  • 181. Data: 2017-06-01 21:05:52
    Temat: Re: Kolejny przełom w e-pojazdach :-)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-01 o 17:02, Shrek pisze:

    > Co konkretnie?

    > Słuchaj - nie kwestionuje, że są stacje które obszługują i 1000
    > samochodów na dobę. Ale nie ja wyjechałem z argumentem, że małe stacje
    > to 1000 samochodów.

    Bo na tyle powinien być przygotowany.

    > Średnio wychodzi 200 aut na stację dziennie i tyle. Wiec właśnie to
    > określa skalę problemu.

    To to jest właśnie to wyliczenie z którym się nie zgadzam.
    No niezależnie jaka wyjdzie średnia ze spaceru to faktycznie nogi
    masz dwie. Lub jesteś inwalida i masz jedną a może i wcale.

    Pozdrawiam

  • 182. Data: 2017-06-01 21:21:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.06.2017 o 21:05, RadoslawF pisze:

    > Bo na tyle powinien być przygotowany.

    > To to jest właśnie to wyliczenie z którym się nie zgadzam.

    Ale co się nie zgadzasz? Nie wychodzi 200 na stację?

    > No niezależnie jaka wyjdzie średnia ze spaceru to faktycznie nogi
    > masz dwie. Lub jesteś inwalida i masz jedną a może i wcale.

    Ale nie ma to nic do rzeczy. Jak obliczasz na przykład ile energii mussi
    wyprodukować energertka żaby system działał, to się liczy ile średnio
    się zużywa. A nie że jakby każdy odpalił kuchenkę elektryczną i czajnik
    to było by tego tyle, że w chuj. A ty właśnie tak próbujesz rozpatrywać
    globalny problem przez pryzmat jakieść stacji w zadupiu górnym, gdzie
    zobaczyłeś jak się wszystkie 5 samochodów spotkało.

    Shrek

  • 183. Data: 2017-06-02 00:41:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-01 o 21:21, Shrek pisze:

    > Ale co się nie zgadzasz? Nie wychodzi 200 na stację?

    Co najwyżej statystycznie.

> [...]
    > globalny problem przez pryzmat jakieść stacji w zadupiu górnym, gdzie
    > zobaczyłeś jak się wszystkie 5 samochodów spotkało.

    Problem w tym że ta stacja nie jest na zadupiu i ruch ma dokładnie
    taki jak podałem. Stacja ma cztery stanowiska na osobowe, dwa na
    ciężarowe i jest tłok. Pomimo że prawie na przeciwko jest duża stacja
    osiem stanowisk na osobowe, dwa z gazem i nie pamiętam ile dla
    ciężarowych. Pytanie po co taką dużą budowali skoro twierdzisz
    że tylko dwieście aut na dobę ? Idiotą był inwestor czy internetowy
    ludzik który sobie ubzdurał że skoro średnia jest dwieście to
    mięcej tam nie przyjeżdża ?

    A kas na tej "mojej" stacji jest dwie. :-)

    Pozdrawiam

  • 184. Data: 2017-06-02 07:50:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2017 o 00:41, RadoslawF pisze:

    > Co najwyżej statystycznie.

    Dobra - kończę - nie da się zbudować systemu ładowania baterii, bo
    statystycznie wszędzie bedzie działał, tylko na jednej stacji nie. No i
    po prostu się nie da.

    EOT.

  • 185. Data: 2017-06-02 08:48:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Jun 2017 21:05:52 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Bo na tyle powinien być przygotowany.

    Ale po co mu byc przygotowanym na 1000, skoro wie, ze przyjezdza
    srednio 200?

    W jednym miejscu moze byc 1000 normalne, w innym niestety 200,
    i tam ma trzymac dwoch ludzi na kasach, tysiace litrow w zbiornikach
    itp ?

    Tym niemniej miejsca gdzie tankuje 1000/d sa, i to wcale nie musi byc
    duza stacja.
    4 dystrybutory i jedna kasa moga to obsluzyc, o ile nie beda hotdoga
    wciskali :-)

    J.

  • 186. Data: 2017-06-02 09:32:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ale co się nie zgadzasz? Nie wychodzi 200 na stację?

    Jeśli wychodzi średni 200 na stację, i zbudujesz stacje tak, że będą
    miały po 200 przerobu, to znaczy, że połowa stacji nie zdoła obsłużyć
    klientów (bo połowa będzie miała ponad 200 klientów).

    To tak z opieraniem się na średniej.

    --
    Liwiusz

  • 187. Data: 2017-06-02 09:33:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-02 o 08:48, J.F. pisze:

    > Ale po co mu byc przygotowanym na 1000, skoro wie, ze przyjezdza
    > srednio 200?

    Dlatego, że "średnio" 200 oznacza czasem 100, czasem 300.
    Jak będzie przygotowany na 200, to w co drugim przypadku będzie
    nieprzygotowany.

    --
    Liwiusz

  • 188. Data: 2017-06-02 09:40:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Jun 2017 09:33:40 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Dlatego, że "średnio" 200 oznacza czasem 100, czasem 300.
    > Jak będzie przygotowany na 200, to w co drugim przypadku będzie
    > nieprzygotowany.

    Przygotowanie na 200 wystarczy i na 300.
    A co by sie musialo stac, aby nagle odwiedzilo go 1000 ?
    Jakas impreza w okolicy ?

    J.

  • 189. Data: 2017-06-02 09:58:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2017 o 09:32, Liwiusz pisze:

> [...]
    > miały po 200 przerobu, to znaczy, że połowa stacji nie zdoła obsłużyć
    > klientów (bo połowa będzie miała ponad 200 klientów).

    Jeszcze raz - on pisał, że małe stacje obsługują po 1000 samochodów
    dziennie. A z popytu wynika, że na stacje w polsce wypada jakieś 200
    samochodów. Skoro małe robią 5 razy więcej niż przeciętne, to skąd do
    jasnej cholery bierze się 10 razy więcej klientów niż wynika ze z ilości
    samochodów zerejestrowanych w Polsce?

    Shrek

  • 190. Data: 2017-06-02 10:03:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2017 o 09:40, J.F. pisze:

    > Przygotowanie na 200 wystarczy i na 300.
    > A co by sie musialo stac, aby nagle odwiedzilo go 1000 ?
    > Jakas impreza w okolicy ?

    Nic - czekał w kolejce 5 minut, bo było przed nim 4 osoby. Policzył
    sobie, że to 48 osób na godzinę, pomnożył razy 24 i mu wyszło 1152. I
    pieprzy trzy po trzy, że jego mała stacja obsługuje 1000 samochodów na
    dobę. Takie z dupy wyliczenia.

    Shrek