  • 1. Data: 2010-02-08 09:20:01
    Temat: E52 Ładowanie via USB Pc Suite
    Od: "Aga R" <d...@S...pl>

    Witam!
    pyt dot. nokia e52
    Przy starszej wersji softu ładowało mi telefon przy podłaczeniu do USB
    teraz nie ładuje, czy może gdzies powinienem coś przełączyć w telefonie?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-08 14:50:03
    Temat: Re: E52 Ładowanie via USB Pc Suite
    Od: Grzegorz Sulek <s...@g...com>

    On 8 Lut, 10:20, "Aga R" <d...@S...pl> wrote:
> [...]
    > Przy starszej wersji softu ładowało mi telefon przy podłaczeniu do USB
    > teraz nie ładuje, czy może gdzies powinienem coś przełączyć w telefonie?

    To się powinnaś cieszyć, ja np chętnie bym sobie to wyłączył a nie mam
    jak :)

  • 3. Data: 2010-02-08 15:51:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 8 Feb 2010 06:50:03 -0800 (PST), Grzegorz Sulek napisał(a):

    > To się powinnaś cieszyć, ja np chętnie bym sobie to wyłączył a nie mam
    > jak :)

    No widzisz.. a ja bym bardzo chętnie miał taką funkcję, mógłbym jeździć w
    podróże z jednym typem kabelka

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-02-08 16:45:22
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Aga R" <d...@S...pl> napisał

    > Przy starszej wersji softu ładowało mi telefon przy podłaczeniu do USB
    > teraz nie ładuje, czy może gdzies powinienem coś przełączyć w telefonie?

    Pamiętam, że przy pierwszym podłączeniu też nie było ładowania. Nie chcę
    zmyślać ale OIDP ładowanie "ruszyło" od chwili załadowania na telefon
    "obsługi PC Suite" - PCS niejako wymusza tę czynność. A może trzeba sprawić
    aby PCS na nowo znalazł i zainstalował telefon? Nie wiem, mam tylko
    wrażenie, że jest to związane ze sterownikiem dla Windows.

    A jak się zachowuje telefon wobec Nokia Ovi Suite?

    M.

  • 5. Data: 2010-02-08 17:38:45
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > No widzisz.. a ja bym bardzo chętnie miał taką funkcję, mógłbym jeździć w
    > podróże z jednym typem kabelka

    A jaki sprzęt oprócz kilku modeli współczesnych telefonów ma złącze w formacie
    microUSB ?

    --
    gs

  • 6. Data: 2010-02-08 18:06:12
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Sulek" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    1g2000yqb.googlegroups.com...
    > To się powinnaś cieszyć, ja np chętnie bym sobie to wyłączył a nie mam
    > jak :)

    Dlaczego?

  • 7. Data: 2010-02-08 18:07:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 8 Feb 2010 17:38:45 +0000 (UTC), Grzegorz S napisał(a):

    > A jaki sprzęt oprócz kilku modeli współczesnych telefonów ma złącze w formacie
    > microUSB ?

    Wszystkie współczesne bo jest to teraz tzw. przemysłowy standard (brrrr...
    jak ja nie cierpię tego durnego tłumaczenia)
    Nie licząc egzotycznych marek oczywiście.

    Ale nawet jego eminencja Dżobs w swej niezmiernej łaskawości podpisał
    umowę, więc nowe iPoo powinno być z microUSB

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-02-08 19:49:53
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    qwerty <q...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "Grzegorz Sulek" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    1g2000yqb.googlegroups.com...

    > Dlaczego?

    Z dbałości o baterię. Nie chcę, by jak podpinam telefon do komputera by coś sobie
    zsynchronizować to telefon w tym czasię się ładuje. To nie jest najzdrowsze dla
    akumulatora. W HTC można to sobie ustawić, w Nokii nie.

    Na szczęście e72 ma zarówno gniazdo microUSB jak i tradycyjne nokiowe z małym bolcem.

    --
    gs

  • 9. Data: 2010-02-08 19:52:32
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]

    > Ale nawet jego eminencja Dżobs w swej niezmiernej łaskawości podpisał
    > umowę, więc nowe iPoo powinno być z microUSB

    Ale mi chodzi o sprzęt poza telefonami komórkowymi. Byłbyś tak miły i podał
    mi kilka modeli? Nie spotkałem się z aparatami, mp3 playerami, czymkolwiek
    poza telefonami co by miało uUSB i chętnie się zapoznam.

    --
    gs

  • 10. Data: 2010-02-08 20:03:52
    Od: FD <f...@o...pl>

    Grzegorz S pisze:

    > Z dbałości o baterię. Nie chcę, by jak podpinam telefon do komputera by coś sobie
    > zsynchronizować to telefon w tym czasię się ładuje. To nie jest najzdrowsze dla
    > akumulatora.

    lol
    czyżbyś zamieni firmowe Li-Poly na jakies zabytkowe Ni-Mh??