  • 11. Data: 2013-04-26 08:43:08
    Temat: Re: Komfortowe i ciche opony.
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-04-25 23:06, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Akurat w Lanci i w Kii mam te same opony [...] gumę w tej samej oponie (choć o
    różnym
    > profilu). ;-)

    Gubię się :) - ta sama opona ale o różnym profilu?

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 12. Data: 2013-04-26 09:35:49
    Od: Mariusz-net <l...@g...com>

    To jeszcze jedno pytanie: co ryzykuje zakładając opony 91H zamiast 91V? Samochód nie
    pojedzie więcej niż 190 (sprawdzone empirycznie).

    /Mariusz

  • 13. Data: 2013-04-26 11:11:05
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu piątek, 26 kwietnia 2013 09:35:49 UTC+2 użytkownik Mariusz-net napisał:
    > To jeszcze jedno pytanie: co ryzykuje zakładając opony 91H zamiast 91V? Samochód
    nie pojedzie więcej niż 190 (sprawdzone empirycznie).

    Moze byc(nie musi) ciut wieksze zuzycie bieznika, spadek komfortu (sztywniejsza
    guma), mniejsza tolerancja bezpieczenstwa. Rozumiem, ze 91V masz w homologacji auta.

    reszta tutaj:
    http://www.opony.com.pl/opony-porady-ekspertow/indek
    s-predkosci-wyzszy-lepszy/?id=17
    --
    Dman-666

  • 14. Data: 2013-04-26 11:48:57
    Od: Mariusz-net <l...@g...com>

    W dniu piątek, 26 kwietnia 2013 11:11:05 UTC+2 użytkownik Dman666 napisał:
> [...]
    guma), mniejsza tolerancja bezpieczenstwa. Rozumiem, ze 91V masz w homologacji auta.

    Po lekturze porzucam ten pomysł. Dzięki.

    /M

  • 15. Data: 2013-04-26 17:08:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:517a21fd$0$1217$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Dnia 2013-04-25 23:06, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > Gubię się :) - ta sama opona ale o różnym profilu?

    Ta sama w sensie że ten sam producent i typ opony.

  • 16. Data: 2013-04-29 08:18:56
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-04-26 17:08, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Ta sama w sensie że ten sam producent i typ opony.

    Znaczy, taka sama :)

  • 17. Data: 2013-04-29 17:56:48
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-26 11:11, Dman666 pisze:
    nie pojedzie więcej niż 190 (sprawdzone empirycznie).
    > Moze byc(nie musi) ciut wieksze zuzycie bieznika, spadek komfortu (sztywniejsza
    guma), mniejsza tolerancja bezpieczenstwa. Rozumiem, ze 91V masz w homologacji auta.

    Sztywniejsza guma w oponie o niższym indeksie?

    pozdr.