  • 41. Data: 2010-05-26 09:41:02
    Temat: Re: Kompakt (lub m4/3?) do kieszeni dla uzytkownika DSLR
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 26 May 2010 11:30:16 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Hmm Casio? Nic specjalnego w tym zdjeciu nie widze, poza wypalonym
    > niebem, aberracja i budyniowata trawa...

    Popatrz na sposób padania światła słonecznego i spróbuj zgadnąć która to
    mogła być godzina.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 42. Data: 2010-05-26 23:09:36
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-05-26 10:36, Anonymouse wrote:
    > No faktycznie myliłem się, przecież lepiej (dla Sony oczywiście) mieć
    > jedną lampkę do lustrzanki i drugą do evila ....

    Zdecydowanie lampa do lustrzanki średnio nadaje się do evilka. Tylko jedna
    przychodzi mi na myśl w rozsądnym wymiarze.

    > A pinów z obecnej stopki lampki do transmisja szeregowej to użyć nie
    > można, czy też specjaliści z Sony na to nie wpadli?

    Nie wpadli też z wszystkich innych producentów evilków by na siłe
    adaptować coś do tego nieprzewidzianego. Dlatego powstały dodatkowe
    złącza. W sony jedyna różnica w tym, że mają dwie sprawy w jednym miejscu.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 43. Data: 2010-05-27 06:22:19
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-05-27 01:09, dominik pisze:
    > Zdecydowanie lampa do lustrzanki średnio nadaje się do evilka. Tylko jedna
    > przychodzi mi na myśl w rozsądnym wymiarze.
    zdecydwanie sie z tym nie zgadzam
    lampy uzywam tylko wtedy gdy musze, a wiec rzadko, i wtedy jestem w
    stanie sie pogodzic z tym ze jest ona duza. A musi byc duza jesli ma byc
    mocna (tak jakos jest ze nikt nie produkuje mocnych malych lamp). Bo
    jesli nie bylaby mocna to wogole moze jej nie byc...
    Marx

  • 44. Data: 2010-05-28 07:08:23
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 27 Maj, 01:09, dominik <u...@d...net.pl> wrote:

    > Nie wpadli też z wszystkich innych producentów evilków by na siłe
    > adaptować coś do tego nieprzewidzianego. Dlatego powstały dodatkowe
    > złącza. W sony jedyna różnica w tym, że mają dwie sprawy w jednym miejscu.

    A do tego słynnego łącza będzie można jednocześnie podłączyć EVF i
    lampę?

  • 45. Data: 2010-05-29 21:58:10
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-05-28 09:08, Anonymouse wrote:
    > A do tego słynnego łącza będzie można jednocześnie podłączyć EVF i
    > lampę?

    A gdzie masz EVF do tego aparatu? Narazie nie ma.
    Sony kiedyś już miało w hybrydach takie gniazdo akcesorów które pozwalało
    podłączyć kilka rzeczy z sobą (np. lampę i statyw z sterowaniem).

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 46. Data: 2010-05-31 12:31:20
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 29 Maj, 23:58, dominik <u...@d...net.pl> wrote:

    > A gdzie masz EVF do tego aparatu? Narazie nie ma.

    No to kiepściutko.

    > Sony kiedyś już miało w hybrydach takie gniazdo akcesorów które pozwalało
    > podłączyć kilka rzeczy z sobą (np. lampę i statyw z sterowaniem).

    Tyle, że lampa i statyw ze sterowaniem, to raczej nie wymagają takiej
    przepustowości danych jak EVF (którego jeszcze i tak nie ma).

  • 47. Data: 2010-05-31 21:40:05
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-05-31 14:31, Anonymouse wrote:
    > No to kiepściutko.

    No to jak zwykle popisałeś się Kowalski ignorancją.

    > Tyle, że lampa i statyw ze sterowaniem, to raczej nie wymagają takiej
    > przepustowości danych jak EVF (którego jeszcze i tak nie ma).

    Oczywiście, wiesz z góry lepiej, że nie będzie i że działać nie będzie.
    Jak zwykle - szkoda czasu. EOT.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 48. Data: 2010-06-01 07:48:25
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 31 Maj, 23:40, dominik <u...@d...net.pl> wrote:

    > No to jak zwykle popisałeś się Kowalski ignorancją.

    > Oczywiście, wiesz z góry lepiej, że nie będzie i że działać nie będzie.
    > Jak zwykle - szkoda czasu. EOT.

    Dominisiu nie napinaj się tak bo ci żyłka pęknie.

    Prawda jest taka, że Sony nie zaoferowało na razie nic ciekawego.
    Body nie ma wbudowanej lampy błyskowej, ani "normalnej" stopki
    pozwalającej na użycie posiadanej już lampki, a w ostateczności jakiej
    popierdółki z allegro za 50zł.
    Body nie ma wbudowanego EFV, ani nie można dokupić EVF, ani nawet
    założyć OVF od jakiegoś dalmierza.
    Obiektywy są wielgachne jak dla DSLR, a jak już jakiś mały to mydlany
    i ciemny.
    Brak stabilizacji w body.
    Słowem jedna wielka kicha.

  • 49. Data: 2010-06-01 13:39:20
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Anonymouse pisze:
> [...]
    > założyć OVF od jakiegoś dalmierza.
    > Obiektywy są wielgachne jak dla DSLR, a jak już jakiś mały to mydlany

    A jak tam się ma słynny killer top pro dziesięć mega? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 50. Data: 2010-06-01 19:26:42
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 1 Cze, 15:39, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > A jak tam się ma słynny killer top pro dziesięć mega? :)

    Nie dziesięć, tylko pięć. A ma się bardzo dobrze, dziękuję.