  • 1. Data: 2009-09-10 19:53:17
    Temat: tablice montowane z boku moto
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Yo,

    Poszukuje do mojego sportstera zestawu do zamontowania tablic
    rejestracyjnych z boku moto. Jest tego troche na ebay'u ale ze zdjec
    wynika, ze te tablice sa obrocone o 90st (sa zamontowane w pionie a wiec
    mniej czytelnie). Czy taki montaz jest zgodny z naszym prawem? Cos mam
    wrazenie, ze policja moglaby sie przyczepic do takiego montazu.
    A moze jest inaczej?
    Drugie pytanie dotyczy oswietlenia tablicy. Normalnie tablica jest
    oswietlona swiatlem tylnej lampy. W przypadku zamontowania jej z boku
    jest wymagane jej dodatkowe owietlenie? pewnie tak
    Zamowilem juz zestaw do zmioany kierunkow na swiatla kierunkow, stopu i
    swiatlo tylne. Moze to oswietlenie z tej lampy (kierunkowskaza) wystarczy?

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 2. Data: 2009-09-10 19:59:51
    Temat: Re: tablice montowane z boku moto
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Laphroaig pisze:
> [...]
    > mniej czytelnie). Czy taki montaz jest zgodny z naszym prawem? Cos mam
    > wrazenie, ze policja moglaby sie przyczepic do takiego montazu.

    I sie przyczepi. Te ebayowe sa na amerykanskie tablice. Tam wolno miec
    bokiem. Zreszta amerykanskie i tak sa duzo mniejsze od naszych wiec
    nasze i tak nie beda pasowac.

    > A moze jest inaczej?

    j.w.

> [...]
    > jest wymagane jej dodatkowe owietlenie? pewnie tak
    > Zamowilem juz zestaw do zmioany kierunkow na swiatla kierunkow, stopu i

    Takie z Nightstera ?

    > Moze to oswietlenie z tej lampy (kierunkowskaza) wystarczy?

    Nie

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2009-09-10 20:05:46
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:

    > Takie z Nightstera ?

    Tak, czesc z katalogiu HD wiec powinna pasowac.

    > Nie

    Wlasnie przypomnialo mi sie, ze u Ciebie na zdjeciach widzialem takie
    tablice! Zajrzalem i rzeczywiscie. No i maja swiatlo :)
    Gdzie je kupiles?

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 4. Data: 2009-09-10 20:07:53
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Laphroaig pisze:

    > Wlasnie przypomnialo mi sie, ze u Ciebie na zdjeciach widzialem takie
    > tablice! Zajrzalem i rzeczywiscie. No i maja swiatlo :)
    > Gdzie je kupiles?

    Ale co ? Lampe ? W Louisie.

  • 5. Data: 2009-09-10 20:10:52
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:

    > Ale co ? Lampe ? W Louisie.

    Uchwyt pod tablice z oswietleniem.

  • 6. Data: 2009-09-10 20:12:34
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Laphroaig pisze:

    > Uchwyt pod tablice z oswietleniem.

    Pomyslalem chwile, pomierzylem, zrobilem.

  • 7. Data: 2009-09-10 20:16:37
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:
    > Laphroaig pisze:

    > Pomyslalem chwile, pomierzylem, zrobilem.

    ahso,

    pry moich mozliwosciach materialowo-narzedziowo-warsztatowych raczej by
    to kiepsko wygladalo dlatego szukam czego gotowego.
    A jak nie znajde bedze rzezbil. W koncu zima dluga.
    Ale juz wiem, ze trzeba szukac poza usa.
    dzieki

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 8. Data: 2009-09-10 20:24:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Laphroaig pisze:

    > A jak nie znajde bedze rzezbil. W koncu zima dluga.

    Jak nie znajdziesz to sie odezwij, ale najwczesniej w pazdzierniku. Sie
    zrobi sie. Wersja frezowana z alu albo cieta i gieta z nierdzewki.
    Wszystko jest do zrobienia :)

  • 9. Data: 2009-09-10 20:29:33
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:
    > Laphroaig pisze:
    >

    > Jak nie znajdziesz to sie odezwij,

    :) :), dzieki stokrotne. Te zmiany w moim sporciaku i tak wejda w zycie
    dopiero na przyszly sezon wiec czasowo to jest luz. Bede jeszcze cial
    blotnik, przerabiak kierunki o kombinowal jak przerobic przednia lampe
    zeby sie pozbyc tego daszka.
    Mam cala zime na to.

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 10. Data: 2009-09-10 20:31:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Laphroaig pisze:

    > zeby sie pozbyc tego daszka.

    Jakiego daszka ? Moze go po prostu wyjmij ? 99,9% daszkow jakie
    widzialem bylo po prostu wkladane pomiedzy klosz a jego obejme. :)