  • 1. Data: 2012-08-07 10:31:51
    Temat: Komórka na Androidzie i Google Maps.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.

    Czy korzystanie z nawigacji przy użyciu Goolge Maps jest płatne (nie licząc
    połączenie internetowego)?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-08-07 10:32:34
    Temat: Re: Komórka na Androidzie i Google Maps.
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 7 Aug 2012 10:31:51 +0200, Jacek napisał(a):

    > Czy korzystanie z nawigacji przy użyciu Goolge Maps jest płatne (nie licząc
    > połączenie internetowego)?

    Tak. Choć nie pieniędzmi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2012-08-07 10:33:48
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 7 Aug 2012 09:32:34 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Tak. Choć nie pieniędzmi.

    Masz na myśli śledzienie? To mi wisi.:)

  • 4. Data: 2012-08-07 10:41:15
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Jacek nabazgrał(a):

    > Witajcie.
    > Czy korzystanie z nawigacji przy użyciu Goolge Maps jest płatne (nie
    > licząc połączenie internetowego)?

    Free..

  • 5. Data: 2012-08-07 10:45:46
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-07 10:31, Jacek pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Czy korzystanie z nawigacji przy użyciu Goolge Maps jest płatne (nie licząc
    > połączenie internetowego)?
    >
    > Pozdrawiam.

    Oczywiście że nie.. Któż miałby czelność brać kasę z coś co wydaje
    komendę "kieruj się na wschód" gdy podjeżdżasz do skrzyżowania dróg..

  • 6. Data: 2012-08-07 10:52:52
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 7 Aug 2012 10:33:48 +0200, Jacek napisał(a):

    > Masz na myśli śledzienie? To mi wisi.:)

    Oni bardzo na to liczą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 7. Data: 2012-08-07 10:59:10
    Od: Kapsel <s...@g...com>

    Tue, 07 Aug 2012 10:45:46 +0200, Trybun napisał(a):

    > Oczywiście że nie.. Któż miałby czelność brać kasę z coś co wydaje
    > komendę "kieruj się na wschód" gdy podjeżdżasz do skrzyżowania dróg..

    Google tak podaje chyba tylko wtedy, gdy uważa że nie jesteś na drodze, a
    gdzieś obok.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 8. Data: 2012-08-07 11:17:11
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Oczywiście że nie.. Któż miałby czelność brać kasę z coś co wydaje komendę
    > "kieruj się na wschód" gdy podjeżdżasz do skrzyżowania dróg..

    Dobrze że nie "chodźmy na wschód tam musi być jakaś cywilizacja" :)

  • 9. Data: 2012-08-07 11:48:30
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 07.08.2012 10:33, Jacek pisze:

    > Masz na myśli śledzienie? To mi wisi.:)
    to może inaczej. Ty chcesz odpowiedzi na pytanie, czy darmowej nawigacji
    na androida?

    ToMasz

  • 10. Data: 2012-08-07 15:52:36
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-07 11:17, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Dobrze że nie "chodźmy na wschód tam musi być jakaś cywilizacja" :)

    A żebyś wiedział że Google traktuje Polskę jak dziki zachód.. Na
    Białorusi, Mołdawii, czy Rumunii można już dawno temu było pobierać do
    pamięci fragmenty map offline. A w Polska chyba tak jakoś tydzień temu
    została dołączona do tych krajów cywilizowanych (wg. firmy Google) ..;-)