  • 11. Data: 2009-09-26 03:36:16
    Temat: Re: Kodowane baterie...
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Piotr M <x...@x...pl> zwrócił błąd:

    > Wszyscy i nie mieli co się godzić tylko musieli.. wreszcie.

    E tam musieli, nie ma obowiązku sprzedaży na terenie UE :)
    Poza tym "zgodziło się" brzmi ładniej, tak samo np. "Microsoft zgodził
    się na zapłacenie kary nałożonej przez Komisję Europejską" brzmi lepiej
    niż "został zmuszony do".

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 12. Data: 2009-09-26 11:02:53
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Saiko Kila tak oto obwieścił(a):

    > Poza tym "zgodziło się" brzmi ładniej,

    Np John Smith zgodził się i poddał karze śmierci.. :)

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 13. Data: 2009-09-29 19:54:30
    Od: geyb <g...@g...pl>

    m.in. dlatego nie kupuję Dell-a

  • 14. Data: 2009-09-30 10:02:25
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "G Nowak" <g...@g...com> wrote in message

    > Swoja droga niektore telefony od dawien dawna ladowaly sie przez usb -
    > oczywiscie za wyjatkiem nokii, ktora flashujac nalezy dodatkowo ladowac w
    > druga dziurke. Glupie jak dwa krany w UK.

    Nie myl kilkusetletniej tradycji z glupota projektanta urzadzenia. ;)

  • 15. Data: 2009-09-30 15:38:59
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 25 Sep 2009 23:31:36 -0400, Saiko Kila
    <f...@p...vqrn.arg.cy> wrote:

    >Proces rs <n...@n...spam.pl> zwrócił błąd:

    >To nie jest futurystyka. Jeśli chodzi o telefony to ja we wszystkich
    >używam mini-USB od trzech lat i jest to bardzo wygodne.
    >Ale ja nie mam
    >nokii, tylko motorole i HTC.

    wygodne jest, ale np. razora mojej lubej nie mozna ladowac z dowolnego
    zasilacza.
    >Podobnie ładuję/zasilam drobne urządzonka
    >typu odtwarzacz audiovideo, GPS czy dysk twardy.

    zadne z moich treo nie pozwala sie ladowac z dowolnej ladowarki.

    >Jeśli ktoś chciał to
    >już od lat może tak dobierać urządzenia żeby ładować przez mini-USB.

    jak wyzej nie jest to prawda, i samo mini USB jeszcze wiosny nie
    czyni.

    >Bardzo dużo zarabiają na akcesoriach, przecież zasilacz firmowy kosztuje
    >3-5x więcej niż zamiennik.

    tak? oddawalem ostatnio do wymiany dellowski laptop. przyszedl mowy, a
    z nim pudelko, zeby zapakowac stary i odeslac w ciagu jakiegos tam
    czasu. zapakowalem w te origami, ale nijak zasialacz juz tam sie nie
    chcial zmiescic. pytam wiec kumpla, ktory pracowal w serwisie della,
    co mam z tym zrobic. on mowi, zebym sobie - jesli jest taka sytuacja -
    zasilaczem w ogole glowy nie zawracal, bo drozej ich ich kosztuje
    przyjecie takiego zasilacza, zaksiegowanie i magazynowanie, niz on
    jest wart. dokladnie tak samo jak z drobnym sprzetem w podobnej
    sytuacji.

    > To czysty zysk. Ja nie mam Della, mam
    >podobnie działającego HP, i do niego kupowałem zasilacze i stację
    >dokującą żeby nie nosić ze sobą - kosztowało to kilkaset dolarów (sam
    >zasilacz 60 lub 150 zależnie od wersji), przy cenie notebooka dwa
    >tysiące. Przypuszczam że mają więcej narzutu niż na samym notebooku.
    >
    >Zresztą jaki sens ma zabezpieczanie przed obcymi zasilaczami?

    pisalem o tym. np. zeby wymusic na odbiorcy korzystanie z wlasciwego
    sprzetu, zeby sie nie musieli pieprzyc potem z klientami, ktorzy
    podlaczaja zasilacz np. 19.7V (bo tyle ma np. orginalny) ale wtyczka
    ma przeciwna polaryzacje. <rs>