  • 1. Data: 2024-08-11 08:31:28
    Temat: Pozar autobusu
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Autobus pelen ludzi się zapalił. Ludzie na szczęście uciekli. Pewnie był
    elektryczny :)
    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/autobus-
    stan%C4%85%C5%82-w-ogniu-sp%C5%82on%C4%85%C5%82-dosz
    cz%C4%99tnie-w-%C5%9Brodku-byli-pasa%C5%BCerowie/ar-
    AA1oAh0D?ocid=hpmsn&cvid=61c74ff3d21f4264ab5f9b19e93
    13f6c&ei=21
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2024-08-11 09:19:51
    Temat: Re: Pozar autobusu
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Autobus pelen ludzi się zapalił. Ludzie na szczęście uciekli. Pewnie był
    > elektryczny :)
    Tu nie chodzi o to że spalinowe się nie palą, bo sie palą, tylko o to że
    ludzie zdążyli spokojnie uciec z takiego autobusu, jakby miał baterię
    pod podłogą to nie wiem czy by to było takie oczywiste.
    Zauważ że w tym pożarze w hali produkcyjnej w Korei 23 ludzi nie zdążyło
    uciec, zginęli, a hala spłonęła całkowicie.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2024-08-11 10:39:55
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    cz%C4%99tnie-w-%C5%9Brodku-byli-pasa%C5%BCerowie/ar-
    AA1oAh0D?ocid=hpmsn&cvid=61c74ff3d21f4264ab5f9b19e93

    Albo brał udział w kolizji dzień wcześniej.

  • 4. Data: 2024-08-11 12:29:54
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.08.2024 o 09:19, Janusz pisze:
    > Tu nie chodzi o to że spalinowe się nie palą, bo sie palą, tylko o to że
    > ludzie zdążyli spokojnie uciec z takiego autobusu, jakby miał baterię
    > pod podłogą to nie wiem czy by to było takie oczywiste.

    No to jak nie wiesz to nie wiesz i tyle.

    > Zauważ że w tym pożarze w hali produkcyjnej w Korei 23 ludzi nie zdążyło
    > uciec, zginęli, a hala spłonęła całkowicie.

    A ten autobus w hali produkcyjnej stał czy o co Ci chodzi?

  • 5. Data: 2024-08-11 12:30:22
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.08.2024 o 10:39, nadir pisze:
> [...]
    AA1oAh0D?ocid=hpmsn&cvid=61c74ff3d21f4264ab5f9b19e93
    13f6c&ei=21

    > Albo brał udział w kolizji dzień wcześniej.

    Jak nie brał to lepiej?

  • 6. Data: 2024-08-11 12:57:49
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 11.08.2024 o 12:29, io pisze:

    > No to jak nie wiesz to nie wiesz i tyle.

    A jak ty nie wiesz to zakręcasz kota ogonem.
    Chamstwo, kretynizm czy wredna prowokacja?

    > A ten autobus w hali produkcyjnej stał czy o co Ci chodzi?

    A jak nie w hali to się dla wrednego propagandysty nie liczy?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2024-08-11 13:02:33
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 11.08.2024 o 12:30, io pisze:

    > Jak nie brał to lepiej?

    Podobno to jakaś różnica jest. Ale o szczegóły to pytaj Cavallino, on w
    tych tematach bardziej rozeznany jest.

  • 8. Data: 2024-08-11 20:09:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 11 Aug 2024 09:19:51 +0200, Janusz

    > Tu nie chodzi o to że spalinowe się nie palą, bo sie palą, tylko o to że
    > ludzie zdążyli spokojnie uciec z takiego autobusu, jakby miał baterię
    > pod podłogą to nie wiem czy by to było takie oczywiste.

    Ty ogólnie mało wiesz, w większości konfabulujesz pod swoje chore tezy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2024-08-11 20:24:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 11.08.2024 o 20:09, Myjk pisze:
    > Sun, 11 Aug 2024 09:19:51 +0200, Janusz

    > Ty ogólnie mało wiesz, w większości konfabulujesz pod swoje chore tezy.

    A ty pierdolnięty, a teraz możesz spierdalać na drzewo, tam twoje miejsce.

  • 10. Data: 2024-08-11 21:01:01
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.08.2024 o 20:24, Janusz pisze:

    > A ty pierdolnięty, a teraz możesz spierdalać na drzewo, tam twoje miejsce.

    Prawda dotknęła?