  • 1. Data: 2012-08-06 17:32:08
    Temat: [T] Migracja z taryfy zwyklej na biznes - mozliwe?
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Hej,

    Posiadam w T-mobile taryfe kupowana jako osoba prywatna w marcu 2011 -
    Rodzina 80. Serwis i-BOA pokazuje, ze umowa traci waznosc w lipcu 2013,
    wiec jeszcze szmat czasu.

    W tzw. miedzyczasie stalem sie posiadaczem dzialalnosci gospodarczej i
    chcialbym skorzystac z tej okazji i przejsc do taryfy biznes, a przy
    okazji wziac nowa sluchawke.

    Niestety, w salonie T-mobile poinformowano mnie, ze nie ma szans.
    Owszem, moga istniejaca taryfe przepisac mi na DG, zebym mial bardziej
    klarowna kwestie wrzucania tego w koszty - ale ze zmianami w planie
    taryfowym musze czekac do konca umowy.

    Czy ten idiotyzm to prawda? Faktycznie T-Mobile nie przewiduje opcji
    migracji miedzy abonamentami? Chetnie zaplace im wiekszy abo przy tej
    migracji - ale najwyrazniej maja to w ciemnym zadzie i nie sa
    zainteresowani wspolpraca.

    Jezeli faktycznie "se ne da" - czy mam jakies inne opcje, np. zmiana
    operatora? Przy takim czasie do konca umowy zrywanie kontraktu z T-M
    wydaje sie bardzo kiepskim posunieciem finansowo. Juz wolalbym po prostu
    kupic telefon w sklepie i zostac przy tej taryfie co jest - ale nie
    ukrywam, ze mocno mi brakuje wiekszej ilosci MB transmisji danych.

    Z gory dzieki za wszelkie wskazowki,

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 2. Data: 2012-08-06 23:34:17
    Temat: Re: [T] Migracja z taryfy zwyklej na biznes - mozliwe?
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-08-06 17:32, Mateusz Papiernik pisze:

    > W tzw. miedzyczasie stalem sie posiadaczem dzialalnosci gospodarczej i
    > chcialbym skorzystac z tej okazji i przejsc do taryfy biznes, a przy
    > okazji wziac nowa sluchawke.

    Każdy by chiał nowy telefon na rok przed końcem umowy

> [...]
    > migracji miedzy abonamentami? Chetnie zaplace im wiekszy abo przy tej
    > migracji - ale najwyrazniej maja to w ciemnym zadzie i nie sa

    A umiejetność czytania zawieranej umowy ? jak dla mnie idiotyzm to
    podpisywanie czegos a potem awanturowanie się że "umowa nie przewiduje ..."

> [...]
    > kupic telefon w sklepie i zostac przy tej taryfie co jest - ale nie
    > ukrywam, ze mocno mi brakuje wiekszej ilosci MB transmisji danych.

    ale czego ty oczekujesz, masz ważna umowę i wybór: albo zrywasz albo nie
    :-) ew. czytasz warunki umowy, którą podpisałeś i już wiesz wszystko.

  • 3. Data: 2012-08-07 11:39:24
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 8/6/2012 23:34, boxfish pisze:
    > Każdy by chiał nowy telefon na rok przed końcem umowy

    To fakt. Niemniej sytuacja w ktorej chce sie nowy telefon tak po prostu,
    a chce sie 3x zwiekszyc abonament, przemigrowac do taryfy dla firm (z
    bardzo duza szansa na kolejne numery u nich lada moment) _i_przy_okazji_
    wziac nowa sluchawke moglyby byc rozpatrywane w nieco inny sposob.
    Zarobiliby na tej migracji - ale jezeli elastycznosc operatora w postaci
    twardej nierenegocjowalnej umowy jest zerowa, to coz. Nie bede sie
    szarpal. Odpowiedz otrzymalem, telefon kupie w sklepie, i tyle w
    temacie. Dzieki za pomoc.

    > A umiejetność czytania zawieranej umowy ? jak dla mnie idiotyzm to
    > podpisywanie czegos a potem awanturowanie się że "umowa nie przewiduje ..."

    Po pierwsze nie awanturuje sie, tylko pytam. Po drugie, doskonale znam
    postanowienia swojej umowy. Kwestie zwiekszania wysokosci abonamentow i
    migracji do wyzszych taryf sa dosc mocno niedoprecyzowane.

    > ale czego ty oczekujesz, masz ważna umowę i wybór: albo zrywasz albo nie
    > :-) ew. czytasz warunki umowy, którą podpisałeś i już wiesz wszystko.

    No wlasnie w tym rzecz, ze nie wiem wszystkiego, bo umowa precyzuje
    bardzo duzo rzeczy, ale rownie wiele nie precyzuje. Poza tym, wszystkie
    poprzednie umowy mnie nauczyly, ze jej ramowe postanowienia to jedno, a
    operatorzy bardzo czesto oferuja indywidualne rozwiazania ktore maja sie
    nijak do tego co teoretycznie powinno byc mozliwe.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 4. Data: 2012-08-07 12:00:43
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-08-07 11:39, Mateusz Papiernik pisze:

> [...]
    > bardzo duza szansa na kolejne numery u nich lada moment) _i_przy_okazji_
    > wziac nowa sluchawke moglyby byc rozpatrywane w nieco inny sposob.

    Idź do punktu obsługi, powiedz że chcesz 3 numery w taryfie biznesowej w
    tym jedne z przeniesienia. Za "szansę na kolejene numery" to raczej
    nawet dziecko nic ci nie da.

  • 5. Data: 2012-08-07 13:58:13
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 8/7/2012 12:00, boxfish pisze:
    > Idź do punktu obsługi, powiedz że chcesz 3 numery w taryfie biznesowej w
    > tym jedne z przeniesienia. Za "szansę na kolejene numery" to raczej
    > nawet dziecko nic ci nie da.

    To jest myśl. Dzięki.

    --
    Mateusz Papiernik