  • 21. Data: 2010-02-11 08:58:50
    Temat: Re: Kłamstwa, wierutne kłamstwa, statystyki i ...
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:

    > Zwiększenie ilośc modeli iphona dostępnych jednorazowo(żeby nie było)na rynku
    > nie spowoduje zwiększonej sprzedaży telefonów apple.

    O głupia Nokia po czorta robi tyle modeli.

    A poważnie.... co to za różnorodnośc jak każda odmiana Nokii to
    kastrowanie bazowego produktu a to o 3G a to o wifi albo GPS.

    Popatrz na ipoda... gdy technologia pozwoliła zrobic cos innego powstał
    ipod Mini poźniej nano oraz szufelka.

    Produkowanie "wykastrowanych odmian" jest w stylu Nokii ale nigdy nie w
    stylu Apple.

  • 22. Data: 2010-02-11 09:00:46
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > "frank drebin" <b...@w...pl> Odpowiedz na

    > Już ci pisałem. Gdyby zwiększenie liczby modeli mogło spowodować zwiększenie
    > zysków appla, na pewno już by tak się stało i było by 100 modeli iphona.

    Bzdura... Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy. Dajemy to
    co najlepsze, wiec nie robimy jak Nokia typu "wyjmiemy 3G" i zrobnimy
    iphona Lite.

    Jesli powstanie inny model bedzie miał zupełnie inna filozofie patrz
    ipod classic i ipod nano.

  • 23. Data: 2010-02-11 09:08:59
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 10:00:46 +0100, Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    wrote:

    >Bzdura... Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy. Dajemy to
    >co najlepsze, wiec nie robimy jak Nokia typu "wyjmiemy 3G" i zrobnimy
    >iphona Lite.

    A czymże jest w takim razie iPod Touch? ;-)

    Zdrówko

  • 24. Data: 2010-02-11 09:21:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 10:00:46 +0100, Jan Strybyszewski wrote:

    >Bzdura... Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy. Dajemy to
    >co najlepsze, wiec nie robimy jak Nokia typu "wyjmiemy 3G" i zrobnimy
    >iphona Lite.

    Moze nie bzdura, ale zmiana czasow ?

    Spojrz na mniejsze Nokie, modeli tyle ze trudno ogarnac.
    Albo na stare siemensy. A51, A52, A53, A54 .. nawet trudno powiedziec
    czym sie roznia, ta sama seria.

    A czemu tak ? Kto wie .. ale moze dlatego zeby kazdy operator mial
    inny model, i nie mozna bylo porownac cen ? A roznica miedzy nimi taka
    ze sa inne gry ..

    A teraz dotowanie telefonow zanika, choc te najdrozsze to chyba ciagle
    jeszcze ...

    J.

  • 25. Data: 2010-02-11 10:46:55
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > A czymże jest w takim razie iPod Touch? ;-)

    ipod touch jest poszerzeniem PIONOWYM gdybys mial go w reku
    zrozumialbys ze mimo pozornego podobienstwa produkt jest
    NIEKONKURENCYJNY dla iphona i gra w innej lidze. Bajki o tym samym PCB
    z wylutowanym modułem telefonu zostaw dla innych. iPod touch
    to poszerzenie rynku dokładnie takie samo jak iPad.

    Apple NIGDY nie wypusci produktu przy którym klient bedzie mial
    watpliwosc ktora wersje kupic.

  • 26. Data: 2010-02-11 10:49:27
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:

    > Moze nie bzdura, ale zmiana czasow ?
    >
    > Spojrz na mniejsze Nokie, modeli tyle ze trudno ogarnac.
    > Albo na stare siemensy. A51, A52, A53, A54 .. nawet trudno powiedziec
    > czym sie roznia, ta sama seria.

    Apple NIGDY od czasów powrotu Jobsa nie wypusciło dwóch produktów w tym
    samym segmencie. Nawet jesli mamy 4 ipody to one sa calkowicie nie
    konkurencyjne bo co chcesz porownac 120GB ipoda classic z malenkim
    ipodem Nano ?

    Rozwinieciem poziomym iphona jest wlasnie iPad czy iPod Touch.

  • 27. Data: 2010-02-11 11:57:32
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hl0gvu$lp8$2@news.onet.pl:

    > Bzdura...

    Uważasz wiec że zwiększenie liczby modeli ipoo zwiekszy zyskie firmy apple? A
    ponoć mają takiech dobrych marketoidów, a ci nie wpadli na to.
    Ale iJanek zabłysną! Wyślij mi swoje CV na pewno cię zatrudnią;)))

    > Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy. Dajemy to
    > co najlepsze, wiec nie robimy jak Nokia typu "wyjmiemy 3G" i zrobnimy
    > iphona Lite.

