  • 1. Data: 2014-03-12 07:24:19
    Temat: Egzotyczny kraj, egzotyczne zachowanie sieci?
    Od: Marek <f...@f...com>

    http://www.tvn24.pl/ojciec-pasazera-zaginionego-boei
    nga-slysze-sygnal-w
    -komorce-syna,406776,s.html

    Co ludzie mają na myśli mówiąc "słyszę sygnał komórki"?
    Są sieci na świecie, gdzie zwrotny sygnał wywołania będzie
    prezentowany wywołującemu gdy komórka jest poza zasięgiem w
    roamingu??

    --
    Marek

  • 2. Data: 2014-03-12 10:56:01
    Temat: Re: Egzotyczny kraj, egzotyczne zachowanie sieci?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-03-12 07:24, Marek pisze:
> [...]
    > świecie, gdzie zwrotny sygnał wywołania będzie prezentowany
    > wywołującemu gdy komórka jest poza zasięgiem w roamingu??

    Są operatorzy, którzy podkładają sygnał wołania od razu po wybraniu
    numeru, niezależnie od tego co się dzieje dalej.
    W PL złapałem na tym Tele2 przy połączeniach międzynarodowych.

  • 3. Data: 2014-03-12 11:24:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 12 Mar 2014 07:24:19 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > Są sieci na świecie, gdzie zwrotny sygnał wywołania będzie
    > prezentowany wywołującemu gdy komórka jest poza zasięgiem w

    Każda sieć VOIP - zestawianie połączenia trwa na tyle długo, że pierwsze
    2-3 sygnały są generowane przez system

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.