  • 31. Data: 2010-05-25 21:34:44
    Temat: Re: Kompakt (lub m4/3?) do kieszeni dla uzytkownika DSLR
    Od: "Michał M. Lechański" <m...@d...eu>

    On 25.05.2010 14:38 Olgierd wrote:

    > Ale po co Ci AF w takim aparacie? Nastawiasz na 2 metry i f/5,6

    Ja to wiem, ale OP pisał o szybkim AF...

    > A opóźnienie migawki... bo ja wiem czy jest jakoś nadzwyczajne...

    Potrafi zirytować...

    M.

  • 32. Data: 2010-05-25 22:56:07
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-05-25 20:43, Olgierd wrote:
    > Ale skąd wzięliście to 1,5 sek.??!
    > To może nie jest maszynka do szybkiego cykania, ale takiego opóźnienia na
    > pewno nie ma.

    Pisałem ogólnie. Gdy cena spadła kilka osób kupiło i się jednak szybkością
    zawiodło. Tak ogólnie bo to nie jest najnowszy już aparat.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 33. Data: 2010-05-26 08:31:47
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 25 Maj, 15:38, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Ale po co Ci AF w takim aparacie? Nastawiasz na 2 metry i f/5,6 i masz
    > prawie wszystko ostre.
    > A opóźnienie migawki... bo ja wiem czy jest jakoś nadzwyczajne...

    Ty to masz cierpliwość dyskutować z nawiedzonymi onanistami
    sprzętowymi....

    Przecież wiadomo, że jak aparat nie ma megahiperduper AF, nie wali
    seriami 10klatek na sekundę oraz nie ma gładkiego ISO 12800 to się do
    niczego nie nadaje i każdy po jego zakupie bedzie zawiedziony.

  • 34. Data: 2010-05-26 08:36:42
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 25 Maj, 19:33, dominik <u...@d...net.pl> wrote:

    > Tak jak ktoś zauważył - jest dołączany optyczny wizjer i miejsce na EVF.

    > Głupia stopka na lampę ma złącze szeregowe, które z powodzeniem może być
    > wykorzystane dla EVF. Zapewne to tylko kwestia czasu zanim coś tego typu
    > się pojawi.
    >
    > Co do głupstwa tego rozwiązania to kwestia względna. Jest optymalizowane
    > pod mały rozmiar i chyba dobrze się w takiej kategorii sprawuje. No i
    > trzeba było zrobić to tak, żeby pasowały inne małe dodatki. to jest
    > właśnie przykład gdzie optymalizacja pod konkretne cechy wzięła górę nad
    > dążeniem do uniwersalności na siłę.

    No faktycznie myliłem się, przecież lepiej (dla Sony oczywiście) mieć
    jedną lampkę do lustrzanki i drugą do evila ....

    PS
    A pinów z obecnej stopki lampki do transmisja szeregowej to użyć nie
    można, czy też specjaliści z Sony na to nie wpadli?

  • 35. Data: 2010-05-26 08:38:32
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 25 Maj, 19:33, dominik <u...@d...net.pl> wrote:

    > Co do głupstwa tego rozwiązania to kwestia względna. Jest optymalizowane
    > pod mały rozmiar i chyba dobrze się w takiej kategorii sprawuje.

    Tylko po co robić mały rozmiar korpusu jak trzeba dołączyć do niego
    obiektyw wielki jak armata.

  • 36. Data: 2010-05-26 08:54:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 25 May 2010 22:34:44 +0100, Michał M. Lechański napisał(a):

    > Potrafi zirytować...

    Wg znalezionej gdzieś tam tablicy EOS 500D ma 0,09 sek, EOS 5DmII 0,73
    sek. Więc Sigma DP1 ze swoimi 0,2 sek nie wygląda aż tak źle.

    Inna sprawa, że owszem, jeśli komuś zależy wyłącznie na szybkości, to
    odradzam. Ale pokaż mi proszę inny kieszonkowy aparat, który da taką
    jakość:

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/00/
    Powodz_Kozanow_Wroclaw_Poland_22_may_2010.jpg

    (i skrót, bo mi czytnik długie linki przełamuje: http://bit.ly/ahxvwK)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 37. Data: 2010-05-26 09:06:48
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <p...@r...org>,
    Olgierd nabazgrał:
> [...]
    > jakość:
    >
    > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/00/
    > Powodz_Kozanow_Wroclaw_Poland_22_may_2010.jpg

    Oho, fajnie widać jak działa ten programowy AA na szczytach bloków.
    Poza tym racja, ostrość niezła, aberracje ujdą... Ale ,,na przetrzymanie''
    chyba i tak wolę analogowego dalmierza ;)

  • 38. Data: 2010-05-26 09:21:28
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 26 May 2010 08:54:20 +0000, Olgierd napisał(a):

> [...]
    > jakość:
    >
    > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/00/
    > Powodz_Kozanow_Wroclaw_Poland_22_may_2010.jpg

    Aha, może jeszcze dodam, że to ISO 400, a zdjęcie to prosta przeróbka rawa
    na jpg w programie Sigmy.

  • 39. Data: 2010-05-26 09:29:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Olgierd pisze:
> [...]
    > jakość:
    >
    > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/00/
    > Powodz_Kozanow_Wroclaw_Poland_22_may_2010.jpg

    Prawie każdy porządny >10Mpx :)
    Było o tym już kiedyś, były awantury, potem przykłady, na końcu cisza.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 40. Data: 2010-05-26 09:30:16
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > jakość:
    > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/00/
    > Powodz_Kozanow_Wroclaw_Poland_22_may_2010.jpg

    Hmm Casio? Nic specjalnego w tym zdjeciu nie widze,
    poza wypalonym niebem, aberracja i budyniowata trawa...