    A jak ma się to powyższe do twego stwierdzenie że bzdurą jest moja teza, że
    zwiększenie ilość modeli ipoo nie spowoduje większych zysków appla?

    > Jesli powstanie inny model bedzie miał zupełnie inna filozofie patrz
    > ipod classic i ipod nano.

    A tak przy okazji. Specyfikacja którą podałeś jako specyfikacja WM7 jest
    fałszywa. Przeczytaj co pisze o tym ktoś kto ma większa wiedze od ciebie.
    http://pda.pl/news/he_he____sympatyczna_specyfikacja
    _windows_mobile_7/

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 28. Data: 2010-02-11 12:10:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:

    > Uważasz wiec że zwiększenie liczby modeli ipoo zwiekszy zyskie firmy apple? A
    > ponoć mają takiech dobrych marketoidów, a ci nie wpadli na to.
    > Ale iJanek zabłysną! Wyślij mi swoje CV na pewno cię zatrudnią;)))

    Zwiekszy zyski jak rynek dorosnie.

    > A jak ma się to powyższe do twego stwierdzenie że bzdurą jest moja teza, że
    > zwiększenie ilość modeli ipoo nie spowoduje większych zysków appla?

    Spowoduje jak rynek dorosnie.

> [...]
    > fałszywa. Przeczytaj co pisze o tym ktoś kto ma większa wiedze od ciebie.

    Bzdura, Specyfikacja dotyczy topowego WIndows Phone Seven Multimedia
    Edition. Trzeba byc nainwym WMiarzem by wierzyc ze Microsoft zrobi dwie
    osobne wersje systemu. Wiec ograniczenie zrodla instalowania softu czy
    zaszyfrowana partycja systemowa jest pewne w obu edycjach.

  • 29. Data: 2010-02-11 12:21:57
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hl0s44$oh8$2@news.onet.pl:

    > Zwiekszy zyski jak rynek dorosnie.

    Wiec bzdurą jest że napisałeś bzdura;) Moja teza obwołana przez ciebie
    "bzdura" jest prawdziwa. Apple wie że nie ma sensu zwiększać ilość modeli
    ipoo. To nie poprawi zysków tej firmy.

    > Spowoduje jak rynek dorosnie.

    Wiec nastepnym razem zanim napiszesz że coś jest zbdura, to zastanów się nad
    tym. Pomyśl przez chwile. Albo dłużej gdy chwila nie wystarczy.

    _windows_mobile_7/

    > Bzdura,

    I znowu. Nic nie rozumie a pisze że bzdura. iJanku, czy jak tam właściwie się
    nazywasz, to że czegoś nie rozumiesz nie oznacza że jest to bzdurą.

> [...]
    > osobne wersje systemu. Wiec ograniczenie zrodla instalowania softu czy
    > zaszyfrowana partycja systemowa jest pewne w obu edycjach.

    Jutro o 15 się przekonamy. Odszczekasz gdy okaże sie że jak zwykle się
    mylisz?
    A tak przy okazji, to zdecydowałeś już się, jak naprawdę się nazywasz? Jesteś
    w stanie udowodnić swoją wątpliwą tożsamość? Będzie skan dowodu?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 30. Data: 2010-02-11 12:30:19
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
> [...]
    >
    > Wiec bzdurą jest że napisałeś bzdura;) Moja teza obwołana przez ciebie
    > "bzdura" jest prawdziwa. Apple wie że nie ma sensu zwiększać ilość modeli

    Poprawi... ale nie zwiększają bo mają inną filozofie czyli ZEROWY
    kanibalizm w klasie. Inaczej Apple woli sprzedać 25mln niż 2x15mln
    łapiesz ?

    > Wiec nastepnym razem zanim napiszesz że coś jest zbdura, to zastanów się nad
    > tym. Pomyśl przez chwile. Albo dłużej gdy chwila nie wystarczy.

    Nie rozxumiesz trudno wiec wytłumacze jak krowie na rowie.

    1) Zrobienie iphona Lite poprzez wyciecie np 3G zwiekszy zyski firmy ale
    jest to NIEZGODNE Z POLITYKA produktowa Apple.
    2) Apple nigdy nie konkuruje sama ze sobą.

> [...]
    > nazywasz, to że czegoś nie rozumiesz nie oznacza że jest to bzdurą.

    > Jutro o 15 się przekonamy. Odszczekasz gdy okaże sie że jak zwykle się

    Jutro ? Chyba w poniedziałek.

    > A tak przy okazji, to zdecydowałeś już się, jak naprawdę się nazywasz? Jesteś
    > w stanie udowodnić swoją wątpliwą tożsamość? Będzie skan dowodu?

    Po co .... Adramelechu.... niestety w bazie PESEL nie figuruje takie
    nazwisko anonimie