  • 11. Data: 2014-03-14 12:48:55
    Temat: Re: Kolejny Overmagiel realny
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lfudaj$kkb$...@n...news.atman.pl

    > Szkoda że tylko ty masz z tym problem, inni nie narzekają :)

    Nawet podałem linki do stron WWW, na których wypowiadają
    się ci, którzy ,,nie narzekają'' na Monstera. Ale Ty żyjesz
    w świecie ,,równoległym''. Piszesz nieprawdę na każdym kroku,
    podajesz się za właściciela marki Pentagram, po czym zaprzeczasz
    tym rewalcjom itd...

    Parafrazując:

    -- Kto jest twoim idolem i dlaczego Lenin?

    możemy dostać:

    -- Jaki telefon wg ciebie jest najlepszy i dlaczego Monster?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2014-03-14 12:56:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lfudit$kvk$...@n...news.atman.pl

    > http://allegro.pl/tablet-overmax-solution-10-ii-cali
    -3g-gps-dual-sim-i3975628804.html

    > 10"
    > 3G
    > GPS
    > DUAL SIMM

    > I kończ waść ze spamem :)

    Allegro to nie real. Ten, który widziałem w realu nie ma odbiornika GPS.

    1 osoba kupiła 1 sztukę
    Zakończona ( 2 marca, 23:30:00)
    Sprzedaż zakończona

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-03-16 00:55:31
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > "Chris" lfudit$kvk$...@n...news.atman.pl

    -3g-gps-dual-sim-i3975628804.html

    > Allegro to nie real. Ten, który widziałem w realu nie ma odbiornika GPS.

    <http://www.overmax.pl/pl/katalog-produktow,p8/table
    ty,c14/solution10ii,c2224/>

  • 14. Data: 2014-03-16 02:37:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" lg2p9k$b7i$...@n...news.atman.pl

    > <http://www.overmax.pl/pl/katalog-produktow,p8/table
    ty,c14/solution10ii,c2224/>

    W realu jest od 14 do 16 marca 10% rabatu. :)
    Ale chyba i tak kupię to coś. SyneCek daje
    (już ostatni miesiąc) 5% za zakupy w necie.

    Ciekawe -- BT3 czy BT2? Mam nadzieję, że nie mniej niż 3.

    Brak DVBT to (; cios ;) -- chyba od roku nie użyłem ani razu tunera na USB.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-03-17 01:23:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lg2vem$haj$...@n...news.atman.pl

    ty,c14/solution10ii,c2224/>

    779 pln

    > W realu jest od 14 do 16 marca 10% rabatu. :)

    Ten realistyczny kosztuje ponad 8hpln i nie ma odbiornika GPS.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2014-03-17 15:55:44
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 53215dcb$0$2373$6...@n...neostrada.pl

    > Tak. Nawet pisałem o takim czymś. Czytałeś, bo
    > posłużyłeś się w swojej odpowiedzi słowem 'krowa'.
    >
    > Byłby dobry, gdyby miał odbiornik GPS. Potrzebuję
    > odbiornika GPS. Wiem, że tym odbiornikiem może być
    > smartfon, choćby nieszczęsny Monster, ale chcę tablet
    > z odbiornikiem GPS. 10", Aero2, GPS, nie mniej niż
    > 1280 na 800, nie mniej niż 1 GB RAMek.

    "Krowa", to z tego tytułu że dzień wcześniej byłem w sklepie RTV i
    oglądałem tablet takiej wielkości;-) . Niestety, chyba nigdy się do
    takiego urzadzenia nie przekonam, jako dotykowe jest po prostu za
    duże... jak dla mnie jest ekstremalnie niewygodny w użyciu w każdej
    pozycji...

  • 17. Data: 2014-03-17 15:56:34
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > Na oko Overmaxy dzieli od Monstera przepaść na korzyść Overmaxów.

    Jednak rzeczywistość może być inna. Pochlebne opinie o Monsterze o czymś
    świadczą. Oczywiście nie zarzucam tu tobie jakiegoś świadomego bądź
    nieświadomego wprowadzania w błąd, ale może po prostu trafiłeś na jakiś
    felerny egzemplarz..

    > Użytkowników, którzy nie mają pojęcia o tym, co piszą.
    > Ci, którzy pisali świadomie, wylewali (jak ja) pomyje
    > na Monstera.
    >
    > Szkoda, że trafiłem na tych ostatnich zbyt późno.

    W to akurat nie chce mi się wierzyć - że ktoś zupełnie nie znając
    sprzętu wychwala go pod niebiosa na internetowych forach.

    Mógłbyś napisać gdzie widziałeś te niepochlebne Bestii opinie?

