  • 1. Data: 2009-09-12 10:53:35
    Temat: Akcja charytatywna Motocyklistów i GarBusiarzy (Wawa)
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,
    przypominam i zapr! już jutro na akcję charytatywną Motocyklistów +
    GarBusiarzy dla Podopiecznych Domu Dziecka w K-J/Wawy.

    Bardzo proszę o potwierdzenie przybycia do mnie lub bezpośrednio do
    Głównego Organizatora - garbategomarcina (wszelkie namiary są na www
    poniżej).

    Info: www.motocyklisci-dzieciom.pl

    Ze względu na możliwą słabą pogodę bardzo liczymy także na 4 (zabytkowe)
    kółka!!! ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2009-09-14 14:59:15
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    trudno mi powiedzieć czy oprócz Cienia na którego zawsze można liczyć
    był jeszcze ktoś z Precla, ale ogólna frekwencja, impreza i co bardzo
    ważne aura - wszystko wyszło super a całą impreza wypaliła z grubej rury! ;)

    Tak, więc wieeelkie dzięki dla wszystkich, którzy zechcieli się
    zaangażować i choć na chwilę oderwać pociechy od szarej codzienności...

    Dzieciaki baaardzo zadowolone, były przejażdżki na 2 i 4 kółkach, profi
    pokaz... kung-fu (!!!), wspólny mecz w gałę (wynik oczywiście zgodny z
    przewidywaniami...) ;) duuużo smakołyków, ognicho z kiełbaskami, a co
    najważniejsze... banany duże i małe nie znikały z umorusanych buziaków
    przez cały dzień!!! ;)

    Olbrzymi szacunek dla garbategomarcina i wszystkich, którzy pomogli
    zorganizować kolejną świetną akcję charytatywną - brawo, brawo, brawo!!!

    Kilka pobieżnych fotek:
    http://picasaweb.google.pl/MaciejFalkowskifalco/Moto
    cyklisciIGarBusiarzeDzieciom#

    P.S. Kolejne akcje już wkrótce, info na:

  • 3. Data: 2009-09-14 22:25:37
    Od: garbatymarcin <g...@U...pl>

    falco pisze:

    > Olbrzymi szacunek dla garbategomarcina i wszystkich, którzy pomogli
    > zorganizować kolejną świetną akcję charytatywną - brawo, brawo, brawo!!!

    Jak to mowia, cala przyjemnosc po mojej stronie. Dzieciaki zadowolone i
    o to chodzilo :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marcin