  • 1. Data: 2014-03-12 23:28:03
    Temat: Kolejny Overmagiel realny
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Overmax za 339 pln, dwie SIMki, GPS, dwa rdzenie, 1 GB RAMek,
    8 GB ,,dysku'', 7 cali, nie wiem, czy ma twarde szkło.

    Gdyby był taki (odpowiednio droższy)
    o przekątnej 10" -- to chyba bym kupił.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-03-13 05:47:28
    Temat: Re: Kolejny Overmagiel realny
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 12 marca 2014 23:28:03 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Overmax za 339 pln,

    A kielbase slaska w promocji po 6,50 za kilogram tez kupujesz?
    I oczekujesz w srodku 90% miesa?

  • 3. Data: 2014-03-13 05:52:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    ps.com...

    > A kielbase slaska w promocji po 6,50 za kilogram tez kupujesz?
    > I oczekujesz w srodku 90% miesa?

    Normalnego człowieka przygoda z Monsterem nauczyłaby czegoś...
    Jego nic nie nauczyła.

  • 4. Data: 2014-03-13 08:27:07
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > Overmax za 339 pln, dwie SIMki, GPS, dwa rdzenie, 1 GB RAMek,
    > 8 GB ,,dysku'', 7 cali, nie wiem, czy ma twarde szkło.
    >
    > Gdyby był taki (odpowiednio droższy)
    > o przekątnej 10" -- to chyba bym kupił.

    A tak w ogóle - widziałeś jakąkolwiek ofertę tabletu 10" z dualsim?

  • 5. Data: 2014-03-13 08:27:17
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-03-13 05:52, Pszemol pisze:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Normalnego człowieka przygoda z Monsterem nauczyłaby czegoś...
    > Jego nic nie nauczyła.

    Tak właściwie czego Ty chcesz od Monstera? Specyfikacja nawet dzisiaj
    robi wrażenie i nie był to sprzęt z parę groszy jak te Overmaksy z
    Realu. Także recenzje użytkowników Bestii są na ogół pozytywne. Cały
    ambaras bierze sie pewnie z tego że Eneuel trafił na jakiś wadliwy
    egzemplarz i tyle. Być może nawet Electro pl sprzedało mu jakiś używany,
    zareklamowany egzemplarz którego wcześniej nie dało się naprawić. W
    Polsce są prowadzone takie praktyki.

  • 6. Data: 2014-03-13 08:49:30
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    ps.com...
    > Normalnego człowieka przygoda z Monsterem nauczyłaby czegoś...
    > Jego nic nie nauczyła.

    Całkiem dobry telefon i chwalony np. prze kierowców bo nie muszą mieć go
    non-stop na ładowarce a to że jakiś jeden koleś ma spaczone myślenie bo mu
    dnie dali dni niego zniżki na wakacje to nie znaczy że trzeba od razu
    kasować produkt.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2014-03-13 18:58:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lfrnub$hfe$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > ma spaczone myślenie bo mu dnie dali dni niego zniżki na
    > wakacje to nie znaczy że trzeba od razu kasować produkt.

    Ty nigdy nie piszesz prawdy, czy czasami piszesz prawdę?
    Zniżkę dali. Monster jest złym telefonem z innego powodu.

    Chyba dopiszę Cię do KF. :)

    "Trybun" 53215dd4$0$2373$6...@n...neostrada.pl

    > Tak właściwie czego Ty chcesz od Monstera? Specyfikacja
    > nawet dzisiaj robi wrażenie i nie był to sprzęt z parę
    > groszy jak te Overmaksy z Realu.

    Na oko Overmaxy dzieli od Monstera przepaść na korzyść Overmaxów.

    > Także recenzje użytkowników Bestii są na ogół pozytywne.

    Użytkowników, którzy nie mają pojęcia o tym, co piszą.
    Ci, którzy pisali świadomie, wylewali (jak ja) pomyje
    na Monstera.

    Szkoda, że trafiłem na tych ostatnich zbyt późno.

    > Cały ambaras bierze sie pewnie z tego że Eneuel trafił na jakiś wadliwy

    Wyjaśniłem już ale może warto raz jeszcze -- wadliwość
    nie była dziełem przypadku czy niechlujstwa.

    > egzemplarz i tyle. Być może nawet Electro pl sprzedało mu jakiś używany,

    Raczej nie. Ślady używania widać szybko. :)
    Szkło Monstera rysuje się raczej łatwo.

    > zareklamowany egzemplarz którego wcześniej nie dało się
    > naprawić. W Polsce są prowadzone takie praktyki.

    -=-

    Nie interesują mnie urządzenia nadmiarowo drogie -- nie
    mam pieniędzy na sponsorowanie rozwoju w tym zakresie.
    Monster ceną nie ustępował innym urządzeniom tej klasy,
    o tych parametrach, w tamtym czasie. Był mi potrzebny,
    bo jechałem do sanatorium.

    Duża pojemność baterii Monstera jest iluzoryczna. Bateria
    rozgrzewa się i starcza na parę godzin mojego używania.
    Dla kogoś, kto używa smartfonu tylko w charakterze
    telefonu GSM zapewne taka pojemność baterii imponuje.
    [czyli dla bajeranta, bo po co komuś dwa rdzenie
    w tamtym czasie do tego, by z nich nie korzystać?]

    Szkoda mi uszkodzonego ucha.

    Co do Electro.pl -- zmodyfikowałem swoje życie tak, iż zamierzam
    unikać tych sklepów, które mają choć jednego klienta, którego
    obsłużyły niepoprawnie.

    Na razie real wg mnie dobrze obsługuje swoich klientów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-03-13 19:02:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53215dcb$0$2373$6...@n...neostrada.pl

    > A tak w ogóle - widziałeś jakąkolwiek ofertę tabletu 10" z dualsim?

    Tak. Nawet pisałem o takim czymś. Czytałeś, bo
    posłużyłeś się w swojej odpowiedzi słowem 'krowa'.

    Byłby dobry, gdyby miał odbiornik GPS. Potrzebuję
    odbiornika GPS. Wiem, że tym odbiornikiem może być
    smartfon, choćby nieszczęsny Monster, ale chcę tablet
    z odbiornikiem GPS. 10", Aero2, GPS, nie mniej niż
    1280 na 800, nie mniej niż 1 GB RAMek.

    "Trybun" 531edc45$0$2240$6...@n...neostrada.pl

    GPSu byłby usprawiedliwiony...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-03-14 09:06:42
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

    > "Chris" lfrnub$hfe$...@n...news.atman.pl
    > Ty nigdy nie piszesz prawdy, czy czasami piszesz prawdę?
    > Zniżkę dali. Monster jest złym telefonem z innego powodu.

    Szkoda że tylko ty masz z tym problem, inni nie narzekają :)

    > Chyba dopiszę Cię do KF. :)

    Oj tam :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2014-03-14 09:11:09
    Od: "Chris" <c...@m...com>

> [...]

    > Overmax za 339 pln, dwie SIMki, GPS, dwa rdzenie, 1 GB RAMek,
    > 8 GB ,,dysku'', 7 cali, nie wiem, czy ma twarde szkło.

    http://allegro.pl/tablet-overmax-solution-10-ii-cali
    -3g-gps-dual-sim-i3975628804.html

    10"
    3G