  • 31. Data: 2012-08-09 16:47:07
    Temat: Re: Komórka na Androidzie i Google Maps.
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-08-09 09:46, Trybun wrote:

    > Proszę o sprecyzowanie zarzutów.
    > Nie, komputer mam od dość dawna.

    Pisałem: nie umiesz cytować i ciągniesz pół wątku w odpowiedziach.

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 32. Data: 2012-08-09 16:48:11
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-08-09 09:20, Chris wrote:

    > A ty nie odnosisz się do tematu .. plonk dziecinko i szykuj się do
    > szkoły bo już tylko 3 tyg. ci zostały.

    Odliczasz?

    Skąd taki nowy grzbiet wie, co to "plonk" ale nie wie, jak poprawnie
    cytować? Wytłumaczysz?

  • 33. Data: 2012-08-14 11:45:52
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-09 16:47, TGor pisze:

    > Pisałem: nie umiesz cytować i ciągniesz pół wątku w odpowiedziach.

    To zarzut? Czy ty w ogóle wiesz do po co jest grupa dyskusyjna? I jeżeli
    ja czegoś nie umiem to mnie naum.