  • 21. Data: 2013-06-30 23:24:52
    Temat: Re: Komplet punktów...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello RadoslawF,

    Sunday, June 30, 2013, 11:17:26 PM, you wrote:

    > Dyskutował bym.

    O czym, kwa nać!, chcesz tu dyskutować?

    > Ale zabronione jeszcze nie jest.

    Jest zabronione na skrzyżowaniach z wyjątkiem ruchu kierowanego, na
    przejściach dla pieszych. O tym piszemy!

    > Mowa o zwykłych wykroczeniach za które zsumowano punkty
    > co będzie skutkować odebraniem prawa jazdy.
    > Można widzieć miejsce zakończenia manewru ale nie widzieć będącej
    > tam linii ciągłej czy skrzyżowania.

    Jasne. I można nie widzieć też przejścia dla pieszych ani znaków
    pionowych? Ogarnij się! Nie wiem, kto ślepemu prawo jazdy wydał.

    > Nie wierzysz to sprawdź na prostej drodze.

    Już się nasprawdzałem.

    > I nie trolluj.

    Nie chcesz, żebym zaczął.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2013-06-30 23:49:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 30 Jun 2013 23:10:31 +0200 osobnik zwany RadoslawF
    napisał:

    > Mam prawo jazdy od 1982 roku, i mam wrażenie że to dłużej niż ty żyjesz.
    > Przejechanych kilometrów nie liczę bo i po co.

    ja mam trochę dłużej. I za taki tekst jak rzucasz powyżej to wtedy nawet
    z egzaminu wewnętrznego wyszedłbys oblany

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2013-07-01 00:02:56
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 30.06.2013 14:41, RadoslawF pisze:
    > Praktyka dowodzi że łatwiej wygrać z sądem niż z krawężnikiem przy
    > drodze. Tyle że opłacalne finansowo to staje się dopiera jak grozi
    > utrata prawa jazdy.

    Taaaaa. Posłuchaj tego:
    http://damskomesko.pl/2013/05/bardzo-niebezpieczny-w
    yrok/

    Już zmieniłeś zdanie, czy jeszcze nie?

    > Sędzia nie ma przełożonego wymagającego określonej ilości
    > wyroków skazujących, a krawężnik normę mandatów do wyrobienia
    > ma narzuconą.

    A wyroki na zamówienie skąd się biorą?

    > Oznaczenie skrzyżowań nie ma tu znaczenia, wykroczenie zostało
    > popełnione i od strony formalnej policjant ma prawo tak zsumować
    > wykroczenia.

    Nie ma.

    "Jeżeli kierowca jednym czynem naruszył więcej niż jeden przepis ruchu
    drogowego, w ewidencji uwidacznia się wszystkie naruszenia, przypisując
    każdemu odpowiednią liczbę punktów, z następującym zastrzeżeniami: (...)
    §2 pkt. 7: Jeżeli w związku z wyprzedzaniem tego samego pojazdu albo
    kolumny rowerów, wózków rowerowych lub kolumny pieszych kierowca
    dopuścił się naruszeń określonych w załączniku nr 1 kodami B 02, C 11
    lub F 01 do F 09, do ewidencji wpisuje się to naruszenie, któremu
    przypisano największą liczbę punktów. Jeżeli dwu lub więcej naruszeniom
    przypisano taką samą liczbę punktów, wpisuje się to naruszenie, które ma
    mniejszy znacznik literowy i liczbowy."

    Cytuję Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 kwietnia
    2012 r. w sprawie postępowania z kierowcami naruszającymi przepisy ruchu
    drogowego za Robertem Tomasikiem z pl.soc.prawo.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 24. Data: 2013-07-01 00:45:31
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    skonfiguruj sobie czytnik

  • 25. Data: 2013-07-01 11:15:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-30 23:49, Użytkownik masti napisał:

    > ja mam trochę dłużej. I za taki tekst jak rzucasz powyżej to wtedy nawet
    > z egzaminu wewnętrznego wyszedłbys oblany

    Bo takie teksty nie są do zdania na PJ tylko do jego obrony
    jak się nawywija. Takie to trudne do zrozumienia ?

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2013-07-01 11:16:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-30 23:24, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Nie chcesz, żebym zaczął.

    Niezależnie od tego co chce to właśnie zacząłeś

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2013-07-01 11:21:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-01 00:45, Użytkownik mappl napisał:
    > skonfiguruj sobie czytnik

    Konfiguracja czytnika niektórych przerasta, podobnie jak
    zrozumienie faktu że normalny człowiek niezależnie czy
    popełni wykroczenie czy przestępstwo będzie się bronił.
    Na obronę zezwala mu system prawny a zabrania mała grupa
    inteligentnych inaczej z pms.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2013-07-01 11:49:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello RadoslawF,

    Monday, July 1, 2013, 11:16:37 AM, you wrote:

    > Niezależnie od tego co chce to właśnie zacząłeś

    Niczego nie zaczynałem. Skończ pisać bzdury i bić pianę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 29. Data: 2013-07-01 12:20:01
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-06-29 19:24, RadoslawF pisze:
    > W sądzie przy dobrym adwokacie dwa są do zbicia.
    > Manewr rozpoczął nie mając skrzyżowania i przejścia dla
    > pieszych w zasięgu widoczności.

    Po pierwsze: nie mając widoczności nie powinien w ogóle rozpoczynać
    manewru wyprzedzania.
    Po drugie: przejście dla pieszych było wyraźnie oznakowane m.in. znakiem
    pionowym umieszczonym nad drogą.
    Po trzecie: skrzyżowanie było z drogą po lewej stronie więc też było
    widoczne.
    IMHO jeżeli ktoś ignoruje wszystkie znaki i wyprzedza w takim miejscu to
    powinien być poddany weryfikacji uprawnień do kierowania wszelkimi
    pojazdami.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 30. Data: 2013-07-01 13:57:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-01 11:49, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Niczego nie zaczynałem. Skończ pisać bzdury i bić pianę.

    Ty to zrób.