  • 1. Data: 2014-03-13 07:59:22
    Temat: Poczta głosowa Tmobile
    Od: konto <k...@k...pl>

    Witam
    Chciałem mieć poczte głosową ( nagraną przeze mnie ) Jak dzwonie na 602
    950 000 i wciskam 2 i pozniej rowniez 2, slysze jaka mam poczte. Ale jak
    wylacze telefon i ktos chce sie do mnie dodzwonic to poczta sie nie
    odzywa tylko ABONENT CZASOWO NIE DOSTEPNY. Jak to zrobić zeby miec swoja
    poczte glosowa jak mam wylaczony telefon.

  • 2. Data: 2014-03-13 11:59:57
    Temat: Re: Poczta głosowa Tmobile
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą konto
    naskrobał(a):

> [...]
    > odzywa tylko ABONENT CZASOWO NIE DOSTEPNY. Jak to zrobić zeby miec swoja
    > poczte glosowa jak mam wylaczony telefon.

    A przypadkiem nie powinieneś najpierw włączyć poczcie w iBOA? Bo coś mi się
    wydaje że od jakiegoś czasu poczta jest domyślnie wyłączona w T-mobile.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    No i co, Stirlitz? Poznajecie te rękawiczki? - triumfalnie spytał

  • 3. Data: 2014-03-13 14:10:36
    Od: konto <k...@k...pl>

    > A przypadkiem nie powinieneś najpierw włączyć poczcie w iBOA? Bo coś mi się
    > wydaje że od jakiegoś czasu poczta jest domyślnie wyłączona w T-mobile.

    Mam włączoną

    Ale jeszcze raz wziąłem i na razie jest w trakcie zmiany statusu

  • 4. Data: 2014-03-13 16:00:33
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 13 Mar 2014 07:59:22 +0100, konto wrote:
> [...]
    > odzywa tylko ABONENT CZASOWO NIE DOSTEPNY. Jak to zrobić zeby miec swoja
    > poczte glosowa jak mam wylaczony telefon.

    Włączyć przekierowanie na pocztę ,,gdy niedostępny''?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns