  • 11. Data: 2012-07-19 12:38:17
    Temat: Re: Kompilacja znakow drogowych
    Od: masti <g...@t...hell>

    plus motorowery

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2012-07-19 13:31:16
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    Niby tak, ale bardziej chodziło mi o uzasadnienie zakazu
    akurat dla tych pojazdów w miejsca, gdzie można wjechać
    rowerem :-)

    > plus motorowery

    Akurat to nie jest prawdą. Motorowery mają "swoje" znaki ;-)

  • 13. Data: 2012-07-19 13:57:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-19 06:41, Shrek pisze:

    > Linia pojedyncza ciągła + jednostronnie przekraczalna
    > uniemożliwiająca skręt w lewo?

    Skoro nieprzekraczalna linia ;) uniemożliwiająca skręt w lewo -
    to i nawrotkę by uniemożliwiała :)

  • 14. Data: 2012-07-19 17:08:55
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 19.07.2012 Mirek Ptak <n...@n...pl> napisał/a:
    > Dnia 2012-07-19 01:14, *Krzysiek Kielczewski* napisał, a mnie coś
    > podkusiło, żeby odpisać:

    > Ponoć dotyczy ten zakaz wtedy tylko rowerów więcej niż jednośladowych
    > (takie trójkołówki lub rowery z przyczepkami)

    Tak. Zakaz dotyczy wszystkich rowerów, a tabliczka "nie dotyczy" dotyczy
    tylko rowerów jednośladowych.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 15. Data: 2012-07-19 17:09:34
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 19.07.2012 Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> napisał/a:

    > Wspaniale.

    > Znaczy wyjebać kamienicę po prawej, czy tylko chodnik zaorać ?

    Puknąć się w głowę zanim zażądasz idealnego rozwiązania sytuacji, której
    nie chciało Ci się dokładnie opisać.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 16. Data: 2012-07-19 17:57:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 19.07.2012 Robert_J <d...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > sensowne uzasadnienie zakazu wjazdu tychże rowerów tam,
    > gdzie można wjechać normalnym rowerem jednośladowym?

    Riksze i rowery z przyczepkami.

    Pzdr,
    Krzysie

  • 17. Data: 2012-07-19 18:57:39
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

> [...]
    > ZAWRACANIA.
    >
    > Niby mozna to walnac znakiem nakazu nakaz jazdy w lewo i na wprost i

    <https://mapy.google.pl/?ll=52.216464,20.871446&spn=
    0.000729,0.001554&hnear=Warszawa,+Mazowieckie&t=h&z=
    20>

    tak?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 18. Data: 2012-07-19 21:21:53
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-07-19 13:57, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Skoro nieprzekraczalna linia ;) uniemożliwiająca skręt w lewo - to i
    > nawrotkę by uniemożliwiała :)

    Mam na myśli wymalowanie ciągłą "zawrotki", a żeby nie blokować pasa na
    który ta linia wyprowadza dla przeciwnego kierunku, to od strony
    przeciwnej przerywana.

  • 19. Data: 2012-07-19 21:42:07
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Puknąć się w głowę zanim zażądasz idealnego rozwiązania sytuacji, której
    > nie chciało Ci się dokładnie opisać.

    OK, niebo było bezchmurne.

  • 20. Data: 2012-07-20 10:39:38

    Wed, 18 Jul 2012 22:03:16 +0200, w <ju74uj$p60$1@node1.news.atman.pl>, "Rafał
    \"SP\" Gil" <u...@m...pl> napisał(-a):

    > Jak zakazać skrętu w lewo umożliwiajac zawracanie ?
    > Wydaje mi sie, ze w zaleznosci od ksztaltu skrzyzowania.

    Rozumiem, że sygnalizacji świetlnej nima?