  • 1. Data: 2024-08-19 16:47:42
    Temat: Klakson a światła mijania
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    Hej,

    Ostatnio podczas jazdy stwierdziłem, że nie działa mi klakson. Dzisiaj
    chciałem to lepiej rozpoznać podejrzewając bezpieczniki i już zdjąłem
    klapkę ale klakson okazał się sprawny. Potem podczas jazdy okazało się,
    że jednak nie działa. I tak dokładniej analizując wyszło, że przestaje
    działać jak załączy się światła mijania. Macie jakiś pomysł?

  • 2. Data: 2024-08-19 17:08:57
    Temat: Re: Klakson a światła mijania
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Cholera wie jak twoje auto bez drzwi jest skonstruowane.
    Może tak ma być? ;-)

    Elektryki przecież się nie psują ;-)

  • 3. Data: 2024-08-19 19:53:42
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 19.08.2024 o 17:08, _Master_ pisze:

    > Cholera wie jak twoje auto bez drzwi jest skonstruowane.
    > Może tak ma być? ;-)
    >
    > Elektryki przecież się nie psują ;-)

    Nie ma drzwi to nie samochód a skoro nie samochód to niech
    zamontuje rowerowy dzwonek lub rowerowy klaksonik.
    Można nawet elektryczny. :-)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2024-08-19 20:19:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 19 Aug 2024 16:47:42 +0200, io napisał(a):

> [...]
    > że jednak nie działa. I tak dokładniej analizując wyszło, że przestaje
    > działać jak załączy się światła mijania. Macie jakiś pomysł?

    Normalka, masz światła, napięcie siada o jakiś wolt czy dwa i klakson
    nie startuje. Pomierz napięcie przy włączonych i wyłączonych światłach.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2024-08-19 20:43:29
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.08.2024 o 16:47, io pisze:
> [...]
    > że jednak nie działa. I tak dokładniej analizując wyszło, że przestaje
    > działać jak załączy się światła mijania. Macie jakiś pomysł?

    To zabezpieczenie w elektryku. Znajomy ostatnio "programował" sobie
    trasę z żoną na drugi koniec Polski, 3 dni liczyli, wyliczyli ładowarki
    na trasie, załatwili sobie nocleg/tanio...i nie pykło, bo żona ustawiła
    głośniej radio i prądu zabrakło :)

    --
    Pixel(R)??

  • 6. Data: 2024-08-19 22:28:35
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Normalka, masz światła, napięcie siada o jakiś wolt czy dwa i klakson
    > nie startuje. Pomierz napięcie przy włączonych i wyłączonych światłach.

    O w mordę bateria do wymiany ;-)

  • 7. Data: 2024-08-19 22:31:03
    Temat: io to ma PRZEJEBANE. Aby posłuchać muzyki musi się zatrzymać
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Przez brak drzwi oczywiście ;-)

  • 8. Data: 2024-08-20 07:16:57
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 19.08.2024 o 20:43, Pixel(R)?? pisze:

> [...]
    > trasę z żoną na drugi koniec Polski, 3 dni liczyli, wyliczyli ładowarki
    > na trasie, załatwili sobie nocleg/tanio...i nie pykło, bo żona ustawiła

    Ty nie masz takich znajomych, jesteś samotny jak palec w d..e :-)

  • 9. Data: 2024-08-20 08:03:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 19 Aug 2024 22:28:35 +0200, _Master_ napisał(a):

    > O w mordę bateria do wymiany ;-)

    Jak zwykle, wychodzisz na głupa. Nawet nie warto ci tłumaczyć dlaczego
    :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2024-08-20 11:03:30
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 20.08.2024 o 07:16, io pisze:

    > Ty nie masz takich znajomych, jesteś samotny jak palec w d..e :-)

    Ty nie masz znajomych i przyjaciół i dlatego zamęczasz nas
    swoimi zwierzeniami o twizy.