    Date: Mon, 01 Jul 2013 16:51:30 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Komplet punktów...

    W dniu 2013-06-30 23:10, RadoslawF pisze:

    > Mam prawo jazdy od 1982 roku, i mam wrażenie że to dłużej niż
    > ty żyjesz.

    To co piszesz przeczy tezie, że prawo jazdy oficjalnie zdałeś
    w 1982. Może więcej prawdy jest w stwierdzeniu *mam*.

    > Przejechanych kilometrów nie liczę bo i po co.

    No, to Twoje "dosyć łatwo" to się kwalifikuje do zatrzymania od
    ręki (za pierwszym razem) pj na trochę czasu. Szkoda, że jechałem
    wczoraj samochodem bez rejestratora to bym na yt podrzucił (a może
    nie tylko) pokaz jazdy takiego, co to jeździ przepisowo, ale mu
    się 'łatwo zdarza' :(