  • 21. Data: 2012-07-20 11:53:27
    Temat: Re: Kompilacja znakow drogowych
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

    >Rozumiem, że sygnalizacji świetlnej nima?

    Tym niemniej pas do jazdy prosto lub zawracania mozna zrobic. A
    dodatkowo wspomoc ciagla linia :-)

    J.

  • 22. Data: 2012-07-20 13:58:01
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-20 11:53, J.F pisze:

    Ni ma.

    > Tym niemniej pas do jazdy prosto lub zawracania mozna zrobic. A
    > dodatkowo wspomoc ciagla linia :-)

    Fizycznie się nie zmieści :)

  • 23. Data: 2012-07-23 15:30:50
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 18 Jul 2012 22:03:16 +0200, Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > Dzis widzialem ZAKAZ SKRETU W LEWO z tabliczka slowna NIE
    > DOTYCZY ZAWRACANIA.

    Czyżby dwuliterowe miasto? ;) Tam coś takiego widziałem... i nigdzie
    indziej.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 24. Data: 2012-07-23 21:25:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-23 15:30, Jacek Osiecki pisze:

    > Czyżby dwuliterowe miasto? ;) Tam coś takiego widziałem... i nigdzie
    > indziej.
    > Pozdrawiam,

    Jeśli masz na myśli UĆ to tak.

  • 25. Data: 2012-07-25 12:30:43
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 23 Jul 2012 21:25:12 +0200, Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > Jeśli masz na myśli UĆ to tak.

    Nie do końca, chodziło o ÓĆ :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 26. Data: 2014-02-06 12:27:13
    Od: f...@g...com

    W dniu czwartek, 19 lipca 2012 01:14:07 UTC+2 użytkownik Krzysiek Kielczewski
    napisał:
    > Dnia 18.07.2012 Rafaďż˝ "SP" Gil <u...@m...pl> napisaďż˝/a:

    > Od lat mnie bawi jak wiele os�b nie jest w stanie za�apa� o co chodzi w
    >
    > tym zestawieniu.

    > Ja bym zrobiďż˝ pas tylko do zawracania.
    >

    > Pzdr,
    >
    > Krzysiek Kie�czewski

    a jeśli jest za wąsko aby zrobić dwa pasy - ten do zawracania i ten na wprost.
    Wydaje i się że taki znak zabraniający skrętu w lewo, a dopuszczający zawracanie może
    być zasadny bo ta ulica "w lewo" może być np. jednokierunkowa i to właśnie w naszym
    kierunku a ta którą jechaliśmy - dwukierunkowa i dopuszczająca "zawrotkę". Pozdro -
    Funiek