  • 181. Data: 2015-03-21 00:13:56
    Temat: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-03-20 21:39, Liwiusz wrote:

    > Korelacja jest. Tylko pomyśl - jeśli zależy nam na hałasie "nie większym
    > niż XXdb" to jaki sens jest to osiągać limitem prędkości, który z
    > definicji będzie nietrafiony (będą samochody mieszczące się w limicie
    > prędkości hałasujące ponad normę, i na odwrót).

    Bo to jedyna realna możliwość? I w przytłaczającej większości przypadków
    działa(ła) by, gdyby tylko ograniczenia były przestrzegane. Trudno -
    jeden będzie hałasował mniej, drugi więcej, ale generalnie jak będą
    jechać np 70 to będą hałasować mniej niż jak będą jechać 120.

    > Nie. Może najpierw czytaj cały wątek ze zrozumieniem?

    No czytam - więc jak chcesz to w praktyce zrobić?

    Shrek.

  • 182. Data: 2015-03-24 13:51:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 18 Mar 2015 22:13:37 +0100, w
    <5509ea87$0$15053$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    > grup

    > No wiesz, tytulowe BMW co prawda przekroczylo dozwolona predkosc
    > dwukrotnie, ale prawde mowiac to 60 stoi tam kompletnie nie wiadomo
    > dlaczego.
    > 90-100 powinno byc tam norma ... a jednak w tych warunkach nie
    > nalezalo jechac szybciej.

    No chyba żartujesz... Dwa kolizyjne skrzyżowania z autostradą, na dodatek na
    łuku i na wzniesieniu, za którymi zresztą od razu są światła i teren
    zabudowany.
    Jeżeli tam nie jest sensowne, to gdzie?

  • 183. Data: 2015-03-24 14:14:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    Wed, 18 Mar 2015 22:13:37 +0100, w

    >No chyba żartujesz... Dwa kolizyjne skrzyżowania z autostradą, na
    >dodatek na

    De facto jedno, bo zjazdu na autostrade chyba nie ma co liczyc za
    skrzyzowanie.
    A do wjazdu z autostrady jeszcze daleko.
    Luk symboliczny.

    >łuku i na wzniesieniu, za którymi zreszta od razu są światła i teren
    >zabudowany.
    >Jeżeli tam nie jest sensowne, to gdzie?

    Jakos wszyscy sobie radza, i tylko jedno BMW nie :-)

    J.

  • 184. Data: 2015-03-24 14:25:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 24 Mar 2015 14:14:28 +0100, w
    <55116335$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik napisał w wiadomości
    > Wed, 18 Mar 2015 22:13:37 +0100, w

    > De facto jedno, bo zjazdu na autostrade chyba nie ma co liczyc za
    > skrzyzowanie.

    Ten zjazd to też taki jakiś...

    > A do wjazdu z autostrady jeszcze daleko.

    100?

    > Luk symboliczny.

    > Jakos wszyscy sobie radza, i tylko jedno BMW nie :-)

    Bo stoją tam miśki, no i w sznurku aut trudno pojechać szybciej.

  • 185. Data: 2015-03-24 15:14:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    > No chyba żartujesz... Dwa kolizyjne skrzyżowania z autostradą,

    Jeśli kolizyjne skrzyżowania to nie z autostradą.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 186. Data: 2015-03-24 15:36:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 24 Mar 2015 15:14:38 +0100, w <9045645709$20150324151439@squadack.com>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > Jeśli kolizyjne skrzyżowania to nie z autostradą.

    Ależ takie są.

  • 187. Data: 2015-03-24 15:40:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello Radekp,
    >>> dlaczego.

    >Jeśli kolizyjne skrzyżowania to nie z autostradą.

    No, trzeba przyznac ze zjazd z autostrady w 4-pasowa ulice nie ma
    nawet rozbiegowki.
    Ruchu nalezy sie tam spodziewac duzego, to wypada ruch spowolnic, aby
    nieszczescia nie bylo.

    No ale do tego miejsca to od znaku jeszcze 200m ...

    J.

  • 188. Data: 2015-03-24 16:37:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    > Ależ takie są.

    Mówisz o skrzyżowaniu w Bielanach? Nie krzyżują się tam kierunki
    ruchu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 189. Data: 2015-03-24 16:39:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > No, trzeba przyznac ze zjazd z autostrady w 4-pasowa ulice nie ma
    > nawet rozbiegowki.

    Ale nie jest to skrzyżowanie z autostradą w rozumieniu PoRD.
    Poza tym - kierunki się nie krzyżują, fatalnie rozwiązano włączanie
    się do ruchu.

    > Ruchu nalezy sie tam spodziewac duzego, to wypada ruch spowolnic, aby
    > nieszczescia nie bylo.

    Ale tam jest jakieś ograniczenie.

  • 191. Data: 2015-03-24 22:55:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Zaproponuj coś, to Ci podpowiem czy bardzo głupie.

    Przepraszam za swoja poprzednią odpowiedź - nie zuawazyłem ze
    zcavalinowałes cytat...