  • 11. Data: 2011-06-19 23:16:11
    Temat: Re: Kolejny post z cyklu "jakie auto?"...
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Jun 2011 13:17:08 -0700 (PDT), koziel napisał(a):

    > Kurcze, szkoda ze nie chcesz nic niemieckiego, bo trafilbys ladna
    > wersje A4 B6 z silnikiem 2.0 w tej kwocie

    Ladne Audi? Niemozliwe :)

    Nudne, szwabskie wozy drabiniaste bez cienia polotu. Przeplacone i
    przereklamowane.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 12. Data: 2011-06-19 23:50:24
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 19 Cze, 23:11, ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Moze i bym nawet chcial, jak auto dobre, to mozna schowac sobie
    > w kieszen preferencje, to ma przede wszystkim wozic 4 litery. :-)
    > Jednak szczerze powiedziawszy przekopalem sie przez otozlom
    > i nie znalazlem zadnej godnej uwagi B6 2.0 FSI z manualem, która
    > by sie miescila w budzecie...
    >
    > Pozdrawiam
    > .Peeter

    Drogi Kolego:

    ja mowie o silniku 2.0 5V 131KM - a nie FSI, bo te mialy wiecej KM. I
    szczerze powiem, ze w Polsce nie kupisz takiej dobrej A4, musialbys
    sprowadzic z Niemiec. Ostatnio z tydzien temu przywozilem taka i za
    2002 r z ladnym wyposazeniem, 2.0 benzyne wyszlo 28.000 PLN - auto
    bylo faktycznie od I wlasciciela, 180t km przebiegu - sprowadzane pod
    zamowienie. _ czyli da sie, ale nie na otozlomie ;-)

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 13. Data: 2011-06-19 23:50:56
    Od: koziel <k...@w...pl>

    > Ladne Audi? Niemozliwe :)
    >
    > Nudne, szwabskie wozy drabiniaste bez cienia polotu. Przeplacone i
    > przereklamowane.

    w sumie o gustach sie nie dyskutuje ;-)

  • 14. Data: 2011-06-19 23:59:16
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Jun 2011 14:50:56 -0700 (PDT), koziel napisał(a):

    > w sumie o gustach sie nie dyskutuje ;-)

    Czasem sie uda wywolac maly flejmik, ale tym razem chyba nie poleci :P

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 15. Data: 2011-06-20 00:01:47
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 19 Cze, 23:59, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Czasem sie uda wywolac maly flejmik, ale tym razem chyba nie poleci :P
    >
    > --
    > Maciek

    nie z mojej strony :D w sumie to i dobrze, bo gdyby na ulicach
    jezdzily tylko te "nudne szwaby", to faktycznie ulice wygladalyby
    nudno ;-)

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 16. Data: 2011-06-20 09:44:38
    Od: hamberg <r...@g...com>

  • 17. Data: 2011-06-20 11:47:08
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    .Peeter wrote:

    > Myślałem o tym, ale 2.0 jest jak na lekarstwo, można zaryzykować
    > stwierdzenie, że prawie ich nie ma w ogłoszeniach. No i pre-lift
    > odpada, jest szpetny...

    Przemyśl jeszcze tę szpetność.
    Zawias Hydroactiv oprócz tego że może robić problemy jak będziesz
    serwisował "u pana miecia", jest niezwykle funkcjonalny.

    Dodatkowo przed liftowego można dostać liftbacka, którego docenisz jak
    pierwszy raz będziesz próbował cos większego do samochodu włożyć.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 18. Data: 2011-06-20 18:33:04
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "koziel" wrote:
    > ja mowie o silniku 2.0 5V 131KM - a nie FSI, bo te mialy wiecej KM. I
    > szczerze powiem, ze w Polsce nie kupisz takiej dobrej A4, musialbys
    > sprowadzic z Niemiec.

    No to przejrzalem otozlom ponownie. :-) Zaskakuje mnie, ze wiekszosc
    egzemplarzy nie ma nawet kierownicy obszytej skóra. W tej klasie to
    troche nie przystoi...

    Pozdrawiam
    .Peeter