  • 1. Data: 2010-08-06 12:04:18
    Temat: Kolor i czern i biel
    Od: r...@o...eu

    Witam:)

    Mam proźbę. Czy moglivyscie powiedzieć mi jak zrobić takie coś: Chodzi mi tu o
    fotografię w odcieni szarości (popularnie zwaną czarno-białą) chciałabym aby
    tylko niektóre obiekty były kolorowe (dokładnie balony). Może pan podpowie w
    jakim to można programie zrobić i jak.

    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2010-08-06 12:06:42
    Temat: Re: Kolor i czern i biel
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    r...@o...eu napisa?(a):

> [...]
    > tylko niektóre obiekty były kolorowe (dokładnie balony). Może pan podpowie w

    Sugeruję program graficzny ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 3. Data: 2010-08-06 12:07:17
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > chciałabym aby tylko niektóre obiekty były kolorowe (dokładnie balony).
    > Może pan podpowie w jakim to można programie zrobić i jak.

    Pana nie ma, wzial sobie dzisiaj urlop ;)

    A takie "fotky" poza wyjatkowymi sytuacjami traca wioska...

    Ps. Latwiej zaczynac robic cos takiego majac zdjecie
    kolorowe, choc ambitniej zaczac od czarno-bialego ;)

  • 4. Data: 2010-08-06 12:17:45
    Od: r...@o...eu

    A jak to zrobic w programie graficznym?:)

  • 5. Data: 2010-08-06 12:23:47
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Bardzo mi zalezy na konkretnych wskazowkach:)

  • 6. Data: 2010-08-06 12:29:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    romek76 napisa?(a):

    > Bardzo mi zalezy na konkretnych wskazowkach:)

    Siadasz, odpalasz program, wczytujesz obrazek, łapiesz za myszkę,
    zaznaczasz co ma być kolorowe, odwracasz zaznaczenia, zamieniasz na
    czarno-białe i już ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 7. Data: 2010-08-06 13:08:49
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 06 Aug 2010 14:17:45 +0200, r...@o...eu napisał(a):

    > A jak to zrobic w programie graficznym?:)

    Jeśli zdjęcie jest kolorowe to zaznaczyć obszar który ma mieć kolor,
    odwrócić zaznaczenie i usunąć kolor. Z większą kontrolą można to zrobić na
    maskach (zduplikować warstwę, odbarwić i maską "zamalować" to co ma być
    kolorowe) - wszystko jest w opisie programu graficznego (gimp, PSE, PS).
    Jeśli zdjęcie jest czarno-białe to podobnie tylko malując lub znaleźć
    programik w którym zaznaczało się obszary "do pokolorowania", a on próbował
    zamalować cały obszar - nawet czasami działało. Nie wiem jest jakiś nowy
    program który to robi.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 8. Data: 2010-08-06 13:36:43
    Od: r...@o...eu

    Dziekuje, Henry:),

  • 9. Data: 2010-08-06 14:04:22
    Od: Les <s...@p...fm>

    Myślenie nie boli:
    http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=czarno-bia%C
    5%82e+zdj%C4%99cie+z+kolorowym+elementem&aq=0&aqi=g1
    &aql=&oq=czarno-bia%C5%82e+zdj%C4%99cie+z&gs_rfai=&f
    p=eed0bafc0b3f903b

    Pozdrawiam
    Les

  • 10. Data: 2010-08-06 19:59:45
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    On 6 Sie, 14:07, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > Pana nie ma, wzial sobie dzisiaj urlop ;)
    >
    > A takie "fotky" poza wyjatkowymi sytuacjami traca wioska...

    No i może być:

    krewko
    http://img210.imageshack.us/img210/3078/krewkie.jpg

    paskudnie