  • 51. Data: 2024-08-25 07:49:01
    Temat: Re: Klakson a światła mijania
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 24.08.2024 o 12:40, io pisze:

    > Tak samo, klakson przestaje działać w momencie odkręcania manetki na
    > pozycję świateł mijania.

    > Zachowania smrodów opisywane w necie są przeróżne, np że naprawia się
    > po ściemnieniu podświetlenia :-)

    Tu nawet nie chodzi o różnice na linii smród-elektryk, te nowe rodzaje
    oświetlenia samochodów, w wielu przypadkach są co najmniej dziwne i
    pokomplikowane. Być może w Twoim ktoś umyślił aby zrobić ścisłą
    synchronizację między klaksonem a światłami..

  • 52. Data: 2024-08-25 17:47:05
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 24.08.2024 o 22:39, Pixel(R)?? pisze:

    > Srew. 4 dni nakurwia na usenecie bo nie potrafi podłączyć woltomierza :D
    >
    > Ić wpisdu :]

    Dobrze wiesz, że to nic nie wnosi.

  • 53. Data: 2024-08-25 19:20:34
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.08.2024 o 17:47, io pisze:

    > Dobrze wiesz, że to nic nie wnosi.

    Dobrze wiem, że każda diagnoza rozpoczyna się od badania :)
    --
    Pixel(R)??

  • 54. Data: 2024-08-27 19:10:03
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 25.08.2024 o 19:20, Pixel(R)?? pisze:

    > Dobrze wiem, że każda diagnoza rozpoczyna się od badania :)

    Akademickie rozważania Pixela

  • 55. Data: 2024-08-27 23:11:40
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.08.2024 o 19:10, io pisze:

    > Akademickie rozważania Pixela

    Chuja wiesz, jak zwykle. Tfuj wuzek posiada zwykły klakson
    elektromagnetyczny, który przy napięciu 11V może zwyczajnie nie działać.
    Może to być wynikiem tego, że jest zużyty, lub niewyregulowany (posiada
    regulację)...zbyt niskie napięcie może być wynikiem nieodpowiedniego
    kontaktu przełącznika w kierownicy jak i również złego "kontaktu" z masą
    kolumny kierowniczej. Klakson, najczęściej jest podłączony tak, ze na
    jednym ze styków jest napięcie +12V a styk w przełączniku/kierownicy,
    zamyka obwód, przez podanie - (masy). Dokąd nie zmierzysz woltomierzem,
    co się tam odjaniepawla, to zwyczajnie pierdolisz farmazony :)

    I to by było na tyle.
    Zapraszam wypierdalać do pomiaru :]
    --
    Pixel(R)??

  • 56. Data: 2024-08-27 23:18:26
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.08.2024 o 23:11, Pixel(R)?? pisze:

> [...]
    > zamyka obwód, przez podanie - (masy). Dokąd nie zmierzysz woltomierzem,
    > co się tam odjaniepawla, to zwyczajnie pierdolisz farmazony :)

    Zapomniałem dodać. "Wszystkie" samochody francuskie, czyli PIZDA
    (Renault) Król Lew (PEGOT) i Citroen (CHOINKA) są zjebane w elektryce w
    sensie ŚWIATOWYCH rozwiązań. Masz obrazek:

    https://img26.dmty.pl//uploads/201805/1526324328_wif
    v9j_600.jpg

    --
    Pixel(R)??

  • 57. Data: 2024-08-28 22:46:07
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > zamyka obwód, przez podanie - (masy). Dokąd nie zmierzysz woltomierzem,
    > co się tam odjaniepawla, to zwyczajnie pierdolisz farmazony :)

    I widzisz, takiego opisu brakowało. Teraz dopiero jest sens cokolwiek
    mierzyć.

    > I to by było na tyle.
    > Zapraszam wypierdalać do pomiaru :]

    Wrócę do tego, jak będę mógł.