  • Date: Thu, 21 Jul 2011 09:40:48 +0200
    From: Rychu <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Kolejny mistrz parkowania

    Nie będę crossował, więc zakładam podobny wątek co na p.r.w.

    Ręce opadają...
    <http://img69.imageshack.us/img69/9439/imag0217g.jpg

    ...zakaz zatrzymywania się, przystanek i cała szerokość
    chodnika (~4-5m). Babcia z wnuczkiem musiała sobie poczekać.
    Dobrze zrobiła, bo tak to by musiała z wózkiem na jezdnie
    wprost pod jadące samochody wychodzić, a ze strony kierowcy
    nic zza tego dostawczaka nie było widać.

    PS. 18 maja wysłałem maila do WRD w Warszawie zadając kilka pytań,
    między innymi czy:
    > 1. Czy możliwe jest ukaranie kierowcy/właściciela pojazdu w oparciu
    > o samo zdjęcie i opis zdarzenia, czy wymagane jest do tego dodatkowe
    > złożenie zeznań na komisariacie?
    24 maja za pośrednictwem maila dostałem prośbę o uzupełnienie danych
    korespondencyjnych. Oczywiście wszystkie te dane były wcześniej
    w stopce, ale jak widać policja musi mieć czarno na białym wszystko.
    Tego samego dnia odesłałem wszystkie dane wraz ze skanem KRS, tak na
    wszelki wypadek, żeby im czegoś potem nie brakowało.
    Mamy 21 lipca, czyli minęły prawie dwa miesiące od uzupełnienia danych
    i w dalszym ciągu zero odzewu. Odnoszę wrażenie, że oni po prostu
    nie chcą się tym zajmować. Wolą stać z suszarką w krzakach, niż
    przerzucić 2-4 funkcjonariuszy, do obsługi zdjęć nadsyłanych przez
    internet. Druga przypuszczalna opcja, to taka, że oni sami nie wiedzą
    czy mogą czy nie. Przepisy są niedoprecyzowane i boją się, że na
    zdjęciu trafi się auto jakiegoś polityka, czy prezesa znanej firmy
    i narobią sobie tylko kłopotów.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)