    > Wyjaśniłem już ale może warto raz jeszcze -- wadliwość
    > nie była dziełem przypadku czy niechlujstwa.

    Musiałem przegapić (ostatnio parę razy reinstalowałem Windows i Linuksa
    na kompie, tak że mam w czytnikach grup dyskusyjnych groch z kapustą),
    Na podstawie czego wyciągnąłeś takie wnioski że to nie wina konkretnego
    egzemplarza czy niezbyt umiejętnego obchodzenia się z nim danego
    użytkownika?

    > Raczej nie. Ślady używania widać szybko. :)
    > Szkło Monstera rysuje się raczej łatwo.

    No nie wiem, Alcatela ze zwykłym szkłem miałem ponad 10 miesięcy,
    żadnych futerałów czy folii ochronnych, a także nie było na nim nawet
    ryski. Druga sprawa jest taka że twoje Bestia mogła być używana przez
    poprzedniego użytkownika tylko przez tydzień , bądź nawet wręcz parę dni.

    > -=-
    >
    > Nie interesują mnie urządzenia nadmiarowo drogie -- nie
    > mam pieniędzy na sponsorowanie rozwoju w tym zakresie.
    > Monster ceną nie ustępował innym urządzeniom tej klasy,
    > o tych parametrach, w tamtym czasie. Był mi potrzebny,
    > bo jechałem do sanatorium.

    I moim zdaniem był to całkiem sensowny zakup. Gdyby nie twoje krytyczne
    oponie o nim to niewykluczone że sam bym go nabył w ramach wymiany
    gwarancyjnej za mojego zepsutego Alcatela.

    > Duża pojemność baterii Monstera jest iluzoryczna. Bateria
    > rozgrzewa się i starcza na parę godzin mojego używania.
    > Dla kogoś, kto używa smartfonu tylko w charakterze
    > telefonu GSM zapewne taka pojemność baterii imponuje.
    > [czyli dla bajeranta, bo po co komuś dwa rdzenie
    > w tamtym czasie do tego, by z nich nie korzystać?]

    Ja schowam do kartonu znakomity pod wieloma względami telefon Samsung
    Monte,tylko dlatego bo nie można było na nim określać pozycji (nie ma
    programu).
    Zakupiony smartfon służy mi przede wszystkim do telefonowania i
    wysyłania wiadomości, a także mam na sezon w jednym z telefonem
    pozycjoner i nawigację GPS. Wszystkie inne funkcje mam wyłączone. A ty
    się nie dziw skoro używasz telefonu do programów biurowych i innych tego
    typu spraw że bateria siada w try miga. Podobnie jest w laptopie z
    potężną baterią gdy się go używa do takich rzeczy.

    > Szkoda mi uszkodzonego ucha.
    >
    > Co do Electro.pl -- zmodyfikowałem swoje życie tak, iż zamierzam
    > unikać tych sklepów, które mają choć jednego klienta, którego
    > obsłużyły niepoprawnie.
    >
    > Na razie real wg mnie dobrze obsługuje swoich klientów.

    Pewnie że szkoda, ale czy jesteś że to za sprawą Monstera nastąpiło to
    uszkodzenie ucha?

    Ja już bardzo dawno temu powiedziałem sobie że w sklepach wysyłkowych,
    na Allego itp. to tylko transakcje nieprzekraczające 100u zł.

    Real, Polo czy Lidl, jak na razie to nie mam żadnych uwag do jakości
    obsługi klienta kupującego w ich sklepach urządzenia elektroniczne czy
    elektryczne. Reklamacja uznawana od ręki i natychmiastowa wymiana
    sprzętu bądź zwrot gotówki.

  • 18. Data: 2014-03-17 23:27:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53270cd4$0$2234$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > się do takiego urzadzenia nie przekonam, jako dotykowe jest po prostu za duże...
    jak dla mnie jest ekstremalnie niewygodny w

    Wolałbym 12 cali. :) Oby tanio i dobrze. ;)

    Od kilku dni katuję Monstera aplikacjami pogodowymi.
    Telefon jest spowolniony (widżetami) i dość szybko
    siada w nim bateria a ładowanie trwa długo. Być
    może warto wyłączać telefon na czas ładowania?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2014-03-24 02:59:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    ty,c14/solution10ii,c2224/>

    > Ale chyba i tak kupię to coś. SyneCek daje
    > (już ostatni miesiąc) 5% za zakupy w necie.

    Jest taniej. :) Jakie są te kody rabatowe w Komputroniku
    i w innych sklepach? W Świecie kierowcy?

    http://www.skapiec.pl/site/cat/20/comp/8429074?utm_s
    ource=criteo&utm_medium=remarketing&utm_term=20-8429
    074&utm_campaign=Komputery+Remarketing&utm_banner=Cu
    stomers

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'