  • 51. Data: 2010-02-11 20:48:54
    Temat: Re: Kłamstwa, wierutne kłamstwa, statystyki i ...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 21:25:42 +0100, Jan Strybyszewski wrote:

    >Szufelka nie ma wyswietlacza nawet, Nano to malutkie tanie bdzidelko
    >zas classic to wielkie krowsko z 120GB. Te produkty ze soba nie
    >konkuruja ze soba w zadnym przypadku typowa synergia pozioma.

    Ale ja mam watpliwosci czy chce miec male zgrabne, czy srednie ale z
    wyswietlaczem, czy wielka krowe, za to z cala plytoteka :-)

    I sie skonczy tak ze zamiast kupic najdrozsze kupie najtansze, i
    powiem sobie "zobacze co warte" :-)

    >Nie zastanawisz sie czy chcesz piwo czy mleko prawda ?

    No wiesz, do pierogow ruskich ? Powazny dylemat.
    Albo na dzisiejsze przeziebienie - mleko z miodem, czy grzane piwo z
    miodem ? :-)

    >Jesli idziesz do sklepu i nie wiesz czy chcesz Tyskie czy mleko to

    Spragniony jestem, pic mi sie chce. Jeszcze nie wiem co zastane.
    Wody nie lubie, ale herbate, piwo, soczek, cole i mleko lubie :-)

    >musisz miec straszne problemy z wyborem czegokolwiek.

    A mam. Takie czasy.

    >Fanta to akurat nic innego jak Mirinda tyle ze od konkurencji CC.

    Ale fanta dobra jest. Zaczne sie zastanawiac na Mirinda czy Pepsi, to
    moze dojrze fante na czwartej polce. A jakby polki zastawione byly
    pepsi, to by Pepsico zarobilo :-)

    >Taki poszerzeniem poziomym rynku przez iphoneOS
    >jest wlasnie iPad. To nie jest zadna konkurencja dla iphona. Dokladnie
    >tym samym byl ipod touch. Jesli ktos szukal telefonu bral iphona jesli
    >zas nie chcial telefonu ale chcial iphoneOS bral ipoda Touch.

    A jesli ja potrzebuje:
    -telefonu,
    -PDA - w sensie terminarza, notatek.
    -komputerka osobistego - w sensie czegos uniwersalnego, z grami, z
    programami uzytkowymi,
    -odtwarzacza,
    -nawigacji

    to skad wiesz ze ajfon jest dla mnie najlepszy ?
    Moze jednak lepiej kupic sobie telefon z terminarzem, a komputerek
    zostanie w domu jak ide na basen i jest zagrozenie kradzieza ?

    >ipody nie konkuruja ze soba ani cena ani mozliwosciami. Tak samo cena
    >nie konkuruja cenowo 3G z 8Gb z 3GSami bo sa na innych poziomach.
    >iphone 3GS jest DWA RAZY drozszy w kontrakcie od 3G.

    A nawet trzy, jesli z duza pamiecia :-)

    >Tak samo jak ipod classic jest dwa razy drozszy od nano a Nano od szufelki.

    A wszystkie sluza do grania :-)

    J.

  • 52. Data: 2010-02-11 21:09:17
    Temat: Re: K?amstwa, wierutne k?amstwa, statystyki i ...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 21:18:35 +0100, Jan Strybyszewski wrote:
    >Ktore sa robione w wielu wersjach i roznia sie obudowa.

    Owszem, ale tych linii produktowych jest znacznie wiecej niz jedna czy
    dwa ..

    >Rozne wersje to rozne firmware, rozne czesci, rozna logistyka, magazyny
    >pelne zapasow a i tak 80% nie osiaga miliona egzemplarzy. Poprostu
    >nadmierne wersjonowanie zaczyna byc klopotliwe.

    Ale co - w poprzednich latach nie bylo ? Nokia taka glupia byla przez
    poprzednie lata, czy cos sie na rynku zmienilo ?

    >O ile wiem 16GB przestano produkowac juz w kwietniu tak by na dzien
    >startu 3GS nie robila mu konkurencji. Pozatym ciezko by ja wpasowac w
    >cene skoro jest tak ze kazde podwojenie pamieci to 100USD wiec co zrobic
    >z 3G 16GB i 3GS 16GB dlatego 3G w wersji 16Gb nie ma bo nie pasuje?

    8GB to raczej 50zl, i to w detalu, na allegro :)

    Ale i tak Apple kontynuje jakis stary produkt, o ktorym dzis mozna
    rzec ze skanibalizowany :-)

    J.