  • 1. Data: 2009-09-24 12:31:34
    Temat: Orange Business Everywhere bez dialera w Windows XP
    Od: Przemo <p...@g...com>

    Witam,

    czy komuś udało podłączyć się do internetu przez Orange BEW bez
    używania tego dialera?

    Mam taki sprytny manager połączeń w laptopie IBM -- ThinkVantage
    Access Connections ale sam nie jestem taki sprytny, żeby poprawnie
    skonfigurować w nim połączenie nie wymagające działającego dialera.

    Czy to wogóle jest możliwe bez dialera od Orange?

  • 2. Data: 2009-09-24 13:42:12
    Od: "..Aldi.." <r...@p...fm>

    kiedyś podłączyłem bodajże Optiona 225 przez jakiś "ichni" program, nie
    mający nic wspólnego z aplikacją Business Everywhere (która z tym konkretnym
    egzemplarzem nie chciała współpracować) - programik szybki, lekki i
    przyjemny, innych jakoś nie było potrzeby tak podłączać

  • 3. Data: 2009-09-25 07:25:27
    Od: "zbyszek" <a...@k...pl>

    Użytkownik "..Aldi.." <r...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    > kiedyś podłączyłem bodajże Optiona 225 przez jakiś "ichni" program, nie
    [ciach]

    wejdź na stronę producenta Option, maja fajny sofcik do łączenia, używam od
    2 lat, polecam
    aplikacja BE jest troche za duża
    ZC

  • 4. Data: 2009-09-25 10:58:12
    Od: Przemo <p...@g...com>

    On 24 Wrz, 15:42, "..Aldi.." <r...@p...fm> wrote:
> [...]
    > egzemplarzem nie chciała współpracować) - programik szybki, lekki i
    > przyjemny, innych jakoś nie było potrzeby tak podłączać

    Hej, a czy da się w jakiś sposób przechwycić komendy AT, którymi BEW
    inicjalizuje modem?

    Już prawię się łączę przez Lenovowski ThinkVantage AC, ale chyba
    potrzebuję dodatkowego skryptu z komendami.

    Pozdro,
    pw

  • 5. Data: 2009-09-25 11:41:39
    Od: Przemo <p...@g...com>

    On 25 Wrz, 09:25, "zbyszek" <a...@k...pl> wrote:
> [...]
    >
    > [ciach]
    >
    > wejdź na stronę producenta Option, maja fajny sofcik do łączenia, używam od

    Hmm, to chyba nie będzie działało z moim modemem -- Merlin XU870.

  • 6. Data: 2009-09-25 15:39:33
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Nie wystarczy sterownik? W win udało się bez problemu inicjować połączenie z
    neostradą wykorzystując wbudowanego dialera, więc czemu miałby się nie dać
    łączyć z innymi operatorami?

    --
    Pzdr., Wycior

  • 7. Data: 2009-09-25 16:34:06
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 9/25/2009 12:58 PM, Użytkownik Przemo napisał:

    > Hej, a czy da się w jakiś sposób przechwycić komendy AT, którymi BEW
    > inicjalizuje modem?
    >
    > Już prawię się łączę przez Lenovowski ThinkVantage AC, ale chyba
    > potrzebuję dodatkowego skryptu z komendami.

    Z Option Icon 225 i ZTE MF 330 wystarczy to:

    at+cpin=xxxx
    at+cfun=1

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 8. Data: 2009-09-26 14:41:16
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <h9ire2$8gm$1@news.onet.pl>, dziobu napisał(a):

    > Z Option Icon 225 i ZTE MF 330 wystarczy to:
    >
    > at+cpin=xxxx
    > at+cfun=1

    Ja się z poziomu linuksa łączę z internetem (czyli z pominięciem
    wszystkiego, co jest BE) wysyłając polecenia:
    AT+CPIN=xxxx
    tutaj odczekuję trochę na zainicjalizowanie modemu
    AT+CGDCONT=1,"IP","internet"
    ATDT*99#

    Jacek