  • 201. Data: 2017-06-02 23:27:07
    Temat: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > No ale czemu uważasz, że mały miejski samochód nie może być ładowany po
    > nocach ?

    Choćby dlatego, że większość miejskich autek stoi pod chmurką. A te co
    stoją w garażach również nie mają gniazdek o odpowiedniej mocy (tak,
    prad nie bierze się z powietrza i nie wystarczy kabelek do rozdzielnicy
    wpiąć).
    ---
    Twizy ładuje się z normalnego gniazdka :-) Jak nie masz garażu z takim
    gniazdkiem to po prostu nie kupujesz Twizy :-)

    A ponadto jak nie chcesz poprzestać na elektykach tylko na miasto to i
    tak problem trzeba rozwiązać, więc nie ma sensu rozwiązywać go dwa razy.
    ---
    Powiedz .. ktoś tu kiedykolwiek coś rozwiązał ? Bo jakoś tego nie kojarzę
    :-)

  • 202. Data: 2017-06-02 23:31:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Stiller"

    > raczej twój pogląd bo nie bierzesz pod uwagę tego co ja biorę, czyli
    > zużycia i zmiany parametrów użytkowych wprost z tego zużycia
    > wynikających.
    > Nie mogę sobie tego wyobrazić pod kątem technicznym i tu widzę problem.

    Słabą masz wyobraźnie kolego, to się robi bardzo, bardzo prosto. Co
    któreś tam ładowanie niech będzie co 20, akumulator jest kondycjonowany -
    tj ładowany do pełna a następnie rozładowany zadanym prądem. Tak mierzy
    się jego pojemność, która następnie jest zapisana do elektroniki pakietu
    akumulatorów i jest od reki dostępna. Laptopy robią to od lat, elektro
    narzędzia również. Nie ma tu żadnej filozofi.
    ---
    I potem wynajmują te akumulatory ?

  • 203. Data: 2017-06-03 07:05:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2017 o 23:27, re pisze:

    > Twizy ładuje się z normalnego gniazdka :-) Jak nie masz garażu z takim
    > gniazdkiem to po prostu nie kupujesz Twizy :-)

    A jak masz, to też nie:P

> [...]
    > ---
    > Powiedz .. ktoś tu kiedykolwiek coś rozwiązał ? Bo jakoś tego nie

    Ale myślą jak go rozwiązać - i bez sensu jest go roziwązywać dwa razy.

    Shrek

  • 204. Data: 2017-06-03 10:48:29
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "PlaMa" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 2017-05-30 o 22:43, Ghost pisze:

    >Druga pała

    Mozesz miec i dwie, mnie to wali.

  • 205. Data: 2017-06-03 14:52:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:ogsg5n$pr0$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol"

    > O co mnie konkretnie pytasz? O Teslę? Z tego co wiem, nie dzierżawią.
    > ---
    > O baterie w laptopach Apple !!!

    A po co miałbym dzierżawić baterię w laptopie? Dobrze się czujesz?

  • 206. Data: 2017-06-03 20:14:40
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-06-03 o 10:48, Ghost pisze:

    > Mozesz miec i dwie, mnie to wali.

    Trzecia pała! Ech... ja wiem, że nie jesteś tak samo sprytny i sprawny
    jak inne dzieci ale usiądź, nie denerwuj się i zastanów. Na pewno to
    załapiesz! To całkiem proste!

  • 207. Data: 2017-06-03 20:45:32
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "PlaMa" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Trzecia pała!

    Kontynuuj, pozwalam ci mieć dowolną ilość pał.

  • 208. Data: 2017-06-05 13:03:45
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 01.06.2017 o 10:46, J.F. pisze:
> [...]
    > -bardzo malo tej rteci zawieraja swietlowki. Wyrzucimy i nic sie nie
    > stanie. Tak jak plulismy trujacym olowiem przez rury samochodow ... i nic.
    > -ale przeciez wyrzucac nie musimy, bo recykling juz dziala.
    > -zwykla zarowka wyrzuca do atmosfery znacznie wiecej rteci. Tyle, ze
    > przez komin elektrowni.

    > Na pewno nie zrozumiales - przeciez pisalem, ze akumulatory beda
    > skrzetnie zbierane ... bo to cenny surowiec bedzie.
    >
    > Nawiasem mowiac - dawno temu wystawialem stary aku pod smietnik.
    > Po paru godzinach juz go nie bylo.
    > "smieciarze" zabrali, na pewno przy tym zarobili ...

    Więcej jest was takich "inteligentnych", korzy uważają, że utylizacja
    polega na zostawieniu złomu pod śmietnikiem?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 209. Data: 2017-06-05 13:41:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 01.06.2017 o 10:46, J.F. pisze:
    [...]

    >Więcej jest was takich "inteligentnych", korzy uważają, że utylizacja
    >polega na zostawieniu złomu pod śmietnikiem?

    Ale o co chodzi ?
    Zostawilem pod smietnikiem, przyszedl czlowiek, zabral do skupu
    akumulatorow, ktory zabral do jakiejs huty, czy fabryki.
    Cos w tym zlego widzisz ?

    Lepsze to, niz sortowanie smieci na trzy kubly, ktore potem jedna
    smieciarka zabiera :-)

    Oczywiscie ze zuzytymi swietlowkami by tak nie wyszlo ... w tym roku,
    bo jak zaczna placic 50 gr od sztuki, to wyjdzie :-)

    J.

  • 210. Data: 2017-06-05 16:17:12
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 05.06.2017 o 13:41, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Oczywiscie ze zuzytymi swietlowkami by tak nie wyszlo ... w tym roku, bo
    > jak zaczna placic 50 gr od sztuki, to wyjdzie :-)

    Wybacz, ale to co piszesz to żenada.
    Niestety, produkujesz się tu tak obficie, że jestem zmuszony Ciebie
    odfiltrować, co niniejszym czynię.... plonk!