  • 1. Data: 2009-09-11 19:27:20
    Temat: Koleś chyba przesadził ;-)
    Od: PB <p...@b...pl>

    Nie wiem czy bylo, ja nie kojarze:
    http://www.youtube.com/watch?v=auniIlD_4SI&feature=r
    elated

    CZ z silnikiem Łady Samary - cacko;-)

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 2. Data: 2009-09-11 20:10:11
    Temat: Re: Koleś chyba przesadził ;-)
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "PB" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czy bylo, ja nie kojarze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=auniIlD_4SI&feature=r
    elated

    > CZ z silnikiem Łady Samary - cacko;-)

    Jak nie bylo, jak bylo - sam zapodalem:P

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 3. Data: 2009-09-11 21:19:52
    Od: PB <p...@b...pl>

    Fri, 11 Sep 2009 22:10:11 +0200, na pl.rec.motocykle, Karambol
    napisał(a):

    elated

    > Jak nie bylo, jak bylo - sam zapodalem:P

    A część trzecią widziałeś? Jest tam gdzieś do niej link - masakra
    całkowita. A skoro było to idę pod płot, najem się robaków;-)

  • 4. Data: 2009-09-12 00:24:56
    Od: AlF <s...@g...com>

    PB wrote:

    > A część trzecią widziałeś? Jest tam gdzieś do niej link - masakra
    > całkowita. A skoro było to idę pod płot, najem się robaków;-)

    cz 3

    http://www.youtube.com/watch?v=x6H85GhCetw

  • 5. Data: 2009-09-12 06:45:04
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    > A część trzecią widziałeś? Jest tam gdzieś do niej link - masakra
    > całkowita. A skoro było to idę pod płot, najem się robaków;-)

    Nie widzialem. Ale juz nadrobilem - chyba w koncu to cos dostalo sprzeglo:)

  • 6. Data: 2009-09-12 06:47:58
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    AlF pisze:

    > cz 3

    > http://www.youtube.com/watch?v=x6H85GhCetw

    0:50 s - zajefajne zegary:)

    rt

  • 7. Data: 2009-09-12 06:57:36
    Od: r...@v...pl

    Zdecydowanie powinni kupić to cos do nastepnej częsci mad maxa ,
    pasuje jak ulał ...

    Radek
    R1

  • 8. Data: 2009-09-12 08:03:40
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik <r...@v...pl> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...
    Zdecydowanie powinni kupić to cos do nastepnej częsci mad maxa ,
    pasuje jak ulał ...

    -------------------------------

    Tez mam takie skojarzenia, jest jakby z tego filmu wyjety..

  • 9. Data: 2009-09-12 08:53:52
    Od: PB <p...@b...pl>

    Sat, 12 Sep 2009 08:45:04 +0200, na pl.rec.motocykle, Karambol
    napisał(a):

    > Nie widzialem. Ale juz nadrobilem - chyba w koncu to cos dostalo sprzeglo:)

    i skrzynię biegów w roli wahacza;-)))

  • 10. Data: 2009-09-14 10:55:02
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 12 Wrz, 08:45, "Karambol" <m...@w...pl> wrote:

    > Nie widzialem. Ale juz nadrobilem - chyba w koncu to cos dostalo sprzeglo:)

    No i z jaką wyjebistą klamką ;-)

    --
    Artur