Wójtowicz pisze:
    > Kolego, ja mam prawko od 10 lat i ziemię objechałem wkoło ponad 6 razy.

    Czyli zrobiłeś tyle ile ja robię w niespełna 3 lata, a myślę, że są
    lepsi zawodnicy ode mnie. Naprawdę chciałbyś się licytować w ten sposób?

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 33. Data: 2013-07-01 16:51:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-06-30 23:10, RadoslawF pisze:

    > Mam prawo jazdy od 1982 roku, i mam wrażenie że to dłużej niż
    > ty żyjesz.

    To co piszesz przeczy tezie, że prawo jazdy oficjalnie zdałeś
    w 1982. Może więcej prawdy jest w stwierdzeniu *mam*.

    > Przejechanych kilometrów nie liczę bo i po co.

    No, to Twoje "dosyć łatwo" to się kwalifikuje do zatrzymania od
    ręki (za pierwszym razem) pj na trochę czasu. Szkoda, że jechałem
    wczoraj samochodem bez rejestratora to bym na yt podrzucił (a może
    nie tylko) pokaz jazdy takiego, co to jeździ przepisowo, ale mu
    się 'łatwo zdarza' :(

  • 34. Data: 2013-07-01 17:38:23
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-07-01 15:27, anacron pisze:

    > Czyli zrobiłeś tyle ile ja robię w niespełna 3 lata, a myślę, że są
    > lepsi zawodnicy ode mnie. Naprawdę chciałbyś się licytować w ten sposób?

    Ja się chciałem licytować? Ja tylko stwierdzam, że jeżdżąc ~24 tyś./rok
    zaliczam się do kierowców którzy jeżdżą samochodem dalej niż tylko do
    supermarketu.

  • 35. Data: 2013-07-01 17:52:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Ja się chciałem licytować?

    Spoko, imć Motyliński to robi takie przebiegi, że głowa mała. W czasie
    spędzonym za kółkiem pisze na pms, gzipuje, grepuje i inne cuda robi.
    Z czasem sam w te bajki uwierzył i karmi nas tym regularnie pod
    kolejnym nickiem :)

    > Ja tylko stwierdzam, że jeżdżąc ~24 tyś./rok
    > zaliczam się do kierowców którzy jeżdżą samochodem dalej niż tylko do
    > supermarketu.

    Zależy jak daleko masz ten supermarket i jak często musisz tam
    jeździć ;)

  • 36. Data: 2013-07-01 18:47:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-01 14:49, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Edukację skończyłeś na trollingu w piaskownicy. Kiś się dalej sam na
    > tym poziomie.

    Jak już do tej "piskownicy" dorośniesz to może porozmawiamy.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2013-07-08 11:43:02

    Sun, 30 Jun 2013 23:17:26 +0200, w <kqq798$7uh$1@node2.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > Można widzieć miejsce zakończenia manewru ale nie widzieć będącej
    > tam linii ciągłej czy skrzyżowania. Nie wierzysz to sprawdź
    > na prostej drodze. I nie trolluj.

    Ty masz prawo jazdy?